-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень за адресою: вул. Челябінська, 9Г, м. Київ)
Згідно тендерної документації
Торги не відбулися
66 284.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 662.84 UAH
мін. крок: 1% або 662.84 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 15:55 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
366e4f728b374952b697abb993f290f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-012125-b.a2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно підпункту 2.5, пункту 2, Додатку 2 ТД вами вимагається надати:
Документ щодо погодження маршруту руху з департаментом Націонльної поліції України.
Наше підприємство при наданні послуг з санітарно-гігієнічної обробки згідно Вашого технічного завдання не планує використовувати засоби, які відносяться до небезбечних згідно ЗУ "Про перевезення небезпечних вантажів". Через наведене, нашому підприємству не обов'язково погоджувати маршрут руху з департаментом Націонльної поліції України.
Також звертаємо Вашу увагу на той факт, що згідно п.11 ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі":
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Через наведене за для недопущення дискримінації учасників, просимо Вас виключити з ТД вимогу підпункту 2.5, пункту 2, Додатку 2 ТД про надання
документу щодо погодження маршруту руху з департаментом Націонльної поліції України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2021 17:20
Вирішення:
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Питання щодо умов ТД
Номер:
ecfa8add08744a959bfe1905c6fda94a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-012125-b.b1
Назва:
Питання щодо умов ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно п.3 Додатку 2 ТД вами вимагається надати:
Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору в період з 2019 по 2020 рр. за формою.
Просимо надати роз'яснення щодо даної вимоги: чи буде достатнім надання договору за 2020 рік? Або треба на виконання даної вимоги надати окремо договір за 2019 рік та договір за 2020 рік?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2021 17:11
Вирішення:
Доброго дня! буде достатньо надати один аналогічний договір або за 2019 рік, або за 2020 рік на ваш вибір та відгук від контрагента до нього.
Статус вимоги:
Задоволено