• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо- та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи)

Торги відмінено

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 15:39 - 09.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 4da75919a8c24025a8d55ceb696fca7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-011737-b.c2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів філією «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) у системі Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-26-011737-b. Фізична особа - підприємець Бурковський Максим Олександрович (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015 – 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо- та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи), про що зазначено у оголошенні та ТД. За підсумками розгляду результатів аукціону за вказаною закупівлею та кваліфікації його переможця – ФОП Бурковського М.О., тендерним комітетом Замовника 17.06.2021 проведено засідання. Відповідно до змісту Протоколу № ЦН-01/200/5 від 17.06.2021 розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол № ЦН-01/200/5) тендерним комітетом Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника (п.8 Протокол № ЦН-01/200/5) зроблено висновок (дослівно): «Учасником процедури закупівлі не підтверджено п.1.1 Додатку 2 тендерної документації (не підтверджено досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів - Код ДК 021:2015 - 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо- та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи)». У змісті Протоколу № ЦН-01/200/5 Замовником жодним чином не зазначені підстави встановлення ним невідповідності вимогам п.1.1 Додатку 2 тендерної документації документів, наданих Скаржником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. У п. 9 Протоколу № ЦН-01/200/5 Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна пропозиція Скаржника відхилена на підставі абз.2, п.1, ч. 1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. У п.1 рішення Протоколу № ЦН-01/200/5 Замовником зазначено (дослівно): «Відхилити тендерні пропозиції учасників – ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", …. (оголошення UA-2021-05-26-011737-b) на підставі абз.2, п.1, ч. 1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.» Скаржник не згоден з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції, викладеним у Протоколу № ЦН-01/200/5, з наступних підстав: 1. Відповідно до змісту п. 6. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (дослівно): «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю) встановленими відповідно до ст. 16 Закону згідно з Додатком 2 до ТД.» Слід зазначити, що у попередній редакції п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації в примітках було зазначено (дослівно): «* Під аналогічним договором слід розуміти договір, з надання послуг з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки». Скаржником у період уточнень за вказаною закупівлею поставлено питання (дослівно): «Шановний Замовнику, в примітках до п.1 Додатку 2 в графі "Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям" Вами зазначено: "* Під аналогічним договором слід розуміти договір, з надання послуг з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки". Враховуючи, що предметом закупівлі є Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи, то аналогічним договором відповідно повинен бути договір з надання таких послуг. Просимо внести відповідні зміни до визначення аналогічного договору.». Відповідь Замовника: 02.06.21, 15:26 «Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації». Відповідно до змісту п.1.1. Додатку 2 до тендерної документації зі змінами в редакції, діючій на дату закінчення прийому пропозицій, (дослівно): «1.1.Підтвердження досвіду роботи (як мінімум 1 приклад) з надання аналогічних послуг. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена в довідці підтверджує досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника): ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів ______________________ /найменування Учасника/ підтверджує, що має досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів постачання, а саме: № п/п Назва контрагента Предмет договору Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента Будь-які ніші вимоги щодо умов підтвердження відповідності Кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону у Додатку 2 до тендерної документації відсутні. Враховуючи зміст переліку послуг, зазначеного у Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Код ДК 021:2015 – 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо- та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи)», які передбачали прокладення кабелю, монтаж кабельних каналів, налаштування мережевого обладнання, тощо, Скаржником у складі документації тендерної пропозиції надано файли «Довідка про досвід.pdf», «Договір Національна суспільна телерадіокомпанія України..pdf», «Сканована копія з Договору 024000-04_20 з додатками.pdf», «Лист відгук ТОВ ОА Легіон СІД.pdf», «Лист відгук.pdf». Вказані файли містять Договір № 43 від 09.11.2020 з документами про перелік наданих послуг, листом-відгуком про надання послуг зі встановлення системи відеоспостереження, укладеного за результатами закупівлі UA-2020-09-30-006550-a, предмет закупівлі - ДК 021:2015: 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-,телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги зі встановлення системи відеоспостереження). Послуги за договором включали роботи з прокладки кабельної мережі та мережевих пристроїв з інсталяцією та налаштуванням програмного забезпечення, пусконалагоджувальні роботи. Договір № 024000-04/20 від 24.04.2020 з документами про перелік наданих послуг, листом-відгуком про надання послуг з організації та налаштування системи контролю керування доступом, систем відеоспостереження та локальної мережі. Тобто, документи, надані на підтвердження наявності у Скаржника досвіду виконання аналогічних договорів, містять відомості про якісне виконання послуг, які є предметом закупівлі за оголошенням UA-2021-05-26-011737-b. Враховуючи викладене, висновки Замовника, викладені у п. 8 Протоколу № ЦН-01/200/5, є безпідставними, помилковими та такими, що не відповідають змісту вимог тендерної документації та тендерної пропозиції Скаржника. 2. Відповідно до змісту п. 2. «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозицій тендерної документації (дослівно): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно з Додатком 2 до ТД; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно з Додатком 4 до ТД.». Вищевказана вимога передбачена також і пунктом першим частини 16 ст. 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) (далі – Закон) та є обов’язковою для виконання Замовником. Враховуючи вищевикладені вимоги Закону та тендерної документації, Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які наявні на думку Замовника, в інформації та/або документах, що подані Скаржником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Не вчинивши вищевказаних дій Замовник порушив вимоги Закону та права Скаржника щодо підтвердження відповідності документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Виніс передчасне рішення про відхилення пропозиції Скаржника. 3. Відповідно до частини 12 ст. 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону (дослівно): «…За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію.» Згідно зі змістом Протоколу № ЦН-01/200/5 Замовником застосовано в якості підстави відхилення пропозиції Скаржника абз.2, п.1, ч. 1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до змісту абзацу першого частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (дослівно): «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» У протоколі № ЦН-01/200/5 відсутня інформація щодо встановлення Замовником фактів невиконання Скаржником вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Як результат розгляду пропозиції Скаржника (п.8 Протокол № ЦН-01/200/5) Замовник констатує лише факт не підтвердження, на думку Замовника, відповідності кваліфікаційному критерію, передбаченому ст. 16 Закону – наявність досвіду виконання аналогічного договору, який не є підставою для відхилення пропозиції Скаржника згідно абз.2, п.1, ч. 1, ст.31 Закону. Таким чином, пропозиція Скаржника відхилена без зазначення в протоколі розгляду обґрунтування підстави відхилення, зазначеної у рішенні Протоколу № ЦН-01/200/5. Зазначене свідчить, що Замовник при винесенні рішення про відхилення пропозиції Скаржника допущені порушення вимог ст. 29 Закону та неправомірно застосовано в якості підстави відхилення пропозиції Скаржника абз.2, п.1, ч. 1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Вказані дії Замовника суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених частиною першою ст.5 Закону, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та, після вивчення змісту тендерних пропозицій інших учасників, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку послуг, щодо яких оголошено вказану закупівлю. Має численні виконані угоди на виконання аналогічних договорів з позитивними відгуками інших замовників. Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення вимог Закону, викладені у скарзі, та скасувати своє рішення, оформлене у п. 1 Протоколу № ЦН-01/200/5 розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ". З повагою Фізична особа підприємець Бурковський Максим Олександрович
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2021 20:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2021 17:02
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2021 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Колегії від 14.06.2021 №13407-р/пк-пз - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бурковського Максима Олександровича за процедурою закупівлі — "Код ДК 021:2015 - 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-26-011737-b.
