-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо. Код за ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код та назва номенклатурної позиції – 09132000-3 «Бензин»; 09134200-9-«Дизельне паливо»)
Торги не відбулися
1 709 598.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 547.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 547.99 UAH
Період оскарження:
26.05.2021 10:02 - 08.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
незаконне визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам
Номер:
fb761b1496a4454f9d540222308674e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-26-002324-b.c3
Назва:
незаконне визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам
Скарга:
Повний текст скарги у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 25.06.2021 15:07
- рішення від 01.07.2021 № 14775.pdf 02.07.2021 01:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 №15610.pdf 12.07.2021 14:22
- рішення від 09.07.2021 №15610.pdf 14.07.2021 18:15
- СКАРГА.pdf 05.07.2021 14:10
- 40 002.jpg 21.07.2021 11:50
- 40 001.jpg 21.07.2021 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 16:04
Дата розгляду скарги:
09.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2021 01:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2021 18:15
Дата виконання рішення Замовником:
21.07.2021 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ №15610-р/пк-пз від 09.07.2021 виконане
Вимога
Є відповідь
невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД
Номер:
7107c56b8e4c44a9ab26426d8eb09564
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-26-002324-b.a2
Назва:
невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД
Вимога:
Відповідно до частини 3 Технічної спеціфікації Додатку 1 до тендерної пропозиції Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку з заповненою нижченаведеною таблицею щодо АЗС учасника, розташованих в м. Харкові та в Харківській області, на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника, із зазначенням адрес АЗС та підстав користування АЗС: власні/орендовані, або на підставі партнерського договору, або іншого договору, що підтверджує обслуговування талонів/скретч-карткок їх пред’явником, згідно з переліком (вказати назву партнера мережі АЗС).Також учасник повинен надати оригінал або копію ліцензії на право торгівлі пальним на кожну надану АЗС.
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" встановлено порушення вищезазначеної вимоги, а саме: не надано ліцензію на АЗС, яка розташована за адресою с. Корсунівка, вул. Нагорна, 1.
Відповідно до пункту 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазнавченням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вами порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" в частині визнання переможцем Учасника, який не відповідає вимог тендерної документації.
У випадку не задоволення вимоги, будемо звертатися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів учасника закупівлі ФОП Демченко О.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2021 17:05
Вирішення:
Згідно ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до ч.4 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною першою статті 31 Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
– не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
– не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
– зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
– не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
– не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
– не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
– визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
– не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
– викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
– є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
– відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
– не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
– не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;
– не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, та інші вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 1 до цієї тендерної документації, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Однією з основних вимог є розташування автозаправних станцій (далі – АЗС) учасника для отримання замовником бензину А-95 та дизельного палива - в м. Харкові і в Харківській області.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з заповненою таблицею щодо АЗС учасника, розташованих в м. Харкові та в Харківській області, на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника, із зазначенням адрес АЗС та підстав користування АЗС: власні/орендовані, або на підставі партнерського договору, або іншого договору, що підтверджує обслуговування талонів/скретч-карток їх пред’явником, згідно з переліком (вказати назву партнера мережі АЗС). При цьому, кількість районів, де розташовані АЗС на території Харкова та Харківської області повинна становити не менше 60 % від загальної кількості територій вказаних в таблиці. У разі відсутності АЗС Учасника в зазначеному переліку района/територійальної громади, Учасник повинен вказати найближчу АЗС від района/територійальної громади з відстанню не більш ніж 30 км.
За результатами розгляду довідки від 10.06.2021 № 0602/6 встановлено, що кількість АЗС ТОВ «Лівайн Торг» на території Харкова та Харківської області становить не менше 60 % від загальної кількості територій вказаних в таблиці, що відповідає вимогам тендерної документації. Дійсно в вищевказаної довідці адреса АЗС в с. Корсунівка -вул. Нагорна,1(зліва), така ж адреса вказана в гарантійному листі ТОВ «Рефілл» від 26.05.2021 № б/н. Адреса, вказана в Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення) Товариства з обмеженою відповідальністю «Рефілл», реєстраційний № 20060314201900104- Україна, Харківська область, Валківський район/м. Валки р-н, с. Корсунівка вул Нагірна, буд.17, АЗС. Ця ж адреса АЗС міститься на сайті avias.ua та Google карті, що дає змогу ідентифікувати АЗС як одну і теж саму та свідчить пропуск цифри в довідках від 10.06.2021 № 0602/6 та від 26.05.2021 № б/н. Відповідно Опису та прикладу формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, визначених ч. 2 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Максимальна економія, ефективність та пропорційність є принципом здійснення публічних закупівель. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна». Питома вага критерію «Ціна» – 100 відсотків.
У зв’язку з тим, що учасник ТОВ «Лівайн Торг» надав найнижчу ціну, відповідає вимогам тендерної документації, має можливість представити достатню кількість АЗС, в тому числі є АЗС в Валківській ТГ, що забезпечує безперебійну роботу ДУ «Харківський ОЦКПХ МОЗ» та своєчасне реагування на надзвичайні ситуації в умовах пандемії, документи відповідають кваліфікаційним критеріям, вважаємо безпідставною вимогу ФОП Демченко О.М., щодо скасування рішення про визнання ТОВ «Лівайн Торг» переможцем процедури відкритих торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідність умов тендерної документації вимогам законодавства.
Номер:
43454410d0874aeca8c17bb44e85f0c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-26-002324-b.b1
Назва:
Невідповідність умов тендерної документації вимогам законодавства.
Вимога:
Згідно п.3 додатку 1 до ТД встановлено наступну вимогу: наявність АЗС на теріторії Харькова повинна становити не менше 60 % теріторії Харківської області відповідно до таблиці. В таблиці зазначено 28 строк в яких міститься вимога щодо наявності АЗС в м. Харкові та районах Харківської області. При цьому в супереч чинному законодавству перелік районів Харківської області складає 28 районів, в той час, як Харківська область налічує 7 районів.
Крім того, не зрозумілою є вимога про те, що наявність АЗС на теріторії Харькова повинна становити не менше 60 % теріторії Харківської області. Територія Харківської області 31 418 км², з яких 370 км² складає територія Харкова. Отже, не зрозуміло яким чином АЗС в м. Харкові можуть складати 60% територии Харківської області і що мається на увазі.
Вимагаємо привести у відповідність вимоги тендерної документації та навести чіткі, зрозумілі вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін.jpg 01.06.2021 15:28
Дата подачі:
31.05.2021 14:29
Вирішення:
Вимога розглянута. Внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено