-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
Торги не відбулися
63 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 630.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 15:46 - 31.05.2021 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до Замовника З приводу незаконного рішення (Протокол №111 від 24.06.2021 року, уповноваженої особи КП «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» )
Номер:
974272bc77df46c59b49925e4f27f7aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-011860-b.c1
Назва:
Вимога до Замовника
З приводу незаконного рішення
(Протокол №111 від 24.06.2021 року, уповноваженої особи КП «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» )
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АГРОНОМ - КР»
ЄДРПОУ 42321814 р/р UA 403057500000026004053529958
50086, м. Кривий Ріг, в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
вул. Телевізійна,2а МФО 305750
тел. 067-558-86-77. E-mail 42321814@ukr.net тел. 067-539-58-99.
№114
Від 24.06.2021
До КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Адреса: 49100, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17
тел.: +380563778772, +380675676377;
e-mail: ek_dopc@ukr.net
Інформація про закупівлю:
UA-2021-05-25-011860-b
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-05-25-011860-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
24.06.2021 року
Вимога до Замовника
З приводу незаконного рішення
(Протокол №111 від 24.06.2021 року, уповноваженої особи КП «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» )
25.05.2021 року Замовником торгів було розпочато спрощену процедуру закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-011860-b. Предмет закупівлі код ДК 021:2015: 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля -4200 кг).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГРОНОМ-КР» (код ЄДРПОУ 42321814) (надалі – Підприємство) взяло участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію.
До участі у закупівлі (UA-2021-05-25-011860-b) було подано пропозиції від наступних учасників:
№ Учасник ЄДРПОУ Остаточна пропозиція, грн
1 ТОВ «АГРОНОМ-КР» 42321814 32 718,00
2 ФОП Додатко Олександр Володимирович 2538715955
32 760,00
3 ФОП Калиновський Володимир Володимирович 3129214517 61 320,00
За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ТОВ «АГРОНОМ - КР» Код в ЄДРПОУ 42321814, цінова пропозиція якого складала 32 718,00 грн .
15.06.2021 року Протоколом №102 від 15.06.2021 року, уповноваженої особи КП «Дніпропетровський Обласний Перинатальний Центр зі Стаціонаром» «Дніпропетровської обласної ради» було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «АГРОНОМ-КР».
18.06.2021 року Протоколом №105 від 18.06.2021 року, уповноваженої особи КП «Дніпропетровський Обласний Перинатальний Центр зі Стаціонаром» «Дніпропетровської обласної ради» було прийнято рішення відхилити пропозицію наступного учасника, а саме ФОП Додатко Олександр Володимирович.
24.06.2021 року Протоколом №111 від 24.06.2021 року, уповноваженої особи КП «Дніпропетровський Обласний Перинатальний Центр зі Стаціонаром» «Дніпропетровської обласної ради» ФОП Калиновський Володимир Володимирович, було прийнято рішення визнати переможцем та прийнято намір укласти договір.
Але, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ФОП Калиновський Володимир Володимирович (код ЄДРПОУ 3129214517), на які Замовник взагалі не звернув увагу. У зв’язку із вище викладеним наше підприємство звертається до Замовника з вимогою.
ТОВ «АГРОНОМ-КР» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та законні інтереси, також такі дії порушують норми та принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
1. Відповідно до п.5,6 Додатку 1(Технічні вимоги до товару) Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати завірені копії санітарних документів на транспорт та водія.
Переможець надав свою медичну книжку з пропущеним терміном медичного огляду. Переможець повинен був пройти медичний огляд 02.06.2021 року.
Крім того, що стосується надання санітарного документу на транспорт, то Переможець в складі своєї пропозиції надає гарантійний лист згідно якого гарантує наявність санітарного документу на транспорт.( назва документу: «Гарантійний сан паспорту та сан книжки»).
Однак, необхідно зазначити, що Переможець надає недостовірну інформації Замовнику, так як статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р "Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цеха и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів.
Таким чином, Переможець в складі своєї пропозиції надав недостовірну інформації, адже відповідно до гарантійного листа( назва документу: «Гарантійний сан паспорту та сан книжки») він гарантує надати документ, який скасований відповідно до вище зазначених норм. Надання недостовірної інформації є недопустимим та є підставою для відхилення даної пропозиції відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до п. 5,6 Додатку 1(Технічні вимоги до товару) Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати завірені копії санітарних документів на транспорт та водія.
Переможець на виконання цієї вимоги долучає до тендерної пропозиції довідку про санобробку транспортного засобу, згідно якої остання санобробка проводилась 31.05.2021 року, тобто надана довідка підтверджує даний факт, що санобробка автомобіля проводиться невчасно та Переможець не дотримався вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для харчових продуктів";
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
Переможець не підтвердив, що запропоновані ним транспортні засоби відповідають ст.44 вище зазначеного Закону, таким чином пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника та підлягає відхиленню в порядку, передбаченому статтею 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, Переможець порушив норми вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991 року.
Відповідно до яких дезінфекція транспортного засобу повинна проводитись не рідше одного разу в 10 днів.
3. Відповідно до п.4 Додатку №1 (Технічні вимоги) Замовник вимагає наявність копій сертифікатів якості виробника товару, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ.
Переможець надав лише Декларацію виробника на товар, а всі інші необхідні документи, які просить надати Замовник згідно вищевказаного пункту відсутні.
Крім того, Переможець не надав в даній декларації інформації про реєстрацію потужностей, а також не надав сам документ про реєстрацію потужностей, тим самим порушив норми ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є підставою відхилити дану тендерну пропозицію відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пропозиція Переможця підлягає відхиленню згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає надати копію чинного сертифікату на систему управління якістю(ISO 9001) виданого на ім’я учасника; копію чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007) виданого на ім’я учасника.
Переможець не надав відповідні сертифікати, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім всього вищезазначеного, Переможець при наданні тендерної пропозиції взагалі не дотримувався відповідної форми при оформленні документів, а саме вони оформленні не на фірмовому бланку Переможця, що є також підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
Вимагаємо:
1. Скасувати Протокол №111 від 24.06.2021 року, яким прийнято пропозицію ФОП Калиновський Володимир Володимирович
2. Дискваліфікувати пропозицію ФОП Калиновський Володимир Володимирович через не відповідність його пропозиції вимогам Тендерної документації.
Директор М.В.Полат.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на Калиновського пер.центр дніпро картопля.pdf 25.06.2021 15:24
Дата подачі:
25.06.2021 15:24
Вирішення:
Доброго дня! Детально розглянувши Вашу вимогу, КП "ДОПЦ зі стаціонаром" ДОР" прийшов до висновку задовільнити Вашу вимогу. З повагою,
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.06.2021 16:53