Автор: ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Сергій Шопін +380674430446 s.shopin@unitsystems.com.ua http://unitsystems.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції фізичної особи - підприємця Бурковського Максима Олександровича, скасування незаконного рішення про відхилення пропозиції фізичної особи - підприємця Бурковського Максима Олександровича

Номер: 287cb47e8dbd4aa69775974ed56bba25
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-011737-b.c1
Назва: Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції фізичної особи - підприємця Бурковського Максима Олександровича, скасування незаконного рішення про відхилення пропозиції фізичної особи - підприємця Бурковського Максима Олександровича
Вимога:
Замовником торгів філією «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) у системі Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-26-011737-b. Фізична особа - підприємець Бурковський Максим Олександрович (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015 – 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо- та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи), про що зазначено у оголошенні та ТД. За підсумками розгляду результатів аукціону за вказаною закупівлею та кваліфікації його переможця тендерним комітетом Замовника 17.06.2021 проведено засідання. Відповідно до змісту Протоколу № ЦН-01/200/5 від 17.06.2021 розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол № ЦН-01/200/5) тендерним комітетом Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника (п.8 Протокол № ЦН-01/200/5) зроблено висновок (дослівно): «Учасником процедури закупівлі не підтверджено п.1.1 Додатку 2 тендерної документації (не підтверджено досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів - Код ДК 021:2015 - 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо- та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи)». У змісті Протоколу № ЦН-01/200/5 Замовником жодним чином не зазначені підстави встановлення ним невідповідності вимогам п.1.1 Додатку 2 тендерної документації документів, наданих Скаржником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. У п. 9 Протоколу № ЦН-01/200/5 Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна пропозиція Скаржника відхилена на підставі абз.2, п.1, ч. 1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. У п.1 рішення Протоколу № ЦН-01/200/5 Замовником зазначено (дослівно): «Відхилити тендерні пропозиції учасників – ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", …. (оголошення UA-2021-05-26-011737-b) на підставі абз.2, п.1, ч. 1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.» Скаржник не згоден з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції, викладеним у Протоколу № ЦН-01/200/5, з наступних підстав: Відповідно до змісту п. 6. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (дослівно): «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю) встановленими відповідно до ст. 16 Закону згідно з Додатком 2 до ТД.» Відповідно до змісту п.1.1. Додатку 2 до тендерної документації (дослівно): «1.1.Підтвердження досвіду роботи (як мінімум 1 приклад) з надання аналогічних послуг. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена в довідці підтверджує досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника): ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів ______________________ /найменування Учасника/ підтверджує, що має досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів постачання, а саме: № п/п Назва контрагента Предмет договору Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента Будь-які ніші вимоги щодо умов підтвердження відповідності Кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону у Додатку 2 до тендерної документації відсутні. Враховуючи зміст переліку послуг, зазначеного у Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Код ДК 021:2015 – 51320000-1 Послуги зі встановлення радіо- та телевізійних передавачів (Послуги зі встановлення сегменту структурованої кабельної системи)», Скаржником у складі документації тендерної пропозиції надано файли «Довідка про досвід.pdf», «Договір Національна суспільна телерадіокомпанія України..pdf», «Сканована копія з Договору 024000-04_20 з додатками.pdf», «Лист відгук ТОВ ОА Легіон СІД.pdf», «Лист відгук.pdf». Вказані файли містять Договір № 43 від 09.11.2020 з листом-відгуком про надання послуг зі встановлення системи відеоспостереження, укладеного за результатами закупівлі UA-2020-09-30-006550-a, предмет закупівлі - ДК 021:2015: 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-,телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги зі встановлення системи відеоспостереження). Послуги за договором включали роботи з прокладки кабельної мережі та мережевих пристроїв з інсталяцією та налаштуванням програмного забезпечення, пусконалагоджувальні роботи. Договір № 024000-04/20 від 24.04.2020 з листом-відгуком про надання послуг з організації та налаштування системи контролю керування доступом, систем відеоспостереження та локальної мережі. Тобто, документи, надані на підтвердження наявності у Скаржника досвіду виконання аналогічних договорів, містять відомості про якісне виконання послуг, які є предметом закупівлі за оголошенням UA-2021-05-26-011737-b. Враховуючи викладене, висновки Замовника, викладені у п. 8 Протоколу № ЦН-01/200/5, є безпідставними, помилковими та такими, що не відповідають змісту вимог тендерної документації та тендерної пропозиції Скаржника. Зазначене свідчить, що Замовник при винесенні рішення про відхилення економічно найбільш вигідної тендерної пропозиції, наданої Скаржником, не дотримався принципів здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст.5 Закону, а саме: 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, Замовником створено передумови для порушення прав Скаржника як учасника закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку послуг, щодо яких оголошено вказану закупівлю. Має численні виконані угоди на постачання аналогічного товару. У випадку не вжиття Замовником заходів по самостійному усуненню порушень, ФОП Бурковський М.О. буде оскаржено рішення Замовника, викладені у Протоколі № ЦН-01/200/5, у Антимонопольному комітеті України. Виходячи з вищевикладеного, керуючись частиною третьою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Бурковського М.О., а саме - обґрунтувати підстави встановлення Замовником невідповідності документів Скаржника про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вимогам п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Бурковського М.О. у встановленому Законом порядку. З повагою Фізична особа підприємець Бурковський Максим Олександрович
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник вважає рішення тендерного комітету прийнято у відповідності до вимог тендерної документації та є правомірним.
Статус вимоги: Не задоволено