• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень в будівлі Михайлівської ЗШ І-ІІІ ст. комунального закладу «Михайлівське НВО» Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Олександрівський район, с. Михайлівка, вул. Пушкіна, 1»

Завершена

466 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 330.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 15:12 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

ВІЙСЬКОВИЙ транспорт

Номер: b5a952a5f6c5426da02488c691179749
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-010935-b.c4
Назва: ВІЙСЬКОВИЙ транспорт
Вимога:
Відповідно до вимог Вашої документації: Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі, на підтвердження даної інформації надати на авто копію Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ім’я Учасника та довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку та копію протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. Вимога лише власного траспорту - є незаконною та дискримінаційною вимогою. Свідоцтво про реєстрацію на Учасника- також дискримінація. А військовий облік транспорту буде новою підставою для оскарження Ваших протизаконних вимог. .Видаліть вимогу, прописану під Вашого вже обраного переможця) , бо дуже вже кидається в очі Ваша корупція. В іншому випадку ми звернемося за захистом своїх прав до АМКУ, Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі послуг з Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень. Вимога про надання «Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі, на підтвердження даної інформації надати на авто копію Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ім’я Учасника та довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку та копію протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу.» з думки замовника є доречною, оскільки слугуватиме відповідністю можливості надання кваліфікованих послуг Учасником. Однак враховуючи ваші побажання, вами можуть надані всі підтверджуючі документи на орендоване авто, зі строком чинності до 31 серпня 2021 року включно з відповідним роз’ясненням та посиланням на дану вимогу та відповідь на неї. Враховуючи дану відповідь у Замовника відсутня необхідність у внесенні змін до документації закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: 33e905668bc54bfd860a1f07ae2bcefc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-010935-b.c3
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Замовику, Ви просите надати - Копії чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Кропивницький та/або в Кропивницькій області. Це дискримінаційна вимога, видаліть її з документації. АМКУ вже надавав відповідні рішення щодо наявніості приміщень у певних містах/областях. Інакше, ми знову будемо оскаржувати таку вимогу в амку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля розташована за адресом Кіровоградська область, Олександрівський район, с. Михайлівка, вул. Пушкіна, 1. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в Кропивницький та/або в Кропивницькій області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в Кропивницький та/або в Кропивницькій області. Придбати у власність, орендувати, взяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою. Враховуючи дану відповідь у Замовника відсутня необхідність у внесенні змін до документації закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Товар

Номер: 9af5a2dddd854403b75d3b7e2976e630
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-010935-b.c2
Назва: Товар
Вимога:
Згідно пункту 8 розділу 3 документації вказано: 8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Оскільки предметом закупівлі є товар, дана вимога не застосовується. Предмет закупівлі товар? Чи послуги? Внесіть зміни та виключте дтискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 9ff043c4880445dd97cd86b7417484c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-010935-b.c1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваша тд містить вимогу - Для визначення об’єму робіт Учасник повинен у період уточнень, визначеного електронною системою закупівель, ознайомитись у Замовника з наявним робочим проектом після виїзду та обстеження об’єкту. ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ. Ознайомтесь з рішеннями АМКУ, ЇХ ВЖЕ ПРОСТО БЕЗЛІЧ щодо оскарження огляду саме в період уточнення. Внесіть зміни до вимоги, в іншому випадку, ми будемо її оскржувати в АМКУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник повідомляє наступне. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно ст.5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Крім того, вимога Замовника щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417. Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень (у тому числі робіт протипожежного призначення) обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд будівель. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення робіт протипожежного призначення, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Також відповідно по умов Технічного завдання для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен розробити та надати у складі пропозиції кошторисну документацію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками. Станом на 25.05.2021 року всі регіони України та Київ мають “жовтий” рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої распіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Таким чином вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено