1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Циліндр гальмівний).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2, 34631000-9.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 808 860,00 грн. (вiсiмсот вiсiм тисяч вiсiмсот шiстдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.06.2021 18:00.11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 24 264,00 грн. (двадцять чотири тисячi двiстi шiстдесят чотири грн. 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 29.06.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 8 088,00 грн.(вiсiм тисяч вiсiмдесят вісім грн. 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Завершена
808 860.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 088.00 UAH
Період оскарження:26.05.2021 10:52 - 01.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:2932ed84272d4213ba4d88a5281e45f4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000789-c.a4
Назва:Вимога
Вимога:
Наше підприємство є Офіційним представником виробника, який виготовляє дану продукцію за ТУ. Повторно просимо доповнити п.2. розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації наступним: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000 ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.06.2021 21:38
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що в Розділі ІІ Додатку 1 тендерної документації є всі необхідні вимоги, які передбачають зазначені вами вимоги, а саме: пункт 2.3 «Продукція підлягає інспекторському контролю…» та пункт 2.4. «Вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру…». Зазначені вимоги апріорі передбачають розроблення, оформлення та погодження ТУ відповідним чином та згідно вимог діючих ГОСТ, ДСТУ, тому вносити відповідні зміни вважаємо не доцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вимога замовнику
Номер:1c2b9343e5cd4aec805ae3cd0ed5abdf
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000789-c.a3
Назва:Вимога замовнику
Вимога:
Наше підприємство є Офіційним представником виробника, який виготовляє дану продукцію за ТУ. Просимо доповнити п.2. розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації наступним: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.06.2021 23:36
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо що в Додатку1, Розділі ІІ, тендерної документації є всі необхідні вимоги, які передбачають зазначені вами вимоги, а саме пункти: 2.3 «Продукція підлягає інспекторському контролю…» та пункт 2.4. «Вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру…», тому вносити відповідні зміни вважаємо не доцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:1f5df300dbee4ea889cde580820c9f3e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000789-c.a2
Назва:Вимога
Вимога:
У зв’язку із тим, що розпорядженням №ЦЦТех 10/62 від 22.01.21р відмінено дію зобов’язання №ЦЦТех 11/342 від 17.07.2019р. щодо узгодження філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» креслеників шляхом маркування, нанесення штампів, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та викласти п. 2.2 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «2.2. Якщо продукція виготовляється за креслеником, зазначеним в тендерній документації, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати:
- скановану копію листа філії НДКТІ
АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням;
В якості підтверджуючих документів учасниками можуть бути надані раніше узгоджені філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» листи стосовно перевірки даного кресленика.
Якщо виробник запропонованої до постачання продукції не є власником кресленика, надати:
- скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання;
- скановану копію акту кваліфікаційних випробувань з позитивним рішенням щодо готовності виробництва до серійного випуску продукції.
У разі, якщо кресленик не містить вимог до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника, учасник повинен надати документ (документи) виробника, в яких зазначені такі вимоги (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.06.2021 23:33
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо що будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
зміни в тендерну документацію
Номер:6789a75aeece4c0ba0b58ba4dca099f7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000789-c.b1
Назва:зміни в тендерну документацію
Вимога:
Для можливості збільшення рівня конкуренції просимо включити в "Розділ ІІ. Документальне підтвердження" тендерної документації наступний пункт:
"2.5 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.06.2021 14:24
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне, вимоги тендерної документації не заперечують можливість виготовлення продукції за вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо). При поданні тендерної пропозиції радимо вам надати скановану завірену вами копію такого документу.