-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підгузки для дорослих та дітей ,підгузки-трусики для дорослих,урологічні прокладки.
Підгузки для дорослих та дітей ,підгузки-трусики для дорослих,урологічні прокладки.
Завершена
156 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 781.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 781.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 15:40 - 06.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне відхилення
Номер:
10932a072ac2413b9a7c3d99452ea91f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-011628-b.c2
Назва:
неправомірне відхилення
Скарга:
СКАРГА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-25-011628-b
про закупівлю (ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками, НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих).
За результатами розгляду пропозицій Замовником було прийнято незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» (протокол розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі № 31 від 23.06.2021 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«У складі Тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» відсутні такі документи : п.8 Додатку 4 до Тендерної документації було викладено у наступній редакції: «Учасник повинен надати замовнику підтверджувальні документи: лист, завірений печаткою (штампом) виробника за кількістю поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1). У випадку іноземного походження документів, необхідно додати автентичний переклад на українську мову (завірений бюро перекладів) та технічні характеристики, завірені виробником або уповноваженим представником виробника в Україні або імпортером товару в Україну», але у складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ«НАШЕ ЗДОРОВ'Я» надав файл під назвою «Сертифікат якості Фуджиян прокладки Супер», у якому на фірмовому бланку виробника, викладеному англійською (не українською) мовою, вказана інформація про технічні характеристики Товару українською мовою, яка завірена печаткою виробника без завірення бюро перекладів, всупереч вимогам тендерної документації .
Директива EMC 93/42 CEE - це директива Європейського Союзу на медичні вироби. Сертифікація товару за цією директивою (та його відповідність директиві) може здійснювати виключно компанія, яка знаходиться в ЄС з отриманням відповідного сертифіката. Відповідно сертифікат має бути офіційною мовою ЄС (українська не є цією мовою).
З урахуванням вищевикладеного, документ або не підтверджує якості продукту, оскільки здійснений невідповідним органом, або містить неправдиві відомості,щодо дотримання директиви ЄС на медичні вироби при виробництві немедичного виробу».
Ми не може погодитися з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Стосовно підстав неправомірного відхилення, повідомляємо наступне:
На підтвердження зазначених вимог учасником було завантажено файл «Сертифікат якості Фуджиян прокладки Супер. pdf», в якому міститься документ виробника Fujian Dashan Paper Co., LTD,) з підтвердженням всіх вимог Замовника щодо якості товару українською мовою.
Взагалі, посилання Замовником на Директиву EMC 93/42 CEE (директива Європейського Союзу на медичні вироби) є взагалі недоцільне та необґрунтоване, оскільки держава виробника продукції, яка пропонується, є Китай, що підтверджується документом складі пропозиції від уповноваженого представника виробника Fujian Dashan Paper Co., LTD в файлі «Гарантійний лист.pdf».
Отже, ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» повністю виконала умови тендерної документації в цій частині, надавши необхідний документ, в якому міститься інформація щодо якості товару, викладена українською мовою.
Слід зазначити, що, у разі будь-яких сумнівів щодо встановлення дійсності документу та інформації, зазначеної в ньому, Замовник згідно Закону має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, проте він цього не зробив.
Зазначені дії Замовника прямо свідчать про упередженість та дискримінаційний підхід при розгляді пропозицій, а припущення Замовника щодо сумнівів цього документу носить суто суб’єктивний характер і це лише його суб’єктивна думка.
Звертаємо увагу на те, що, наявність у Замовника лише сумнівів не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, оскільки Законом та тендерною документацією чітко визначено вичерпний перелік таких підстав.
Отже, враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» з зазначеної вище підстави, оскільки пропозиція містила всі необхідні документи, оформлені належним чином, для підтвердження вимог тендерної документації .
Прийняття Замовником цього рішення може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я». А отже, Замовник, приймаючи це рішення, прямо порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, чим зумовив останнього звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом «Про публічні закупівлі» та
Конституцією України,
ПРОСИМО:
• Прийняти скаргу до розгляду.
• Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
• Зобов’язати Замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лиман.pdf 02.07.2021 14:26
- Пояснення АМК 06.07.21.pdf 06.07.2021 14:35
- Пояснення до АМК.docx 08.07.2021 14:55
- Пояснення АМК 06.07.21.pdf 08.07.2021 14:55
- Протоколи ТК.pdf 08.07.2021 14:56
- Протокол №34.pdf 22.07.2021 09:47
- рішення від 06.07.2021 №15132.pdf 07.07.2021 13:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2021 №16199.pdf 16.07.2021 14:51
- Рішення від 15.07.2021 № 16199.pdf 20.07.2021 20:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2021 15:02
Дата розгляду скарги:
15.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 13:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.07.2021 20:51
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2021 09:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення ТК протокол № 34 від 21.07.2021 року вирішили виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № №16199-р/пк-пз від 15.07.21 , шляхом повернення усіх учасників процедури на кваліфікацію та проведення повторного розгляду пропозицій учасників .
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
bde5d9169a654c96ba22104157321e19
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-011628-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з Вимогою скасувати свій Протокол засідання тендерного комітету № 28 від 16.06.2021р. щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «Б-777», ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-011628-b. Оскільки, пропозиція ТОВ «Б-777» не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі та порушує вимоги чинного законодавства України, зокрема Закон України «Про Публічні закупівлі» з наступних підстав.
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Б-777», було встановлено наступне:
1) Підпис Учасника ТОВ «Б-777» суперечить вимогам тендерної документації. В листі Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021р. зазначено, що «Якщо за результатами перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Також Антимонопольний комітет України опублікував 04.03.2021р. Інформацію щодо електронних підписів, в якій посилаючись на лист Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021р. звернув увагу замовників коректно формувати тендерні документації та визначати вимоги до електронного підпису учасників. В тендерній документації прописано, що Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, тобто прописано накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При перевірці підпису Учасника ТОВ «Б-777» зазначено тип підпису «Удосконалений», тобто тендерна пропозиція ТОВ «Б-777» підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що суперечить вимогам тендерної документації Замовника.
2) Додаток 3 до Тендерної документації зазначено:
Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Відсутність або невідповідність у складі тендерної пропозиції хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній форми. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.
Із наведеного зрозуміло, що платники єдиного податку повинні надати копії документів, а Учасники, які не є платниками єдиного податку повинні надати лист у довільній формі з обгрунтуванням відсутності зазначених документів.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Б-777» відсутній лист у довільній формі щодо документів платника єдиного податку.
3) Додаток 4 до Тендерної документації зазначено:
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару.
В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Б-777» надав Гарантійний лист на поставку товару згідно предмета закупівлі підгузків для дорослих та дітей, замовником яких є КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від свого імені, але ТОВ «Б-777» не є виробником , філією виробника або представництвом виробника, тому не може гарантувати можливість поставки предмету закупівлі.
Учасник ТОВ «Б-777» надав документ під назвою «гарантійний лист Ессіті», це гарантійний лист від ТОВ «Ессіті Україна» як уповноваженого представника в Україні компанії «Ессіті Хайджин енд Хелс АБ» з підтвердженням можливості поставити товар, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, але не зазначена інформація про Замовника та про яку закупівлю та яке оголошення йдеться мова, тому гарантійний лист не є підтвердженням можливості поставки товару по предмету закупівлі за номером оголошення закупівлі UA-2021-05-25-011628-b. Звертаємо увагу, що дата складання цього документу зазначена 04.01.2021р., що значно раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, тому наведений документ не гарантує можливість поставки товару саме зазначеної закупівлі. Також зазначений лист не має вихідного номеру, що суперечить Розділу 3 пункту 1 Тендерної документації.
4) Надані документи ТОВ «Б-777» під назвами «ДОВІДКи ст 17 ч1 п6», «ДОВІДКи ст 17 ч1 п12», «ДОВІДКи ст 17 ч1 п13» не мають вихідного номеру та дати складання, що суперечить Розділу 3 пункту 1 Тендерної документації. Наголошуємо, що зазначені документи, мають підтверджувати відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 6, пункту 12, пункту 13 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а відсутність дати складання не дає гарантію відсутності зазначених підстав в момент подання тендерної пропозиції. Також звертаємо увагу, що відсутність дати подання не входить до складу переліку формальних (несуттєвих) помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710.
З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «Б-777» не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на це,
Вимагаємо:
Скасувати свій Протокол засідання тендерного комітету № 28 від 16.06.2021р. щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «Б-777», ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-011628-b та відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Б-777» на підставі п.2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2021 15:02
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Ваші зауваження прийнято до уваги . Будуть прийняти відповідні дії.
Статус вимоги:
Задоволено