• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі ЗОШ №10 І-ІІІ ступенів по вул. Франка Івана, 17 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Завершена

1 453 931.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 269.66 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 09:32 - 01.06.2021 09:00
Вимога
Вирішена

Вимагаємо відхилити пропозицію МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ" згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вімінити проедуру закупівлі відповідно пункту 2 Статті 32 у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли в процесі проведення публічних закупівель.

Номер: 0279f51f91b549c890f551e19e2c59c8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-000298-c.b1
Назва: Вимагаємо відхилити пропозицію МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ" згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вімінити проедуру закупівлі відповідно пункту 2 Статті 32 у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли в процесі проведення публічних закупівель.
Вимога:
ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ» не погоджується з рішенням уповноваженої особи та вимагає відхилити пропозицію МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ИЗМАИЛСТРОЙ", яка визначена переможною, оскільки наявні причини для відхилення згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Пропозиція Учасника МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ" не відповідає вимогам п. 2 , розділу ІІІ, Додатку 2, до оголошення про проведення спрощеної процедури, згідно якого Учасником у складі пропозиції надається «Лист-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7.» - Учасником МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ" не надано згоду на обробку даних працівників, персональні дані яких надані в довідці від 01.06.2021, №5354. Пропозиція Учасника МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ" не відповідає вимогам вимогам п. 3 , розділу ІІ, Додатку 2,, згідно якого Учасником у складі пропохзиції повинна бути надана довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5. - Учасник МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ" в складі пропозиції надав довідку від 01.06.2021р, № 5454, яка не відповідає Додатку 5, оскільки не містить номеру телефону представника Замовника за аналогічним договором. Крім того, слід зазначити, що під час проведення спрощеної закупівлі, Замовником було порушено п. 7 статті 10 щодо, оскільки протягом одного дня із дня затвердження, не було опублікоано проптокол розгляду пропозицій, згідно якого було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ». Також, згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій, зазначено, що «Пропозиція учасника (ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ») не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі Згідно п.3 Розділу ІІІ Учасник у складі своєї пропозиції не надав проект Договору. Згідно п.1 Розділу І Додатку 2 до Документації Учасник надав інформаційну довідку, відомості про учасника, у видах діяльності за КВЕД-2010 відсутні будівельні роботи, що може виконувати Учасник відповідно до документації Замовника. Згідно п.2 Розділу ІІ Додатку 2 до Документації Учасник у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не зазначено працівників будівельних спеціальностей, які будуть виконувати роботи відповідно до документації Замовника.». Скаржник не погоджується із даним, оскільки оголошення про проведенняя спрощеноїї закупівлі не містить вимого надання підписаного проекту договору. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації містить інформацію про монтажників будівельних та інших співробітників, які мають достатній рівень кваліфікації для виконання робіт що є предметом закупівлі. Крім того, довідка про учасника, яка надана у складі пропозиції ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ», містить інформацію про основний вид економічної діяльності, що не суперечить вимогам документації чи виключає можливість виконання робіт згідно предмета закупівлі. Базуючись на неправоміроному відхиленні найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ», Замовник, порушивши принципи здійснення публічних закупівель, що викладені в Статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», обрав переможцем процедури закупівлі МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ", пропозиція якого не відповідає вимогам Додатку 2, до оголошення про проведення спрощеної процедури та наявні підстави для відхилення згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи із зазначеного, вимагаємо відхилити пропозицію МПП "ИЗМАИЛСТРОЙ" згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вімінити проедуру закупівлі відповідно пункту 2 Статті 32 у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли в процесі проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, щодо оскарження результату кваліфікації повідомляємо наступне: Щодо першого питання: Порядок обробки персональної інформації визначено такими нормативно-правовими актами: Закон України «Про інформацію», Закон України «Про доступ до публічної інформації», Закон України «Про захист персональних даних». До такої інформації відноситься будь-які відомості, що стосується фізичної особи, як от біографічні дані, її вподобання, погляди тощо. Це дуже широкий обсяг інформації. Закон України «Про інформацію» ототожнює ці два поняття. У статті 11 цього Закону міститься таке визначення: «інформація про фізичну особу (персональні дані) – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована…». Аналогічне визначення персональних даних закріплено у статті 1 Закону «Про захист персональних даних»: «персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». Проте у цьому Законі прямо не сказано, що вся інформація про особу – це її персональні дані. Ключовим є розуміння того, яка особа є ідентифікованою, або такою, що може бути ідентифікована. Тобто, якщо певна інформація дає змогу володільцю виділити із групи людей конкретну особу, то її можна вважати персональними даними. Тому, дані, які самі по собі не є персональними даними, за певних обставин (коли вони дають змогу ідентифікувати особу) ними стають. Проте, якщо сукупність певних даних не дає змогу ідентифікувати особу, то їх обробка не захищається Законом «Про захист персональних даних». Хочемо звернути увагу, що така ж позиція викладена і в Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 – головному документі ЄС, що регулює захист прав фізичних осіб під час обробки персональних даних. Це, зокрема стосується і даних, які були деперсоналізовані (стали анонімними). Щодо другого питання: Номер телефону представника Замовника за аналогічним договором вказаний у відгуку. Виходячи із зазначеного підстав про відхилення МПП «Измаилстрой» не має. Щодо третього питання: Під час проведення спрощеної закупівлі Замовником не було порушено п.7 ст. 10, адже цей пункт стосується тендерних пропозицій. Щодо спрощеної закупівлі, згідно п.14 ст. 14 Інформація про відхилення пропозиції замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення. Маємо зазначити, що інформація про відхилення була оприлюднена протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником згідно закону. Щодо питання про неправомірне відхилення економічно вигідної пропозиції ТОВ «Стражспецтех»: всі роз`яснення були надані в інформації про відхилення, тому Замовник не бачить підстав щодо неправомірності.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні