-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24455000-8 Дезинфекційні засоби (Вернедор Плюс)
Вернедор Плюс (1000 мл)
Завершена
39 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 795.20 UAH
мін. крок: 2% або 795.20 UAH
Період оскарження:
13.06.2017 11:44 - 16.06.2017 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
e268d05d260140f985373b34d2a28fe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-13-000614-b.a2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності".
То ж як Ви збираєтесь виконувати останнє? Кожен дезінфекційний засіб має методичні рекомендації, або регламент, або інструкцію щодо застосування, в котрих обов’язково зазначається: Призначення засобу, Спектр антимікробної дії, Призначення засобу, Токсичність та безпечність засобу, Застосування засобу, Режими дезінфекції. На ринку України зареєстровані інші дезінфекційні засоби ніж ті, що вказані в документації торгів, які б відповідали всім вище перерахованим вимогам до засобів.
Саме за цими показниками здійснюється порівняння та оцінювання дезінфекційних засобів. Вами не були сформовані вимоги, а зазначенні конкретні назви, без додавання виразу «або еквіваленти». Не існує в Україні наказу про заборону чи обмеження діючої речовини в дезінфікуючому засобі, головне що б він виконував своє пряме призначення, про що написано в Методичних вказівках.
Прив’язуватись до конкретних торгових марок є недоречним та суперечить заощадженню державних коштів, Ваші вимоги не дають шансів запропонувати аналогічні препарати та запропонувати більш економічну цінову пропозицію.
Ви в цьому році закуповуєте засіб Вернедор Плюс вже не перший раз, то мабуть вже й не стали викладати навіть вимоги до засобу. Та й справді, а навіщо, якщо знову виберете ФОП Мартищенко О.Г. з ціною 343,00грн за 1л та загальною сумою близькою до заявленої. А для чого Ви виходите на Прозорро, якщо у Вас явні домовленості . Переглянувши попередні закупки, Ви не збираєтесь вести чесні торги і на жаль у Вас це поки що виходить.
Ще з 2016р Ви працюєте з одними і тими ж засобами, що виготовляє одна група компаній ТОВ МАДАР,ВІК- А, МДМ та його представниками(ТОВ НТР,ВІК-ХХІ ВІК та ФОП), то ж цікаво хто на цей раз буде представляти свої та ваші інтереси?
Ви виходите на Закупілі та прописуєте лише засоби однієї групи компаній ТОВ МДМ, Мадар та ВІК А , та їх представників. То ж це підтверджує давні стосунки Ваші та завідомо обраного Постачальника, а отже про зговір посадових осіб . Виходячи з наведеного вище, ВИМАГАЄМО винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ , та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2017 14:57
Вирішення:
1. Згідно з п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 №35 “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” За таких умов це право, а не обов'язок замовника.
2. Згідно з інформацією, що міститься у Державному реєстрі дезінфекційних засобів, деззасоби Септолайн, Екомен-форте, Ганзін-комбі, Манорм, Медіоцид виробляються ТОВ “ВІК-А” та ТОВ “МДМ”. З огляду на це твердження про звуження до одного виробника є безпідставним. Наявність двох виробників забезпечує конкуренцію.
3. Перелік дезінфікуючих засобів для використання в нашій установі був сформований та затверджений Комісією з інфекційного контролю з врахуванням мікробіологічного моніторингу епідемічно значимих об’єктів, з метою стримування появи та поширення у пологовому будинку резистентних до дії антимікробних препаратів мікроорганізмів та оптимізації заходів профілактики післяопераційних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентних до дії антимікробних препаратів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
дискримінаційні вимоги
Номер:
ed5544cf8dd94dbeb091ea89fad5470c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-13-000614-b.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2017 14:34
Опис причини скасування:
не вклався файл
Дата скасування:
13.06.2017 14:57