-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептики для рук і поверхонь (100 шт. по 5 л), антисептичний засіб для рук (264 шт. по 1 л) для Навчально-наукового професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України, за адресою: м.Київ, вул.Столичне шосе, буд., 98-А.
Завершена
128 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 640.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 640.40 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 16:08 - 31.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС МАКС»
Номер:
928f369f0437431594a663962aef07fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-012539-b.b2
Назва:
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС МАКС»
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом №21 від 21.06.2021р. було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС МАКС» пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника щодо предмету закупівлі, а саме товар не відповідає вимогам замовника, однак жодної аргументації відхилення не вказано в Протоколі, це свідчить про те, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, не тільки щодо ТОВ «ІМЕКС МАКС» (не надаючи жодних обґрунтувань невідповідності) порушуючи основоположні принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Також нагадуємо, що замовником не встановлено обмежень/заборон щодо пропонування еквівалентів, оскільки є технічні вимоги до предмету закупівлі, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів. Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення уповноваженої особи (Протокол №21 від 21.06.2021р., відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у відповідності до абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати обґрунтоване рішення з приводу незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕКС МАКС», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною.
З повагою ТОВ «ІМЕКС МАКС»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2021 11:34
Вирішення:
Шановний Учасник!
На Вашу скаргу повідомляємо наступне:
1. Згідно Протоколу №21 від 21.06.2021р. було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС МАКС» , так як пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника щодо предмету закупівлі, а саме товар не відповідає вимогам замовника, з наступних підстав:
1.1. п.2.3.Оголошеннядля проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель передбачав опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри (перелік та вимоги до предмета закупівлі – Додаток № 1 до оголошення). У відповідності до даного Додатку передбачалась закупівля Засіб дезінфекційний «ProCLEANElite» (каністра 5 л) та Засіб дезінфекційний «ProCLEANElite» (фляга 1 л з дозатором) . Також було вказано, що закупівля аналогічних товарів не передбачалась. Вами ж був запропонований товар «ІМЕКС МАКС», який не відповідає заявленим вимогам.
1.2. Крім того у наданих Вами документах виявлені невідповідності , а саме :
1.2.1 У наданих Вами технічних умовах на виробництво антисептика для рук згідно даних таблиці 3.2.2 Ваш продукт відповідає вимогам на зміст масової частки етилового спирту від 66% до 96%, що також підтверджується наданим Вами висновком державної санітарно - епідеміологічної експертизи та протоколом випробувань, але це не відповідає Вашій відомості про відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі де вказується об’ємна частка етанолу 70% (підтверджуючий документ на зміст етанолу з таким показником не надано), в наслідок чого підтверджений даний показник не відповідає вимогам Замовника;
1.2.2 У наданих Вами технічних умовах на виробництво антисептика для рук згідно даних таблиці 3.2.2 Ваш продукт відповідає вимогам на зміст масової частки перекис водню від 0,125% до 0,175%, що також підтверджується наданим Вами висновком державної санітарно - епідеміологічної експертизи та протоколом випробувань, але це не відповідає Вашій відомості про відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі де вказується об’ємна частка перекис водню не менш 0,2% (підтверджуючий документ на зміст перекис водню з таким показником не надано), в наслідок чого підтверджений даний показник не відповідає вимогам Замовника;
1.2.3. У відповідності до Додатку 1 передбачалось у змісті дезінфекційного засобу об’ємна частка алкілдиметилбензиламоній хлориду не менш 0,19%, який згідно наданих Вами документів відсутній, що також не відповідає вимогам Замовника;
2. Щодо встановлено будь-яких обмежень повідомляємо наступне: Ви як можливий учасник закупівлі мали право на подання вимог/скарги до внесення змін у оголошення , але цим правом Ви не скористалися своєчасно. У відповідності до абз.5 ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»6 « Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб’єктами не було подано.
3. Згідно Закону (розділ III, стаття 14, пункт 4) у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, вказувати чи не вказувати в документації на закупівлю, які аналоги та/або еквіваленти в пропозиціях учасників будуть прийматись замовником до розгляду, є правом, а не обов’язком замовника. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися до розгляду в пропозиціях учасників не будуть.
Виходячи з вище наведеного, не бачимо підстав для задовільнення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Внесення змін
Номер:
2538d486ab8944848367944525ca626b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-012539-b.b1
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Шановний замовник, чому ви обмежуєте учасників вимогами до предмету закупівлі стосовно вмісту активно діючої речовини етанол 70%, (не менше)??? Якщо відповідно до рекомендацій МОЗ для дезінфекційних засобів, засоби для дезінфекції рук та шкіри повинні бути з концентрацією активно діючої речовини не менше 60% для ізопропілових спиртів та не менше 70% для етилових спиртів. Встановлені вами вимоги є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників, перешкоджаючи, брати участь іншим виробникам якісної продукції у даному тендері. Тому, звертаємось з проханням внести зміни до Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі стосовно вимог до предмету закупівлі та його технічних характеристик та вказати загальні вимоги МОЗ до предмету закупівлі для того, щоб інші виробники могли прийняти участь у тендері та запропонувати якісні дезінфекційні засоби за більш вигідними цінами.Просимо внести наступні зміни:
• вказати загальні вимоги МОЗ до предмету закупівлі для дезінфекційних засобів - засоби для дезінфекції рук, шкіри повинні бути з концентрацією активно діючої речовини не менше 60% для ізопропілових спиртів та не менше 70% для етилових спиртів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 17:39
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до реєстру Міністерства охорони здоров’я дезінфекційних засобів (Державний реєстр дезінфекційних засобів за 2021 рік), який розміщено на офіційному вебсайті МОЗ у підрозділі «Відкриті дані» розділу «Доступ до публічної інформації» (https://moz.gov.ua/vidkriti-dani), то ми тут можемо бачити декілька десятків дезінфекційних засобів з вмістом етанолу не менш 70% різних брендів та виробників. Крім цього пояснюємо, що Поточна закупівля за спрощеною процедурою здійснюється відповідно до вимог Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) (далі – Закон), а Оголошення про проведення спрощеної закупівлі враховує всі його положення. Згідно Закону (розділ III, стаття 14, пункт 4) у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, вказувати чи не вказувати в документації на закупівлю, які аналоги та/або еквіваленти в пропозиціях учасників будуть прийматись замовником до розгляду, є правом, а не обов’язком замовника. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися до розгляду в пропозиціях учасників не будуть.
Шановний Учаснику! Виходячи з вищенаведеного, не бачимо підстав для задовільнення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено