• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Руйнування та знесення залишків будівлі та благоустрій території за адресою смт. Чорнухи, вул. Центральна, 41 (код ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)

Забезпечення тендерної пропозиції - не вимагається. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Мова тендерної пропозиції – українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи або витяги з них повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи, складені російською мовою – перекладу не потребують. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2021 16:44 - 09.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 78d1dfeb0f924b1fbfd4fd2395790896
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-013510-b.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Вимога додана
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вашу вимогу щодо скасування протоколу уповноваженої особи Шостак В.С. №282 від 22 червня 2021 року (далі – Вимога) розглянуто. За результатами розгляду, повідомляємо наступне: Щодо першої причини Вимоги, повідомляємо, що Додатком 3 тендерної документації, передбачалося, що у складі пропозиції учасник повинен надати копію дозвільного документу (дозвіл або декларація) на використання/застосування техніки підвищеної небезпеки (у разі використання останніх під час виконання робіт), відповідно до переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 року №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов» Кабінету Міністрів України з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011№ 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами). Вами, у складі тендерної пропозиції надано Довідку № 13 від 10.06.2021 р. про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначений екскаватор гусеничний JCB JC220LC (далі – Екскаватор). Також, у складі пропозиції ТОВ «АЛЬБАТРОС» надає Довідку № 26 від 10.06.2021 р., якою зазначає що вище зазначений Екскаватор не входить в перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на які необхідні відповідні дозвільні документи або декларації відповідності, на що ТОВ «АЛЬБАТРОС» не надає відповідного дозволу на Екскаватор. Проте, Ваше твердження є хибним, з огляду на те, що постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 передбачено: роботодавець повинен одержати відповідний дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – Дозвіл), які зазначені в додатку 3, зокрема це технологічні транспортні засоби (у т.ч. навантажувачі), що підлягають реєстрації в територіальних органах Держпраці. Відповідно до Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів затвердженому постановою КМУ від 06.01.2010 № 8, передбачено, що передбачає собою технологічний транспортний засіб. Великотоннажний та інший технологічний транспортний засіб (далі технологічний транспортний засіб) - великотоннажний автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів, транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих розробках чи ґрунту на будівництві, а також інший механічний транспортний засіб, у тому числі обладнаний спеціальними пристроями чи механізмами, або транспортний засіб, призначений для руху тільки у поєднанні з іншим транспортним засобом, який керується машиністом (оператором, водієм) і використовується власником для забезпечення виробничих процесів під час провадження ним господарської діяльності (виготовлення продукції, виконання робіт, надання послуг), а також для переміщення сировини (матеріалів), що обробляється, і відходів виробництва. Отже, Ваші ствердження щодо ненадання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки екскаватор гусеничний JCB JC220LC хибні і Ви відповідно до ч. 3 ст. 21 Закону України «Про охорону праці» повинні одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, з огляду на вище викладене. Так як, екскаватор є великотоннажним транспортним засобом, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений, а також інший механічний транспортний засіб, у тому числі обладнаний спеціальними пристроями чи механізмами, , який керується машиністом (оператором, водієм) і використовується власником для забезпечення виробничих процесів під час провадження ним господарської діяльності (виконання робіт, надання послуг). Тому, Ваші обґрунтування щодо ненадання дозволу або декларація на використання/застосування техніки підвищеної небезпеки, є не обґрунтовані. Замовником встановлено порушення Вами умов тендерної документації, що призвело до відхилення пропозиції. Щодо другої причини Вимоги, повідомляємо, що Додатком 3 тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати в електронному вигляді, зокрема, копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платника відповідного податку. Тоді як, Ви надає у складі пропозиції копію виписки з реєстру платників єдиного податку, в якій зазначена – 3 група, 4 ставка у відсотках до доходу та у відомостях про учасника процедури закупівлі № 17 від 10.06.2021 р., зазначили, що система оподаткування - спрощена: 3 гр., платник єдиного податку 5%, без ПДВ. Проте, Вимогою ви зазначаєте, що інформацію про систему оподаткування є загально доступним та легко перевіряється у відповідних реєстрах. Так, інформацію про систему оподаткування є загально доступною та перевіряється у відповідних реєстрах. Однак, на виконання умов тендерної документації Ви мали б надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платника відповідного податку. Ви стверджуєте, що законодавство України змінюється постійно, проте Ваші дані були змінені на 3 групу та ставку 5 % ще 01.01.2016 року. За 5 (п’ять) років, відповідно до пункту 299.9 Податкового кодексу України Ви як зареєстрований платник єдиного податку могли безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Тому, твердження уповноваженої особи щодо вами зазначена недостовірна інформація не є неправомірною. Тендерною документацією, чітко було передбачено, що учасник повинен надати в електронному вигляді, зокрема, копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платника відповідного податку. Тому, Ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ч. 1 ст. 31 Закону та підлягає відхиленню. Додатково повідомляємо, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно, причини Вашого відхилення не підпадає для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, з вище викладених обставин.
Статус вимоги: Відхилено