-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки А 13-50, вугілля кам'яне марки А 25-100, вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 (Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо) (Вугілля кам'яне марки А 13-50, вугілля кам'яне марки А 25-100, вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 - Код ДК 021:2015: 09111100-1 - Вугілля)
Завершена
1 890 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 453.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 453.20 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 17:57 - 12.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ! Зговір з конткретним постачальником ТОВ "ТПК"ОБЛПАЛИВО" прикріпляємо документи підтверження.
Номер:
5ae0f678624442a3a00cbe2483c2e9b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-002876-c.b1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ!
Зговір з конткретним постачальником ТОВ "ТПК"ОБЛПАЛИВО" прикріпляємо документи підтверження.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимога зазначена в ТД:
«На підтвердження статусу виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) надати довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»(http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника, вугілля якого пропонується до постачання, згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки. Відсутність у виробника таких дозволів або дані про їх анулювання є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.»
Ми, як потенційний учасник закупівлі, фактично штучно обмежені у можливості взяти у ній участь, оскільки ми співпрацюємо та маємо договірні відносини не безпосередньо з виробником вугілля, а з його постачальником. Більш того, виробником вугілля марки А (13-50) (за станом не цей час, антрацитова група вуглю не видобувається на підконтрольній Україні території), яке ми плануємо постачати Замовнику, є іноземна компанія – нерезидент України, на яку не розповсюджуються вимоги щодо отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих органами Держпраці України. Таким чином, можливість нашої участі у закупівлі, при фактичній наявності якісного товару, залежить від волі третіх осіб, які ще й є нерезидентами України. Крім того, ми також не маємо можливості надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України. Вищезазначене пов’язано з тим, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці оформлюється тими суб’єктами господарювання, які «виконують роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зокрема підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. А ні ми, а ні наш постачальник вугілля, не «виконуємо роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а отже не маємо змоги отримати відповідну Декларацію. До того ж, безпосередньо виробник вугілля, як вже вище зазначалося – є нерезидентом України і на нього не розповсюджуються вимоги національного законодавства по оформленню Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Наведені вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику, який підготував та прописав ці Вимоги, а саме ( ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ ОБЛПАЛИВО)
Вимога зазначена в ТД:
«Сертифікати відповідності на вугілля пропонованих до постачання марок виданих на ім’я виробника згідно законодавства країни виробника»
Повідомляємо щодо сертифікату відповідності, то він також не вимагається чинним законодавством України для вугілля камяного, крім того, такий документ є платним і його ціна в свою чергу буде впливати на формування ціни пропозиції та призведе до її здорожчання. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
Вимога зазначена в ТД:
«Сертифікати походження на пропоновані марки вугілля отримувачем згідно до яких є учасник процедури закупівлі або постачальник учасника(у разі якщо отримувачем є не учасник, у складі тендерної пропозиції надається договір постачання з отримувачем згідно сертифікату, або лист-дозвіл на використання сертифікату у даній закупівлі»
Повідомляємо, що надання документів від постачальника(виробника) товару є дискримінаційною так як обмежує коло учасників, які закуповують вугілля у постачальників на території України. Зазначаємо, що виробництво вугілля марки А не здійснюється на території України так як місце видобування антрациту знаходиться на непідконтрольній Українській владі території. Учасники не можуть зобов’язувати своїх постачальників надавати документи від виробника, зокрема листи та інші документи. Вказане підтверджується позицією АМКУ (рішення № 764-р/пк-ск від 16.05.2013 року, рішення № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 року, рішення № 217-р/пк-ск від 20.02.2014 року, рішення № 1623-р/пк-ск від 01.10.2013 року) Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги. Крім того, зазначаємо, що сертифікат походження є також дискримінаційною вимогою, адже отримати його зможуть тільки особи, які мають прями договори з виробником та самостійно експортують вугілля. Роз’яснюємо, що сертифікат походження видається відповідним органом, на території держави у якій виробляється/видобувається товар, на підставі звернення після внесення плати. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу задля додержання вимог ст. 3 ЗУ "про публічні закупівлі" та інших положень закону.
Вимога ТД:
«Оригінал або копія технічних умов виробника вугілля якого пропонується до постачання із наданням дозволу на використання технічних умов учасником із зазначенням ідентифікатору закупівлі»
Повідомляємо що дискримінуються потенційні учасники Процедури закупівлі, які не є безпосередньо виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля в інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. Також технічні умови на виробництво і переробку вугілля є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно зі статтею 16 Закону України "Про стандартизацію" право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених Законом України "Про стандартизацію". Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на технічні умови належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника технічні умови дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який пропонується до постачання, позбавляє участі потенційних учасників торгів, які не мають можливості взяти копії технічних умов у виробника. Вказане підтверджується позицією АМКУ (853-р/пк-ск від 05.06.2015)
В діях тендерного комітету вбачається склад злочину згідно Кримінальним кодексом України Статтями 354, 364, 365-2, 368 у разі ігнорування даної ВИМОГИ будемо звертатись до правоохоронних органів та Державної фінансової служби України та АМКУ!
Такі вимоги є дискримінаційними та мають ознаки корупційної складової, тому що по перше обмежують коло постачальників, по друге заздалегідь дають зелене світло «своїм перевіреним» постачальникам.
Нагадуємо, що система публічних Prozorro була створена з метою боротьби з корупцією, з метою мінімізувати витрати державних коштів, прозоро та відкрито проводити закупівлі, шляхом залучення більшої кількості вітчизняних виробників до державних закупівель.
Частиною 4 Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 Статтею 22 Закону передбачено, зокрема: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вся Одеська область містить одинакові вимоги до учасників що ПІДГОТУВАЛА ( ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ ОБЛПАЛИВО) для підтвердження надсилаю ідентифікатори:
UA-2021-05-25-000557-b
UA-2021-05-25-006917-b
UA-2021-05-21-014433-b
UA-2021-05-21-001493-a
UA-2021-05-21-007256-b
UA-2021-05-20-010761-b
Змову можна побачити також в завершеному тендері -UA-2021-03-11-010189-b виставлені ті ж самі вимоги, що і в цій процедурі, і переможець як завжди ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ ОБЛПАЛИВО)
Пов'язані документи:
Учасник
- 9. Довідка щодо відповідності оцінки впливу на довкілля.pdf 26.05.2021 11:04
- 10. Сертификат происхождения ДГ 0-200.pdf 26.05.2021 11:04
- 3 .ттн А 13-50.pdf 26.05.2021 11:04
- 5. Сертификат СЕС на ДГ 13-100.pdf 26.05.2021 11:04
- Протокол ТК _ 16 від 28.04.2021.pdf 26.05.2021 11:04
- 7. Дозвіл,.pdf 26.05.2021 11:05
- 5. Сертификат СЕС на А 13-50.pdf 26.05.2021 11:05
- 3. ТТН ДГ 13-100.pdf 26.05.2021 11:05
- 6. Серт. генетичний на А (13-50).pdf 26.05.2021 11:05
- 6. Серт. генетичний на ДГ13-100.pdf 26.05.2021 11:05
- 8. Декларація.pdf 26.05.2021 11:05
- 10. Сертификат происхождения АР 1-120.pdf 26.05.2021 11:05
- Протокол надання роз"яснень 31.05.2021 16:22
Дата подачі:
26.05.2021 11:05
Вирішення:
Шановний Учаснику, що стосується суті Ваших питань, то повідомляємо:
Стосовно першого питання –
В п.6 Додатку 4 до тендерної документації, якщо до постачання пропонується вугілля вітчизняного виробництва, Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі надати довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника, вугілля якого пропонується до постачання, згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки,
Учасників, які пропонують до постачання вугілля імпортного виробництва це не стосується.
Стосовно другого питання –
Щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України.
Зазначеної вимоги в тендерній документації не має.
Стосовно третього питання –
В п.3 Додатку 4 до тендерної документації, якщо до постачання пропонується вугілля імпортного виробництва, Замовник вимагає від Учасників сертифікати відповідності на вугілля пропонованих до постачання марок виданих на ім’я виробника згідно законодавства країни виробника, так як державні стандарти України не поширюються на іноземних виробників.
Замовник перевіряє якість запропонованого учасниками тендеру товару всіма доступними законними способами, при цьому пересвідчитися в належній якості товару окрім документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, інших шляхів для замовника на етапі відбору постачальника немає. Замовник повинен знати у відповідності до яких стандартів виготовляється товар, пропонований до постачання. Учасник торгів повинен бути готовим для підготовки і подання документів, які вимагає замовник, в тому числі документів, які підтверджують якість запропонованого товару.
Стосовно четвертого питання –
В п.4 Додатку 4 до тендерної документації, якщо до постачання пропонується вугілля імпортного виробництва, Замовник вимагає від Учасників сертифікати походження на пропоновані марки вугілля отримувачем згідно до яких є учасник процедури закупівлі або постачальник учасника (у разі якщо отримувачем є не учасник, у складі тендерної пропозиції надається договір постачання з отримувачем згідно сертифікату, або лист-дозвіл на використання сертифікату у даній закупівлі).
При імпорті вугілля сертифікат походження є обов’язковим для розмитнення документом, а отже надається при постачанні кожної партії товару. Постачальники, навіть якщо вони не є виробниками товару (в даному випадку – вугілля), несуть відповідальність за якість товару, що постачається.
Стосовно п’ятого питання –
В п.2 Додатку 4 до тендерної документації, якщо до постачання пропонується вугілля імпортного виробництва, Замовник вимагає від Учасників оригінал або копію технічних умов виробника вугілля якого пропонується до постачання із наданням дозволу на використання технічних умов учасником із зазначенням ідентифікатору закупівлі, так як державні стандарти України не поширюються на іноземних виробників.
Надання копії технічних умов виробника вугілля дає змогу уникнути поставок неякісного товару та товару сумнівного походження та виробленого (виготовленого) у незаконний спосіб. Без наявності технічних умов виробника неможливо забезпечити ефективність закупівлі, оскільки не буде можливості перевірити показники зольності, вологості та теплоти згорання вугілля. Встановлюючи вимогу щодо надання копії технічних умов Замовник мав на меті дотримання таких принципів закупівель як максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням, що визначені у статті 3 Закону. На думку Замовника, ніхто не позбавляє Скаржника чи інших потенційних учасників права і можливості звернутись до власників технічних умов на вугілля, які часто є у відкритому доступі та отримати їх на добровільній основі.
Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання.
Бажаємо Вам успішних торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.06.2021 18:05