-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі спортивної зали Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Гаршина, 50, Донецької області»
Завершена
655 960.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 279.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 279.80 UAH
Період оскарження:
19.06.2017 15:22 - 22.06.2017 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідность тендорної документації
Номер:
792e285942e84c8c9e17adfba05f56b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-19-001629-b.c3
Назва:
невідповідность тендорної документації
Вимога:
невідповідность тендорної документації ФО-П Світенко Р.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2017 10:40
Вирішення:
тенедрним комітетом прийнято рішення визнання переможцем ФОП Світенко Р.О.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення тендерного комітету від 04.07.2017 року за № 44
Номер:
ce1d4631337547bfb6a4bb04503a0ca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-19-001629-b.b2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету від 04.07.2017 року за № 44
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення тендерного комітету Управління освіти Бахмутської міської ради
про відхилення пропозиції Кандидата від 04.07.2017 року
«Капітальний ремонт покрівлі спортивної зали Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Гаршина, 50, Донецької області»
Ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-19-001629-b
ID 7a7d3cdec64140daa7129e30d8d08823
ТОВ «Спецбуд»
Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд»
Згідно п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидов України» від 13,04,2016 р. № 35 (надалі-Порядок» як Учасник виконав всі умови закупівлі, належним чином підготував документи, які вимагалися, але Замовник занадто упереджено підійшов до оцінювання наданих документів.
Згідно п.6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки
пропозицій згідно Порядку здійснення допорогових закупівель.
Відповідь на обґрунтування відхилення:
В протоколі № 44 від 04.07.2017 р. вказано наступні висновки для відхилення пропозиції :
1) Відсутнє документальне підтвердження наявності обладнання (автомобіль КАМАЗ, ГАЗель 2705, автомобіль ЗІЛ) переліченого у відповідній довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір оренди)
ПОЯСНЕННЯ:
Учасник надав довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використано при наданні послуг та підтвердив її Інвентаризаційними описом основних засобів та товарно-матеріальних цінностей.
В довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання яке буде використане при наданні послуг вказано 38 найменувань, виходячи з Ваших обґрунтувань, ми повинні надати 38 документальних підтверджень наявності обладнання. При участі в інших закупівлях завжди було достатньо для підтвердження власності Інвентаризаційних описів основних засобів та товарно-матеріальних цінностей. В Вашій тендерній пропозиції в п. 4.2.4 не вказані такі вимоги (свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, або договорів оренди машин та обладнання).
2) Дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки за видами не відповідають характеру робіт, що передбачені предметом закупівлі.
ПОЯСНЕННЯ:
Дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки дозволяє роботи на висоті до 5 і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу; дозволяє газополум`яні роботи.
При виконанні Ваших видів робіт інші дозволи не вимагаються.
3) Використана застаріла середньомісячна норма тривалості робочого часу (166,92 люд-год) у 2017 році цей показник інший і становить 165,5 люд-год.
ПОЯСНЕННЯ:
У ПОЯСНЮВАЛЬНІЙ ЗАПИСЦІ ТОВ «Спецбуд» використана середньомісячна норма тривалості робочого часу 165,5 люд-год. (дивитися ПОЯСНЯВАЛЬНА ЗАПИСКА п.2.
Враховуючи вищенаведене, просимо:
1. Прийняти зазначену вимогу до розгляду;
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Бахмутської міської ради за № 44 від 04.07.2017 р. про відхилення пропозиції учасника, який виконав всі вимоги до надання достовірної, вірно оформленої тендерної документації.
Уповноважена особа
Директор
ТОВ «Спецбуд» Бунєвич О.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2017 13:56
Вирішення:
На вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «Спецбуд» повідомляємо, що тендерний комітет вважає, що інвентаризаційний опис основних засобів та товарно-матеріальних цінностей є внутрішнім документом. Відомості з нього не перебувають у загальному доступі (реєстри та інш.) та не можуть перевіритись на правдивість. Підтвердження свідоцтвами на право власності або договорами оренди потребує тільки автомобільний та спеціалізований транспорт, будівлі та земельні ділянки.
Крім того, рядок 10 пункта 2 містить відомості про норму тривалості робочого часу 166,92 люд.год.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
оскарження
Номер:
2cdca95b30ce4b1fbf2a1fffab309c0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-19-001629-b.a1
Назва:
оскарження
Вимога:
оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 04.07.2017 09:59
Дата подачі:
04.07.2017 09:59
Вирішення:
На вашу вимогу від 04.07.2017 року № 143 повідомляємо, що відповідність документації наданої у складі пропозиції вимогам «документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» є однією з принципових вимог при визначенні переможця. Законодавство у сфері закупівель за державні кошти не передбачає диференційованого підходу до учасників процедури. Будь які невідповідності наданих документів встановленим вимогам є вагомою підставою для відхилення пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено