• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу пожежної сигналізації

Завершена

106 818.18 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 534.09 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 13:29 - 01.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Огляд об’єкту

Номер: a817ac115d88434aa9c8b2d623c4ecc6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-007887-b.a2
Назва: Огляд об’єкту
Вимога:
Доброго дня! Однією із вимог тендерної документації є огляд об’екту Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Наявність у підприємства сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт. Можливість отримання сертифікатів відповідності передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Будь-який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Тому вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону та не є дискримінаційною, такою, що обмежує права
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ISO

Номер: 2d00c2aa84704428af98df0d6b3eea8c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-007887-b.a1
Назва: ISO
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник! Однією із вимог тендерної документації є: "Скановану копію оригіналу сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на проектування, монтаж та технічне обслуговування (огляд) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень" Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, ряд послуг, які надаються в Україні, підлягають обов’язковій сертифікації. У переліку таких послуг електромонтажні роботи відсутні. Крім того, отримання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, згідно роз’яснення ДП «Укрметртестстандарт» є необов’язковим, а добровільним та стосується підприємств-виробників товарної продукції. До відома Замовника, ДСТУ ISO 9001:2015 – «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП. Цей стандарт є переклад ISO 9001:2015 Quality management systems – Reguirements. Технічний комітет, відповідальний за цей стандарт, - ТК 93 «Системи управління якістю, довкіллям та безпечністю харчових продуктів». Крім того, отримання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, згідно роз’яснення ДП «Укрметртестстандарт» є необов’язковим, а добровільним та стосується, як видно, підприємств-виробників товарної продукції. Також в ДСТУ ISO 9001:2015 пунктом 4.3 Визначення сфери застосування системи управління якістю визначено: Про відповідність цьому стандарту можна заявляти тільки в разі, якщо вимоги, визначені як не¬ застосовні, не впливають на здатність чи відповідальність організації стосовно забезпечення відповід¬ності своїх продукції та послуг і підвищення задоволеності замовника. Таким чином, вимога Замовника, щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 є незаконною і має бути знята.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Наявність у підприємства сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт. Можливість отримання сертифікатів відповідності передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Будь-який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Тому вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону та не є дискримінаційною, такою, що обмежує права.
Статус вимоги: Відхилено