-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна) ліфта в приміщенні КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» ЧОР за адресою м. Чернігів, пр. Миру, 211-д (код за ДК 021:2015-45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів)
Завершена
1 035 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 19:38 - 31.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Умови закупівлі
Номер:
0fabee9764a3492a9092ebd9885262f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-014971-b.b3
Назва:
Умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно ч.4 Розділу І Загальні положення Наказу МЕРТУ від 15.04.2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»: Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Згідно Вашего оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу на спрощену закупівлю робіт Капітальний ремонт (заміна) ліфта в приміщенні КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» ЧОР за адресою м. Чернігів, пр. Миру, 211-д (код за ДК 021:2015-45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів), ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-25-014971-b немає жодного посилання на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Вимагаємо привести у відповідність предмет закупівлі згідно діючого законодавства у сфері публічних закупівель задля уникнення порушення норм ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та безпідставної відміни закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 30.05.2021 15:01
Дата подачі:
30.05.2021 15:01
Вирішення:
Шановний запитувачу, визначення предмета закупівлі робіт здійснено згідно перелічених у Вашому зверненні норм. Об’єкт будівництва: Капітальний ремонт (заміна) ліфта в приміщенні КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» ЧОР за адресою м. Чернігів, пр. Миру, 211-д., що й зазначено у оголошенні та в проекті договору.
Згідно пункту 17 Технічної специфікації Додатку № 2 до оголошення вказано, що до ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими документами, а саме:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни);
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови закупівлі
Номер:
09f6e0808d8645fb85e92585843553d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-014971-b.b2
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, по Вашій закупівлі Капітальний ремонт (заміна) ліфта в приміщенні КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» ЧОР за адресою м. Чернігів, пр. Миру, 211-д (код за ДК 021:2015-45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів) період уточнення закінчується 31 травня 2021 року об 00:00.
Звертаємо Вашу увагу, що абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог абз. 3 ч. 7 ст. 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі,які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/ або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. В електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації. Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 ч. 17 ст. 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлі з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Шановний Замовнику.docx 28.05.2021 14:58
Дата подачі:
28.05.2021 14:58
Вирішення:
Дякуємо, що нагадали!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.05.2021 23:51
Вимога
Відхилено
Вимоги, щодо умов закупівлі
Номер:
8471ca28a4a0472aaecfbfc49334e9ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-014971-b.b1
Назва:
Вимоги, щодо умов закупівлі
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради 25.05.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу було оголошено спрощену закупівлю робіт Капітальний ремонт (заміна) ліфта в приміщенні КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» ЧОР за адресою м. Чернігів, пр. Миру, 211-д (код за ДК 021:2015-45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів), ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-25-014971-b. Закупівля оголошено повторно. Очікувана вартість - 1 035 000,00 грн. з ПДВ. Попередньо оголошена закупівля за цим же предметом (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-04-21-011430-c), очікувана вартість якої складала - 1 252 000,00 грн. з ПДВ. Технічні якісні та кількісні характеристики обох закупівель однакові. Постає питання, як Замовник визначив очікувану вартість - з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, норм Наказу МЕРТУ № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Окрім того, проаналізувавши вимоги двох закупівель, напрошується висновок, що зміни до оголошення ідентифікатор - UA-2021-05-25-014971-b, а саме: надати Учаснику у складі пропозиції Сертифікат на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:20015 та Сертифікат визнання вимірювальних можливостей говорить про організацію закупівлі під певного учасника та містить корупційну складову. Що порушує принципи здійснення публічних закупівель, які закріплені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
UA-2021-04-21-011430-c (торги не відбулися) вимога п. 6. Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати Учаснику у складі пропозиції Додатку 3 Комунальним некомерційним підприємством "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради 25.05.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу було оголошено спрощену закупівлю робіт Капітальний ремонт (заміна) ліфта в приміщенні КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» ЧОР за адресою м. Чернігів, пр. Миру, 211-д (код за ДК 021:2015-45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів), ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-25-014971-b. Закупівля оголошено повторно. Очікувана вартість - 1 035 000,00 грн. з ПДВ. Попередньо оголошена закупівля за цим же предметом (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-04-21-011430-c), очікувана вартість якої складала - 1 252 000,00 грн. з ПДВ. Технічні якісні та кількісні характеристики обох закупівель однакові. Постає питання, як Замовник визначив очікувану вартість - з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, норм Наказу МЕРТУ № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Окрім того, проаналізувавши вимоги двох закупівель, напрошується висновок, що зміни до оголошення ідентифікатор - UA-2021-05-25-014971-b, а саме: надати Учаснику у складі пропозиції Сертифікат на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:20015 та Сертифікат визнання вимірювальних можливостей говорить про організацію закупівлі під певного учасника та містить корупційну складову. Що порушує принципи здійснення публічних закупівель, які закріплені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
UA-2021-04-21-011430-c (торги не відбулися)
вимога п. 6. Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати Учаснику у складі пропозиції Додатку 3 до оголошення:
- 6.8. Копії відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством) або документ, який підтверджує, що такий дозвіл або ліцензія видані;
- 6.9. Довідку у довільній формі з зазначенням інформації про повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання - субпідрядника у випадку його залучення до виконання робіт та за умови, що обсяг виконаними ним робіт складатиме не менше 20 відсотків від цінової пропозиції учасника.
В той же час, в закупівлі UA-2021-05-25-014971-b
вимога п. 6. Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати Учаснику у складі пропозиції Додатку 3 до оголошення:
- 6.9. Сертифікат на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:20015;
- 6.10. Сертифікат визнання вимірювальних можливостей.
Вимагаємо прибрати дані вимоги та привести документацію конкурсних торгів у відповідність до чинного законодавства України!
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на умови закупівлі.docx 27.05.2021 12:58
Дата подачі:
27.05.2021 12:58
Вирішення:
Шановний запитувачу!
Уважно розглянувши Вашу вимогу, замовник вимушений не погодитися з Вашими доводами та відмовити у задоволенні викладених Вами вимог, обгрунтовуючи наступним:
1. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник в оголошенні може зазначати й іншу інформацію, отже, може зазначати вимоги від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимоги та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, які зазначаються замовником в оголошенні.
Відповідно до Указу Президента України від 23 лютого 2001 року N 113/2001 впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) здійснюється з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів.
Частиною Національних стандартів законодавства України є ДСТУ ISO 9001:2015 (надалі по тексту – «Стандарт»), відповідно до якого зазначений стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку (пункт 0.1. Стандарту «Загальні положення»).
Стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі:
a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Стандарт оформлено згідно з вимогами національної стандартизації України шляхом внесення наступних змін:
- «цей міжнародний стандарт» замінено на «цей стандарт»;
- вилучено «Передмову» до ISO 9001:2015 як таку, що безпосередньо не стосується цього стандарту;
- структурні елементи стандарту: «Титульний аркуш», «Передмову», «Зміст», «Національний вступ», першу сторінку та «Бібліографічні дані»;
- у розділі 2 та в «Бібліографії» наведено «Національне пояснення», виділене рамкою;
- долучено національний додаток НА «Перелік національних стандартів України, згармонізованих з міжнародними нормативними документами, на які є посилання в цьому стандарті»
Можливість отримання сертифікату відповідності ISO 9001:2015 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі пропозиції.
На території України скасована обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, і це не заборонено та є можливим.
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 і цим самим довести його відповідність системі управління якістю.
У вимозі відсутні підстави вважати що існують неможливості надання Вами такого сертифікату, а також докази неможливості їх отримання. Сертифікат відповідності вимогам ISO 9001:2015 передбачений чинним законодавством, і будь який учасник має можливість надати сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, виконавши вимоги оголошення.
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Шляхом отримання такого сертифікату (сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) Замовник може впевнитись, що предмет закупівлі, що пропонується учасником до закупівлі, відповідає національним та міжнародним стандартам якості та безпечності, потенційний учасник, який планує брати участь у даній закупівлі, має уявлення про те, де буде придбаний (виготовлений) ліфт, монтаж якого буде проводитись і можете запросити відповідні документи у виробника або його офіційного представника чи надати їх самостійно якщо сам і буде виробником.
Відповідно до зазначеного, вимога щодо надання сертифікатів ніяким чином не порушує вимоги статті 3 «Принципи здійснення закупівель», статті 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, будь-який потенційний учасник може запросити документи у виробника, що пропонується до постачання, мати їх, чи отримати самостійно.
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001:2015, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, ще раз зазначаємо, що Замовник не вбачає жодних дискримінаційних та тим більше корупційних ознак даної вимоги.
2. Відповідно до розділу 6 ДСТУ 7310:2013 «Установки ліфтові ліфти класів І, ІІ, ІІІ, IV, V ТА VI Правила організовування, виконання та приймання монтувальних робіт кожний новозмонтований ліфт після монтування та налагоджування необхідно перевірити і випробувати, щоб установити відповідність його параметрів і розмірів зазначеним у паспорті, і його придатність до безпечної роботи і технічного обслуговування, про що треба скласти акт технічної готовності ліфта. Засоби вимірювання, які застосовують для контролювання якості робіт, потрібно періодично повіряти.
Відповідно до п.9.1.3. розділу IX «Вимоги до експлуатації ліфтів» Акт технічної готовності ліфта складається організацією, яка змонтувала ліфт або виконала його заміну, реконструкцію чи модернізацію, та вкладається в паспорт ліфта разом з такою документацією:
- протокол перевірки ланцюга між нульовим проводом вводу і зануленими елементами електроустатковання (ГСТУ 36.1-001-97);
- протокол перевірки опору заземлювача (ГСТУ 36.1-001-97);
- протокол перевірки стану ізоляції електроустатковання і
електричних мереж ліфта (ГСТУ 36.1-001-97);
- протокол виміру повного опору петлі "фаза-нуль" (ГСТУ
36.1-001-97);
- акт на приховані роботи (перекриття, установлення закладних
деталей тощо);
- акт готовності будівельної частини (додаток 5 до цих
Правил).
Хоча на території України скасована обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною, будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, і це не заборонено та є можливим.
Це підтверджується й Порядком оцінювання та визнання спроможності проведення вимірювань суб’єктами господарювання на добровільних засадах.
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності стандартам чинного законодавства України, може отримати сертифікат і цим самим довести його відповідність вимогам замовника.
3. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена примірна Методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до п.1 розділу 1 «Загальні положення» даної Методики вона є примірною, носить виключно рекомендаційних характер та не є обов’язковою до застосування. Закон України «Про публічні закупівлі» надає можливість Замовнику для планування та проведення закупівель керуватися й частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено