• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з організації фестивалю «Верховинське літо» у межах реалізації програми «Світ карпатських розет-заходи із збереження унікальності культури Карпат»

Закупівля проводитиметься за кошти донора - Європейського Союзу через органи управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлені Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках програми «Світ карпатських розет-заходи із збереження унікальності культури Карпат» шляхом відкритих торгів на умовах, визначених у Грантовому контракті PLBU.01.01.00-18-0365/17-00 та в цій тендерній документації із залученням співфінансування за рахунок бюджетних коштів (коштів місцевих бюджетів).

Завершена

370 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2021 17:16 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін в ТЗ

Номер: 0fede25392fc4d08af6c4df387df9550
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-014144-b.c1
Назва: Внесення змін в ТЗ
Вимога:
Доброго дня У вас в технічному завданні вказано термін проведення фестивалю друга половина червня. Проте, відповідно до тендерної документації лише подача тендерних пропозицій відбувається до 00.00 год. 10.06.21, відповідно аукціон заплановано на 13.25 год. 10.06.21. Далі до 5 р.д буде відбуватися розгляд пропозицій (якщо буде розгляд лише одного учасника) та після визначення переможця необхідно буде зачекати мінімум десять днів для підписання договору відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". Відповідно, договір з переможцем при самому швидкому перебігу тендера можливо заключити не швидше другої половини червня, а можливо і ще пізніше, що в свою чергу призводить до відсутності часу для підготовки та проведення фестивалю відповідно до термінів, що зазначені в ТЗ. Такі умови Тендерної документації Замовника суперечить ч.1. ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі", а саме порушують такі принципи закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, а саме в терміни надання послуг, продовживши їх мінімум на місяць з метою чесної конкуренції та для можливості дійсно організувати класний фестиваль в реальності, а не лише на папері.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. У межах реалізації програми «Світ карпатських розет-заходи із збереження унікальності культури Карпат» заплановано проведення фестивалю «Верховинське літо». На жаль, терміни проведення фестивалю вже узгоджені з закордонними партнерами і Замовник не має можливості їх змінити. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у найстисліші терміни підготовано та оголошено відкриті торги на закупівлю необхідних комплексних послуг. Вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а відтак не містять жодних дискримінаційних ознак. Замовник сподівається на те, що пропозиції на торги будуть надані учасниками, спроможними виконати умови тендерної документації у встановлені в ній терміни. Звертаємо Вашу увагу на те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено