• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95

Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

5 913 369.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 35 480.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 12:08 - 25.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: d351226634644e55b1af8506d52d48d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-001480-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. З метою усунення неточностей та приведення договору до фактичних господарських відносин, Товариство просить внести уточнення до проекту договору Замовника. 1. Внести зміни та викласти п. 5.9 Розділу 5 «ПОСТАВКА ТОВАРІВ» проекту договору Замовника в наступній новій редакції: «5.9. Приймання товару за кількістю здійснюється відповідно до Приймання-передача Товару проведена у відповідності із Інструкцією Держкомнафтогазпрому, Мінекономіки, Мінтрансу, Держкомстату України № 281/171/578/155 від 20 травня 2008 р., та наступних товаросупроводжувальних документів підписаних зі сторони Постачальника: - акту приймання-передачі; - видаткової накладної.» 2. Внести зміни та викласти п. 7.1., 7.12. Розділу 7 «Відповідальність сторін» проекту договору Замовника в наступній новій редакції: «7.1. За невиконання Постачальником своїх зобов’язань за цим Договором, передбачених розділом 1 цього Договору, Постачальник несе відповідальність передбачену чинним законодавством України. 7.12. У разі неможливості отримання товару Покупцем по мережі АЗС Постачальника в період терміну дії карток на паливо або талонів на паливо або балансових паливних карток, Виконавець повертає Покупцеві вартість неотриманого товару..» 2. Виключити з тексту проекту Договору п.7.7, 7.8, 7.9 Розділу 7 «Відповідальність сторін». 3. Згідно умов тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: безвідкличної, безумовної банківської гарантії, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) кошти у розмірі 3% від очікуваної вартості закупівлі: 177 401,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Дана умова Учасником буде виконана та в підтвердження виконання надані відповідні документи. У зв’язку із виконанням умов по забезпеченню тендерної пропозиції просимо виключити з тексту Договору розділ 13. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. При цьому, варто зауважити, що в договорі в розділі «Відповідальність сторін» наявні інші важелі впливу на Постачальника у випадку можливого порушення Постачальником умов договору, зокрема, штрафи за несвоєчасну поставку, за неякісну поставку товару, невчасний обмін неякісного товару, тощо. Надання Банківської гарантії як забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору, терміном дії - три місяці після закінчення дії договору (п. 4 Розділу IV «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» Тендерної документації) – це є подвійне фінансове навантаження на Учасника, так як окрім даної гарантії, орієнтовна сума якої становитиме 295 669,32 грн, є вимога надання Банківської гарантії як забезпечення пропозиції в сумі 177 401,00 грн. Варто також врахувати, що проектом договору передбачено, що розрахунки будуть проведені протягом 30 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної після надання всіх необхідних документів. Що додатково забезпечує Замовника у випадку неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за договором. Тому встановлення надмірної вимоги щодо надання гарантії виконання договору з терміном дії - три місяці після закінчення дії договору є явно необґрунтованою та дискримінаційною. Просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання банківської гарантії виконання договору. 4. Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації п.8 потрібно надати перелік АЗС відповідно до Додатку 2 до договору з зазначенням найменування АЗС та місцезнаходження. Додаток 2 до проекту договору відсутній, просимо додати даний додаток.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Тендерна документація складена згідно чинного законодавства та нормативних документів АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.06.2021 10:01