1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Шпінтон); 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 416 104,47 грн. (два мiльйони чотириста шiстнадцять тисяч сто чотиригрн. 47 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.06.2021 18:00. 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 72 480,00 грн. (сімдесят дві тисячi чотириста вiсiмдесят грн. 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 29.06.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 24 156,00 грн.(двадцять чотири тисячi сто п`ятдесят шість грн. 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Торги не відбулися
2 416 104.47UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 156.00 UAH
Період оскарження:26.05.2021 09:03 - 03.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо надання додаткової інформації
Номер:857b6f8e4a9340bbbe8a9b0ce3b37c44
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000809-b.b8
Назва:Щодо надання додаткової інформації
Вимога:
Для можливості надання тендерної пропозиції на продукцію, що буде повністю відповідати вимогам замовника, просимо додатково викласти у складі тендерної документації ескіз, технічні параметри та технічні вимоги предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.06.2021 23:12
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:63aeeabd25ff4453a98a0d15c5eb758c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000809-b.b7
Назва:Вимога
Вимога:
Нашим підприємством направлений запит до Філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» щодо отримання необхідної документації. У зв’язку з тим, що орієнтовний строк опрацювання запиту та надання відповіді Філією «НДКТІ» складає від 14 до 21 днів, просимо Вас подовжити кінцевий строк прийому тендерних пропозицій на 14 днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.06.2021 23:03
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне, у зв’язку з гострою необхідністю відповідних ТМЦ, переносити кінцевий строк прийому тендерних пропозицій на 14 днів вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до ТД
Номер:734ad50deb7c4633b1846e8ff471c85b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000809-b.b6
Назва:Вимога щодо внесення змін до ТД
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції та виконувало її постачання у минулих роках, рекламації за поставлену продукцію відсутні. Для розширення числа учасників-вітчизняних виробників продукції просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 3.2. Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «3.2 На продукцію вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати один з наступних документів: а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника; або б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту; або в)для вітчизняного виробника надати копію виконаного договору на постачання продукції, що вимагається до закупівлі та відгук від виробничого підрозділу АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід виконання даного договору.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.06.2021 22:58
Вирішення:Розглянувши уважно Вашу вимогу, повідомляємо: вважаємо такі зміни недоцільними. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Щодо надання відповіді
Номер:34975519194342b6b0c574c2c502060d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000809-b.a5
Назва:Щодо надання відповіді
Вимога:
Просимо на поставлені вимоги надавати чітку відповідь, чи будуть задоволені вимоги та внесені зміни до тендерної документації, для можливості подальшого оскарження винесеного рішення в АМКУ
У зв’язку із тривалою процедурою отримання виробником умовного номеру на виготовлення продукції просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 3.2 Розділу ІІ Додатку 1 у наступній редакції: «3.2 На продукцію вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати один з наступних документів: а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника; або б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту.; або в) у випадку, якщо виробником розпочата процедура отримання умовного номеру – надати гарантійний лист щодо надання копії одного з вищевказаних документів до моменту постачання першої партії продукції"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.06.2021 21:33
Вирішення:Розглянувши уважно Вашу вимогу, повідомляємо: вважаємо такі зміни недоцільними. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:3183d93d52c5497da66b937b42cd9c4a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000809-b.a3
Назва:Вимога
Вимога:
У зв’язку із тривалою процедурою отримання виробником умовного номеру на виготовлення продукції просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 3.2 Розділу ІІ Додатку 1 у наступній редакції: «3.2 На продукцію вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати один з наступних документів:
а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника;
або
б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту.;
або в) у випадку, якщо виробником розпочата процедура отримання умовного номеру – надати гарантійний лист щодо надання копії одного з вищевказаних документів до моменту постачання першої партії продукції"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.06.2021 23:15
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне що у зв’язку зі складністю Вашого запитання філією «Пасажирська компанія» було направлено звернення до профільних департаментів щодо можливості внесення запропонованих Вами змін, після отримання відповіді буде розглянута можливість внесення вказаних змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:7ad582f0b9254a9587d16431fa916bda
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000809-b.a2
Назва:Вимога
Вимога:
У зв’язку із тим, що розпорядженням №ЦЦТех 10/62 від 22.01.21р відмінено дію зобов’язання №ЦЦТех 11/342 від 17.07.2019р. щодо узгодження філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» креслеників шляхом маркування, нанесення штампів, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та викласти п. 2.3 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, зазначеним в тендерній документації, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати:
- скановану копію листа філії НДКТІ
АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням;
В якості підтверджуючих документів учасниками можуть бути надані раніше узгоджені філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» листи стосовно перевірки даного кресленика.
Якщо виробник запропонованої до постачання продукції не є власником кресленика, надати:
- скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання;
- скановану копію акту кваліфікаційних випробувань з позитивним рішенням щодо готовності виробництва до серійного випуску продукції.
У разі, якщо кресленик не містить вимог до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника, учасник повинен надати документ (документи) виробника, в яких зазначені такі вимоги (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо).
На продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації, керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.06.2021 23:10
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо що будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до ТД
Номер:0129978eb1444218bfbc27d19d898a87
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-26-000809-b.a1
Назва:Вимога щодо внесення змін до ТД
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції та виконувало її постачання у минулих роках, рекламації за поставлену продукцію відсутні.
Для розширення числа учасників-вітчизняних виробників продукції просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 3.2. Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «3.2 На продукцію вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати один з наступних документів:
а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника;
або
б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту;
або в)для вітчизняного виробника надати копію виконаного договору на постачання продукції, що вимагається до закупівлі та відгук від виробничого підрозділу АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід виконання даного договору.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.06.2021 23:04
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне що у зв’язку зі складністю Вашого запитання філією «Пасажирська компанія» було направлено звернення до профільних департаментів щодо можливості внесення запропонованих Вами змін, після отримання відповіді буде розглянута можливість внесення вказаних змін. Дякуємо за звернення.