-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду житлового корпусу КЗ ЛОР " Ходорівський психоневрологічний інтернат" по вул. Стрийська 68, с. Жирова, Львівської області
Завершена
276 756.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 767.56 UAH
мін. крок: 1% або 2 767.56 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 16:30 - 01.06.2021 18:00
Вимога
Відхилено
ВІДПОВІДЬ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" НА : Коментар до відповіді 11.06.21, 17:41 Доброго дня! Законом не заборонено протягом одного дня розглядати наступну пропозицію , якщо попередня відхилена.
Номер:
a81bd0ff3a8a4149867d1366e13a40b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-003318-a.b4
Назва:
ВІДПОВІДЬ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" НА :
Коментар до відповіді 11.06.21, 17:41
Доброго дня! Законом не заборонено протягом одного дня розглядати наступну пропозицію , якщо попередня відхилена.
Вимога:
РЕКОМЕНДУЮ Уповноваженій особі ЗАМОВНИКА ознайомитися з роз"ясненнями у інформаційному боксі PROZORRO щодо застосування та дотримання Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 01.01.2021 року , щоб у майбутньому НЕ ІГНОРУВАТИ Учасником і системою PROZORRO , а також дотримуватися ПРИНЦИПІВ ч.2 пункту 11 ст. 14 "Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону" ОДНІЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ !!! а НЕ всіх ТРЬОХ ПРОПОЗИЦІЙ !.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2021 18:15
Вирішення:
Стаття 14. Спрощені закупівлі
1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
2. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
6. Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
8. Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій.
У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника.
9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
10. Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
12. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВІДПОВІДЬ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" НА : Коментар до відповіді 11.06.21, 17:27 Доброго дня!Для визначення об’єму робіт на капітальний ремонт Учасник мав право ознайомитись у Замовника з наявним робочим проектом після виїзду та обстеження об’єкту. В пропозиції ви надаєте підтвердження про виїзд до замовника.
Номер:
ad4fb4485e804996b9032fb6423184db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-003318-a.b3
Назва:
ВІДПОВІДЬ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" НА :
Коментар до відповіді 11.06.21, 17:27
Доброго дня!Для визначення об’єму робіт на капітальний ремонт Учасник мав право ознайомитись у Замовника з наявним робочим проектом після виїзду та обстеження об’єкту. В пропозиції ви надаєте підтвердження про виїзд до замовника.
Вимога:
"!!! Визначення характеру та об’єму робіт входить виключно до компетенції ЗАМОВНИКА !!! причому при відвідуванні об"єкту нами як учасником, жодним словом ні усним ні письмовим ЗАМОВНИКОМ не було повідомлено про "склад робіт по установленню цокольних профілів і в яких обсягах (об"ємах) ???" які непередбачені ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ Додатком №2 ЗАМОВНИКА , але потребують виконання і внесення до проекту розрахунків Договірної ціни . Прошу надати аргументовану відповідь ! ДЯКУЮ ....
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2021 17:56
Вирішення:
Технічним завданням передбачено утеплення фасадів мінеральними плитами. Установлення цокольних профілів входить в склад робіт (передбачено) в нормі по утеленню фасаду.Застосування окремої норми на установлення профілю цокольного не є доречним ( оскільки трудовитрати на встановлення профілю враховані в нормі по утепленню фасаду). Про кількість профілю цокольного Ви мали можливість дізнатись ознайомившись з проектною документацією при здійсненні виїзду та обстеженні об'єкту, а також задавши запитання в період уточнень.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Недотримання ЗАМОВНИКОМ вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції від 01.01.2021 року в цілому .
Номер:
90a5e2b07c4c422d91a567637b80976d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-003318-a.b2
Назва:
Недотримання ЗАМОВНИКОМ вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції від 01.01.2021 року в цілому .
Вимога:
ЗАМОВНИКОМ порушено головний принцип ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції від 01.01.2021 року, яким передбачено "максимальна економія бюджетних коштів, прозорість на всіх етапах, ефективність і недискримінація" чого недотримано ЗАМОВНИКОМ у оголошеній закупівлі . Очевидно попередні домовленості з визначеним учасником стали причиною винесення одноденних (протягом однієї години) рішень уповноваженою особою . Порушуючи ч.2 п.11 ст.14 уповноваженою особою винесено рішення ТОВ "КУЗЬ" повідомлення 1.pdf 11 черв. 10:04 недотримуючись терміну періоду Оскарження дискваліфікації до: 16 черв. 00:00 самим УЧАСНИКОМ . Ігноруючи Учасника та саму систему електронних закупок уповноваженою особою винесено рішення по ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" повідомлення 2.pdf 11 черв. 10:10 недотримуючись терміну періоду Оскарження дискваліфікації до: 16 черв. 00:00 самим учасником . Ігноруючи Учасника та саму систему електронних закупок уповноваженою особою винесено рішення повідомлення 3.pdf ПП "ЛВ-Арка" 11 черв. 10:17 визнаний ПЕРЕМОЖЦЕМ в максимальній НЕ економії бюджетних коштів на суму 40 000,00 грн. обласного бюджету місцевого призначення . Звертаюсь до ЗАМОВНИКА : Дати максимальні розяснення та обгрунтування причини вчинення таких кроків . ДЯКУЮ !!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2021 12:25
Вирішення:
Доброго дня! Відпвідно до ч .12. ст. 14.ЗУ «Про публічні закупівлі»( За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.) . Законом не заборонено протягом одного дня розглядати наступну пропозицію , якщо попередня відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Безпідставна причина відхилення пропозиції, що спонукає до думки "про попередні домовленості з визначеним учасником"
Номер:
a52605f9a3974ccbbc3addfb7d17b3e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-003318-a.b1
Назва:
Безпідставна причина відхилення пропозиції, що спонукає до думки "про попередні домовленості з визначеним учасником"
Вимога:
ЗАПИТАННЯ ? 1.Чи ЗАМОВНИК вивчав подане (оголошене) своє "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ" ? щоб у Повідомленні про відхилення пропозиції №2 від 11.06.2021 року прописати наступну причину "складом робіт передбачено установлення цокольних профілів, які є відсутніми у складі пропозиції" ЗАПИТАННЯ ? 2.Прошу чітко обгрунтувати яким пунктом ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель від 25 травня 2021 року або яким пунктом "ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ" це передбачено ??? Якщо ЗАМОВНИКОМ ці завдання запроектовані у ПКД то їх слід було винести до технічного завдання , або до оголошення прикріпити локальний кошторис який передбачає роботи з установлення цокольних профілів . Чекаю чіткого обгрунтування винесеного рішення уповноваженою особою , в противному випадку змушена буду оскаржувати закупівлю через уповноважені органи .
Пов'язані документи:
Замовник
- Інформація 11.06.2021 17:27
Дата подачі:
11.06.2021 11:26
Вирішення:
Доброго дня!Для визначення об’єму робіт на капітальний ремонт Учасник мав право ознайомитись у Замовника з наявним робочим проектом після виїзду та обстеження об’єкту. В пропозиції ви надаєте підтвердження про виїзд до замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні