-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
122 195.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 175.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2021 13:58 - 01.06.2021 11:00
Вимога
Відхилено
Вимога про внесення змін до документації
Номер:
dded4e5e11aa4d29a8fae475def5c14a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-26-008629-b.c2
Назва:
Вимога про внесення змін до документації
Вимога:
Шановний Замовнику, в оголошеній закупівлі за предметом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, вами визначена можливість надання аналогів товарів, але слід зазначити, що у додатку №3 Медико-технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі до ЛОТ № 2 - 33631600-8 - Антисептичні та дезінфекційні засоби, встановлені дискримінаційні вимоги, які не дають можливості учасникам запропонувати аналоги, а саме: вимоги до дезінфекційного засобу для антисептичної обробки рук «КЛІН СТРІМ» містять посилання на конкретні значення відсоткових співвідношень діючих речовин, їх чітку визначену кількість. (Засіб на основі: %: етанол – 70,0 (діюча речовина); 2-пропанол -2.0% (діюча речовина); допоміжні речовини: етилгексилгліцерин, феноксіетанол, a-бісаболол, гліцерин, регулятор кислотності, вода демінералізована до 100,0 %; вимоги до рідини для дезінфекції «Полідез», 1л визначені, ні як основні медико-технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі, які відповідають сфері застосування дезінфекційного засобу, а просто переписані всі пункти інструкції цього конкретного засобу конкретної торгової марки. Отже ,надання аналогів за такими дискримінаційними вимогами не можливе.
Слід зазначити, не має двох повністю однакових за складом дезінфекційних засобів, тому як кожний засіб має свою формулу (за діючими речовинами), та зареєстрований під певною торговою маркою, але є багато засобів які мають теж самі характеристики , аналогічні за складом (формулою) за призначенням, спектром дії та інше.
Вважаємо, встановлення дискримінаційних вимог зроблено з метою відхилення всіх інших засобів за невідповідність складу. Можливе це свідчить про те, що замовнику вже заздалегідь відомий учасник-переможець, під якого і прописані вимоги. Встановлення вказаних вище вимог суперечать основними принципам державних закупівель, відкритості, прозорості та недискримінації учасників.
З огляду на зазначене, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Медико-технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі до ЛОТ №2 - 33631600-8 - Антисептичні та дезінфекційні засоби та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 09:07
Вирішення:
Шановний автор скарги!
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) При проведення допорогових/спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, ЯКІ АНАЛОГИ ТА/АБО ЕКВІВАЛЕНТИ ПРИЙМАЮТЬСЯ У ПРОПОЗИЦІЯХ УЧАСНИКІВ.
Згідго з ст. 23 Закону При проведенні понадпорогових закупівель технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ ТА МІСТИТИ ВИРАЗ "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Оскільки процедура закупівлі є спрощеною Закон не зобов’язує Замовників вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що нами не порушені вимоги чинного законодавства, а тому Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає до задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимоги до засобів ЛОТ 2
Номер:
3aabfaea057c4f74ba7792bb720b0f4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-26-008629-b.b1
Назва:
Вимоги до засобів ЛОТ 2
Вимога:
Шановний замовнику,звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, ЛОТ2, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Документацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів ( ЛОТ 2)для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щоб не порушувати ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов, які порушують ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 09:03
Вирішення:
Шановний автор скарги!
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) При проведення допорогових/спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, ЯКІ АНАЛОГИ ТА/АБО ЕКВІВАЛЕНТИ ПРИЙМАЮТЬСЯ У ПРОПОЗИЦІЯХ УЧАСНИКІВ.
Згідго з ст. 23 Закону При проведенні понадпорогових закупівель технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ ТА МІСТИТИ ВИРАЗ "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Оскільки процедура закупівлі є спрощеною Закон не зобов’язує Замовників вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що нами не порушені вимоги чинного законодавства, а тому Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає до задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні