• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування» Роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі за адресою м.Черкаси, вул Благовісна 170, Черкаської міської ради Черкаської області (зал греко-римської боротьби)»

Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені пропозиції учасників – відповідно до документації (оголошення); Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики - згідно оголошення

Завершена

694 954.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 474.77 UAH
Період оскарження: 25.05.2021 19:51 - 29.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконне визначення переможця закупівлі

Номер: 647560111f844d498d3f618e1222787d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-003784-a.b4
Назва: Незаконне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Вих. № 30/1 від «10» червня 2021 року ВИМОГА подана у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «08» червня 2021 року документом, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель М. А. Сорочан, визнано переможцем спрощеної закупівлі ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС". Розглянувши документи подані в складі пропозиції ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" встановлено, що документи тендерної пропозиції даного учасника містять НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ, визначеним в ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі ««Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування» Роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі за адресою м.Черкаси, вул Благовісна 170, Черкаської міської ради Черкаської області (зал греко-римської боротьби)», про які ЗАМОВНИК НЕ ЗАЗНАЧАЄ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ОЦІНКИ ДАНОГО УЧАСНИКА. Під час розгляду пропозиції учасника ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" Замовником зазначено, «ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА БУЛО ВСТАНОВЛЕНО ПОВНУ ВІДПОВІДНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ПОДАНИХ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, УМОВАМ ОГОЛОШЕННЯ.», що суперечить нормі ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «ЗАМОВНИК РОЗГЛЯДАЄ НА ВІДПОВІДНІСТЬ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ТА ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА…». Тобто, Замовником зазначено, що пропозиція учасника ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" відповідає ЛИШЕ умовам Оголошення, тобто Замовником не здійснювалась оцінка учасника щодо відповідності вимогам до предмета закупівлі,чим порушено діючі норми ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ПОЛЯГАЄ в наступному: 1) Учасником в складі тендерної пропозиції надано експертний висновок, що не відповідає вимогам п. 15.1. Оголошення відповідно до якого Замовник вимагав надати «..копію позитивного експертного звіту…», та не надав лист-пояснення. 2) В довідці № 15 від 01.06.2021 р. щодо працівників в графі № 2 Посада, щодо Чернухи І. В. зазначено посада – «виконання проектних робіт», що не є посадою відповідно до Класифікатора професій України ДК 003:2010; цивільно-правовий договір – це не є умови праці тимчасово (відповідно до п. 1 Указу № 311 «Про умови праці тимчасових робітників і службовців», а саме: тимчасовими робітниками і службовцями вважаються робітники і службовці, прийняті на роботу на строк до двох місяців, а для заміщення тимчасово відсутніх працівників, за якими зберігається їх місце роботи (посада), - до чотирьох місяців); та в графі «Досвід роботи на займаній посаді (років)» – зазначено 5 років – що не є достовірною інформацією, адже Чернуха І. В. виконує проектні роботи згідно договору ЦПХ, чим порушено вимоги п. 15.2. Оголошення ; 3) не надано в складі пропозиції свідоцтв про підвищення кваліфікації на сертифікованих осіб Панченко А. О., Кіпоть В. В., Солодкий В. С., та/ або не надав лист-пояснення. Відповідно до п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).» Очікувана вартість предмета закупівлі: 694 954 грн. 43 коп. Початкові заявки: - ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" - 678 537,88 грн. - ПП «Динамічний інвестиційний проект» - 457 000,10 грн. - ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" - 429 922,44 грн. - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" - 405 122,43 грн. За результатами електронного аукціону остаточні пропозиції: - ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" - 678 537,88 грн. (Пропозицію прийнято); - ПП «Динамічний інвестиційний проект» - 300 000,00 грн. ( Пропозицію відхилено); - ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" - 299 999,00 грн. ( Пропозицію відхилено); - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" – 299 998,00 грн. (Пропозицію відхилено). Спрощена закупівля за предметом ««Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування» Роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі за адресою м.Черкаси, вул Благовісна 170, Черкаської міської ради Черкаської області (зал греко-римської боротьби)» та очікуваною вартістю предмета закупівлі 694954,53 грн. 25.05.2021 року о 19 год 57 хв (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-25-003784-a) опублікована повторно. Первинно закупівля була оголошена 30.04.2021 р. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-30-002296-a). Замовником закупівля скасована після завершення аукціону, та розкриття в електронній системі пропозицій учасників (6 (шестеро) учасників, в тому числі ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" – початкова заявка становила 674000,00 грн. та остаточна пропозиція за результатами аукціону складала 674000,00 грн.) та без визначення переможця. В протокольному рішенні уповноваженої особи від 21.05.2021 р., зазначено «Відмінити торги по закупівлі: «Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування» Роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі за адресою м.Черкаси, вул Благовісна 170, Черкаської міської ради Черкаської області (зал греко-римської боротьби)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-30-002296-a)» відповідно до 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Замовником не описано порушення чим порушено норми ст. 32 Закону України про публічні закупівлі, так відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 даного Закону, замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Дане свідчить про ймовірні ознаки ст. 28 ККУ, «Вчинення кримінального правопорушення групою осіб, групою осіб за попередньою змовою, організованою групою або злочинною організацією 1. Кримінальне правопорушення визнається таким, що вчинене групою осіб, якщо у ньому брали участь декілька (два або більше) виконавців без попередньої змови між собою. 2. Кримінальне правопорушення визнається вчиненим за попередньою змовою групою осіб, якщо його спільно вчинили декілька осіб (дві або більше), які заздалегідь, тобто до початку кримінального правопорушення, домовилися про спільне його вчинення…». Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.» Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122). Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" не відповідає всім вимогам до предмета закупівлі та відсутній належним чином оформлене рішення Замовника. А тому учасник ПП "АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ "МАЙСТЕР - КЛАС" не може бути визнаним переможцем. З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу від «10» червня 2021 року вих. №30/1 щодо невідповідності пропозиції ПП «АРХІТЕКТУРНА СТУДІЯ «МАЙСТЕР – КЛАС» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне: відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що дана вимога містить інформацію щодо невідповідності переможця, а не Вашої пропозиції, що суперечить вимогам статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне рішення про відхилення

Номер: 1c93046215964696b70ef0443b9c6110
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-003784-a.c3
Назва: Незаконне рішення про відхилення
Вимога:
Вих. № 29/1 від «09» червня 2021 р. Вимога подана у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Вищезазначену норму Замовником не виконано, а саме: не оприлюднено рішення замовника, натомість опубліковано документ, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. «08» червня 2021 року документом, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель М. А. Сорочан, відхилено пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ», учасника спрощеної закупівлі ««Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування» Роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі за адресою м.Черкаси, вул Благовісна 170, Черкаської міської ради Черкаської області (зал греко-римської боротьби)», відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» повністю не погоджується з підставами, відповідно до яких Замовником було відхилено (дискваліфіковано) пропозицію даного учасника, а саме: 1. В документі, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель М. А. Сорочан зазначено, «Учасником надано довідку про наявність працівників від 01.06.2021 року №26, в якій зазначено посаду працівників, а саме: інженер-проектувальник Мельник Ю.П., архітектор Лісаченко В.М., інженер-проектувальник Карасевич В.С., інженер-проектувальник Різник О.П., інженер-проектувальник Березняк Г.М., в той час коли зазначені працівники працюють на підприємстві згідно цивільно-правових договорів на виконання робіт з виготовлення проектної документації по об’єкту згідно предмету закупівлі, що не передбачає поняття «посада», оскільки не є трудовими відносинами та спрямовані на надання певного обсягу послуг, виконання певного обсягу робіт, обумовленого такою угодою. Крім того, всупереч вимогам п.15.2 оголошення, Учасником у вищевказаній довідці про наявність працівників відсутня інформація про умови праці, а саме: тимчасово чи на постійній основі. Учасником зазначено – цивільно-правові відносини, що суперечить вимогам оголошення.» Відповідно до п. 15.2. Оголошення, «На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти, з обов’язковим зазначенням інженерів-проектувальників, тощо кваліфікаційні сертифікати та атестати яких вимагаються згідно даного пункту. Додатками до довідки є*: - документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин (у разі залучення працівників на тимчасовій основі – копії угод цивільно-правового характеру, чинних протягом всього терміну виконання робіт); …». Відповідно до вимог п. 15.2 Оголошення на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає інформацію та підтверджуючи документи щодо: - працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (на постійній основі); - працівників на тимчасовій основі, відповідно до п. 1 Указу № 311 «Про умови праці тимчасових робітників і службовців», а саме: тимчасовими робітниками і службовцями вважаються робітники і службовці, прийняті на роботу на строк до двох місяців, а для заміщення тимчасово відсутніх працівників, за якими зберігається їх місце роботи (посада), - до чотирьох місяців; - виконавців робіт залучених відповідно до укладених договорів (угод) цивільно-правового характеру. Вище зазначені категорії осіб, відповідно до вимог п. 15.2 Оголошення зазначаються в загальній довідці довільної форми. Трудові відносини всіх працівників регулює Кодекс законів про працю України. Згідно ст. 3 Кодексу законів про працю України, законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами. Виходячи зі змісту норм статті 626 ЦКУ, цивільно-правовим договором (далі - ЦПД) є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Як слідує із роз’яснення Міністерства соціальної політики України, викладеного у листі від 20.04.2012 №64/06/187-12, відповідно до чинного законодавства виконання робіт, надання послуг особою може здійснюватися як на підставі трудового договору (статті 21 Кодексу законів про працю України) так і, зокрема, на підставі цивільно-правових договорів. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець. Працівники приймаються на роботу (посаду) для виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією, професією, посадою, з підпорядкуванням правилам внутрішнього трудового розпорядку. Згідно зі статтею 837 ЦКУ за договором підряду (цивільно-правовим договором) одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. На виконання вимог п. 15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції надав довідку вих. № 26 від 01.06.2021 р. з додатками з врахуванням вимог Замовника та норм чинного законодавства України, а саме: - в графі «Посада, професія, категорія» зазначено категорію виконавців робіт залучених відповідно до укладених договорів (угод) цивільно-правового характеру; - в графі «Умови праці (тимчасово/на постійній основі), цивільно-правовий договір» зазначено цивільно-правовий договір, так як виконавці робіт не перебувають з учасником в трудових відносинах (на постійній основі) та не є тимчасовими працівниками (тимчасово). Отже, вищезазначене підтверджує повне виконання учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» вимог п. 15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всупереч виконаним вимогам Замовник безпідставно, в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», відмовив учаснику спрощеної закупівлі ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ». 2. В документі, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель М. А. Сорочан зазначено, «Всупереч вимогам п.6.1 додатку 2 оголошення, Учасником не надано лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором).» Безпідставність відхилення пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» підтверджується наступним: - відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог на які посилається Замовник, а договір є лише додатком до Оголошення; - учасник в складі пропозиції надав проект договору підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою учасника, тим самим ПОВНІСТЮ ПОГОДИВСЯ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ, його умовами та також з п. 6.1. даного договору. Відповідно до вищезазначеного, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» ПОВНІСТЮ «відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.» Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122). Враховуючи вищевикладене, відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» є безпідставним відхиленням, в зв’язку з відсутністю рішення Замовника, а наявний лише документ, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 року. В зв’язку з відсутністю рішення Замовника, а наявністю документа, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021, Замовником не може бути відхилено пропозиції учасників чи визнано переможця даної закупівлі. Замовнику необхідно виконати умови Закону прийнявши відповідні рішення та оприлюднити їх в електронній системі закупівель. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу від 09.06.2021 року вих. №29/1 щодо відхилення пропозиції ПП «Динамічний інвестиційний проект», повідомляємо наступне: 1. Відповідно до п.15.2 оголошення вимагалось: «На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти, з обов’язковим зазначенням інженерів-проектувальників, тощо кваліфікаційні сертифікати та атестати яких вимагаються згідно даного пункту.» Звертаємо увагу, що вимагалось зазначити посаду працівників, а не категорію виконавців робіт та умови праці (тимчасово або на постійній основі). Отже, ПП «Динамічний інвестиційний проект» у довідці про наявність працівників від 01.06.2021 року №26, зазначивши в графі «Посада, професія, категорія» категорію виконавців робіт, відповідно до укладених цивільно-правових договорів та в графі «Умови праці», зазначивши цивільно-правові відносини, не виконав вимоги оголошення. 2. Відповідно до п.6.1 додатку 2 оголошення вимагалось «…учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором.» Звертаємо увагу, що додатки до оголошення є невід’ємною його частиною, в тому числі це стосується додатку 2 – проект договору, а також не вимагалось надання у складі пропозиції учасника проекту договору, була вимога надання листа-згоди. Отже, ПП «Динамічний інвестиційний проект», надавши підписаний проект договору та завірений печаткою, не виконало умови оголошення та не надало лист-згоду з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором, що суперечить вимогам оголошення. Враховуючи вищенаведене, рішення Замовника від 08.06.2021 щодо відхилення пропозиції ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі) є законним, не підлягає скасуванню. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Отже, в спрощеній процедурі закупівлі замовник, оприлюднює інформацію про відхилення щодо кожної пропозиції, що й зробив Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, в особі уповноваженої особи з публічних закупівель Сорочана М.А., 08.06.2021 року.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.06.2021 18:59
Вимога
Відкликано скаржником

Безпідставне відхилення пропозиції

Номер: 7c9be47e6dd941e3ad41cbe42aaa5da0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-003784-a.a2
Назва: Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Вих. № 29/1 від «09» червня 2021 р. Вимога подана у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Вищезазначену норму Замовником не виконано, а саме: не оприлюднено рішення замовника, натомість опубліковано документ, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. «08» червня 2021 року документом, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель М. А. Сорочан, відхилено пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ», учасника спрощеної закупівлі ««Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування» Роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі за адресою м.Черкаси, вул Благовісна 170, Черкаської міської ради Черкаської області (зал греко-римської боротьби)», відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» повністю не погоджується з підставами, відповідно до яких Замовником було відхилено (дискваліфіковано) пропозицію даного учасника, а саме: 1. В документі, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель М. А. Сорочан зазначено, «Учасником надано довідку про наявність працівників від 01.06.2021 року №26, в якій зазначено посаду працівників, а саме: інженер-проектувальник Мельник Ю.П., архітектор Лісаченко В.М., інженер-проектувальник Карасевич В.С., інженер-проектувальник Різник О.П., інженер-проектувальник Березняк Г.М., в той час коли зазначені працівники працюють на підприємстві згідно цивільно-правових договорів на виконання робіт з виготовлення проектної документації по об’єкту згідно предмету закупівлі, що не передбачає поняття «посада», оскільки не є трудовими відносинами та спрямовані на надання певного обсягу послуг, виконання певного обсягу робіт, обумовленого такою угодою. Крім того, всупереч вимогам п.15.2 оголошення, Учасником у вищевказаній довідці про наявність працівників відсутня інформація про умови праці, а саме: тимчасово чи на постійній основі. Учасником зазначено – цивільно-правові відносини, що суперечить вимогам оголошення.» Відповідно до п. 15.2. Оголошення, «На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти, з обов’язковим зазначенням інженерів-проектувальників, тощо кваліфікаційні сертифікати та атестати яких вимагаються згідно даного пункту. Додатками до довідки є*: - документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин (у разі залучення працівників на тимчасовій основі – копії угод цивільно-правового характеру, чинних протягом всього терміну виконання робіт); …». Відповідно до вимог п. 15.2 Оголошення на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає інформацію та підтверджуючи документи щодо: - працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (на постійній основі); - працівників на тимчасовій основі, відповідно до п. 1 Указу № 311 «Про умови праці тимчасових робітників і службовців», а саме: тимчасовими робітниками і службовцями вважаються робітники і службовці, прийняті на роботу на строк до двох місяців, а для заміщення тимчасово відсутніх працівників, за якими зберігається їх місце роботи (посада), - до чотирьох місяців; - виконавців робіт залучених відповідно до укладених договорів (угод) цивільно-правового характеру. Вище зазначені категорії осіб, відповідно до вимог п. 15.2 Оголошення зазначаються в загальній довідці довільної форми. Трудові відносини всіх працівників регулює Кодекс законів про працю України. Згідно ст. 3 Кодексу законів про працю України, законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами. Виходячи зі змісту норм статті 626 ЦКУ, цивільно-правовим договором (далі - ЦПД) є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Як слідує із роз’яснення Міністерства соціальної політики України, викладеного у листі від 20.04.2012 №64/06/187-12, відповідно до чинного законодавства виконання робіт, надання послуг особою може здійснюватися як на підставі трудового договору (статті 21 Кодексу законів про працю України) так і, зокрема, на підставі цивільно-правових договорів. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець. Працівники приймаються на роботу (посаду) для виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією, професією, посадою, з підпорядкуванням правилам внутрішнього трудового розпорядку. Згідно зі статтею 837 ЦКУ за договором підряду (цивільно-правовим договором) одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. На виконання вимог п. 15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції надав довідку вих. № 26 від 01.06.2021 р. з додатками з врахуванням вимог Замовника та норм чинного законодавства України, а саме: - в графі «Посада, професія, категорія» зазначено категорію виконавців робіт залучених відповідно до укладених договорів (угод) цивільно-правового характеру; - в графі «Умови праці (тимчасово/на постійній основі), цивільно-правовий договір» зазначено цивільно-правовий договір, так як виконавці робіт не перебувають з учасником в трудових відносинах (на постійній основі) та не є тимчасовими працівниками (тимчасово). Отже, вищезазначене підтверджує повне виконання учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» вимог п. 15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всупереч виконаним вимогам Замовник безпідставно, в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», відмовив учаснику спрощеної закупівлі ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ». 2. В документі, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 р. Уповноваженої особи з публічних закупівель М. А. Сорочан зазначено, «Всупереч вимогам п.6.1 додатку 2 оголошення, Учасником не надано лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором).» Безпідставність відхилення пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» підтверджується наступним: - відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог на які посилається Замовник, а договір є лише додатком до Оголошення; - учасник в складі пропозиції надав проект договору підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою учасника, тим самим ПОВНІСТЮ ПОГОДИВСЯ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ, його умовами та також з п. 6.1. даного договору. Відповідно до вищезазначеного, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» ПОВНІСТЮ «відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.» Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122). Враховуючи вищевикладене, відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДИНАМІЧНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ» є безпідставним відхиленням, в зв’язку з відсутністю рішення Замовника, а наявний лише документ, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021 року. В зв’язку з відсутністю рішення Замовника, а наявністю документа, БЕЗ НАЗВИ виду документа, від 08.06.2021, Замовником не може бути відхилено пропозиції учасників чи визнано переможця даної закупівлі. Замовнику необхідно виконати умови Закону прийнявши відповідні рішення та оприлюднити їх в електронній системі закупівель. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Повторно подана вимога
Дата скасування: 10.06.2021 09:21
Вимога
Вирішена

Незаконна дискваліфікація

Номер: 102c68b12d1b48a18eb9b1eb13f6b92a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-003784-a.b1
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
ВИМОГА 25 травня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-05-25-003784-a, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ««Код за ДК 021:2015 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування» Роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі за адресою м. Черкаси, вул Благовісна 170, Черкаської міської ради Черкаської області (зал греко-римської боротьби)». Аукціон було проведено 03.06.2021 року. На підставі Протоколу від 08.06.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник). Однак, після аналізу Протоколу уповноваженої особи нами було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу про відхилення пропозиції Учасника. 1. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що всупереч вимогам абз.1 п.14.4 оголошення, учасником не надано копій усіх сторінок паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства директора Занузданова М.Ю. Учасником надано лише копії сторінок 1-5 та 12-13 паспорту директора Занузданова М.Ю., що суперечить вимогам оголошення. Звертаємо увагу, що згідно вимог абз.1 п.14.4 оголошення спрощеної закупівлі Замовником не було висунуто кваліфікаційної вимоги із чітким зазначенням надання всіх сторінок (в тому числі порожніх) паспорта, отже було надано копії сторінок паспорта директора Занузданова М.Ю., які містять будь-які відмітки, таким чином, надано актуальну та не спотворену інформацію. Таким чином, Учасником не було порушено вимог спрощеної закупівлі при наданні копії паспорта директора, надано актуальну копію паспорта із необхідними для ідентифікації даними. 2. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що всупереч вимогам абз.1 п.14.4 оголошення, Учасником не надано витягу з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) директора, а саме Витяг зі Статуту ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ». Учасником надано копію Статуту ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ», що суперечить вимогам оголошення. Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» надано завірену належним чином копію Статуту, де зазначено інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) директора. Таким чином, Учасником не було порушено вимог спрощеної закупівлі та п. 14.4 оголошення. 3. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що Учасником надано договір №2017-264 від 18.01.2017 року, пунктом 1.2 якого визначено додаток №1, де наведено склад проектної документації, який відсутній у складі пропозиції Учасника. Отже, Учасником не надано аналогічний договір в повному обсязі. Звертаємо увагу, що наданий учасником договір №2017-264 від 18.01.2017 року взагалі не містить додатків і наданий в повному обсязі. Учасником дотримано кваліфікаційного критерію щодо надання копії аналогічного договору. 4. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що всупереч вимогам абз.2 п.15.3 оголошення, Учасником надано відомості про учасника від 29.05.2021 №2905-12, в яких відсутня інформація про систему оподаткування (спрощена чи загальна). Звертаємо увагу, що в відомостях про учасника від 29.05.2021 №2905-12 зазначено, що Учасник є платником податку на додану вартість із відсотковою ставкою 20%, таким чином Учасником заначено інформацію про систему оподаткування в формі «Відомості про учасника». 5. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що всупереч вимогам п.6.1 додатку 2 оголошення, Учасником не надано лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). Звертаємо увагу, що п.6.1 додатку 2 оголошення міститься лише в проекті договору та зазначений пункт не віднесено до кваліфікаційних вимог. Учасником було надано погоджений проект договору, що свідчить про погодження зазначеної інформації. В той же час, Замовником в оголошенні не вимагалось надання проекту договору, що свідчить про нікчемність наявності листа-згоди з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). Таким чином ми вважаємо, що зазначені в протоколі від 08.06.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою підстави є нікчемними та протизаконними для дискваліфікації нашого підприємства. Вимагаємо: 1. Скасувати протокол від 08.06.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію та підписати договір з Учасником Приватне підприємство «Промислове та цивільне будівництво і проектування» як з таким, який надав найбільш економічно вигідну пропозиція та тендерна документація якого цілком відповідає вимогам спрощеної закупівлі та оголошення. Звертаємо вашу увагу, що керівник замовника та уповноважена особа несе адміністративну відповідальність за порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно ст. 164-14 КУпАП. Також повідомляємо, що в разі відсутності відповіді на дану вимогу або незадоволення даної вимоги, ми, як учасник спрощеної закупівлі залишаємо за собою право оскаржувати дії Замовника до керівної установи та в судовому порядку, встановленому чиним законодавством України в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу Вимогу від 09.06.2021 року вих. №0906-1 щодо відхилення пропозиції ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ», повідомляємо наступне: 1. Відповідно до абз.1 п.14.4 оголошення вимагалось: «Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт)(для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця).» Звертаємо увагу, що копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства вимагалась відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII. Згідно ч.5 розділу І вищевказаної постанови Верховної ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Таким чином, ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» не надано паспорт директора Занузданова М.Ю. в повному обсязі, що суперечить вимогам оголошення. 2. Відповідно до абз.1 п.14.4 оголошення вимагалось: «…Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи.» Звертаємо увагу, що оголошенням не вимагалось надання Статуту ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» в повному обсязі. Таким чином, ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» не надано витяг зі Статуту ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ», який містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи, що суперечить вимогам оголошення. 3. У складі пропозиції ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» надано договір підряду на виконання проектних робіт від 18.01.2017 року №2017-264, в якому в пункті 1.2 зазначено «Проект розробити в три стадії: ЕП – для визначення основних архітектурно-будівельних параметрів, стадія П – для розрахунку кошторисної вартості будівництва та затвердження, стадія Р – для виконання будівельних робіт. Склад проектної документації наведено в додатку №1 до Договору.» Проте, даний додаток не надано у складі пропозиції. Разом з тим, звертаємо увагу, що ваша вимога містить неправдиве твердження, що наданий договір взагалі не містить додатків та наданий в повному обсязі, оскільки в пункті 2.6 зазначено «Надати вихідні дані для розробки та погодження проекту: викопіювання із генплану в М=1:2000; - погоджене Замовником завдання на проектування (додаток №2 до Договору);», проте в даному випадку, додаток №2 - завдання на проектування, надано у складі вищевказаного договору. 4. Відповідно до абз.2 п.15.3 оголошення вимагалось надання: «…-довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників;» Звертаємо увагу, що згідно Податкового кодексу України існує дві системи оподаткування доходів: - Загальна система оподаткування шляхом сплати податку з доходів; - Спрощена система оподаткування шляхом сплати єдиного податку. Таким чином, зазначена ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» інформація у відомостях про учасника від 29.05.2021 №2905-12, що Учасник є платником податку на додану вартість із ставкою 20%, суперечить вимогам оголошення. 5. Відповідно до п.6.1 додатку 2 оголошення вимагалось «…учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором.» Звертаємо увагу, що додатки до оголошення є невід’ємною його частиною, в тому числі це стосується додатку 2 – проект договору, а також не вимагалось надання у складі пропозиції учасника проекту договору, була вимога надання листа-згоди. Отже, ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» не надано лист-згоду з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором, що суперечить вимогам оголошення. Враховуючи вищенаведене, рішення Замовника від 08.06.2021 щодо відхилення пропозиції ПП «ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ» відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі) є законним, не підлягає скасуванню.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні