"Реконструкція вуличного освітлення на вул. Центральній в с. Калинівка Демидівського району Рівненської області".
Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами даної закупівлі документами та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Завершена
122 134.80UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 610.67 UAH
Вирішення:Демидівській селищній раді 09.06.2021 року надійшла ВИМОГА вих. №25 від ФОП Колошва В.П. про скасування рішення Уповноваженої особи (Протокольне рішення №01 від 07 червня 2021 року). Щодо знайдених Вами невідповідностей у документації переможця закупівлі в.о уповноваженої особи Демидівської селищної ради повідомляє наступне:
1.Відсутні документи держказначейства про відкриття не бюджетного рахунку,який відкрито на ім’я учасника.(Згідно п. 12.5 проекту договору,додаток №1 закупівлі,вимагалося надання в складі тендерної документації учасника рахунок з держказначейства). Щодо цієї невідповідності (на Ваш погляд), повідомляю наступне : учасник спрощеної закупівлі по індикатору UA-2021-05-25-010856-b згідно умов оплати,які прописані в оголошенні до спрощеної закупівлі, не застосовує передоплату у даній закупівлі і , як бюджетна установа, згідно постанови КМУ №1198 від 02.12.2020 року не має на це права на період дії карантину. Тому учаснику не потрібно надавати у складі пропозиції документи про наявність даного рахунку.
2. Відсутність додатку №5 проекту договору – Проект виконання робіт , що передбачено п.21.5 проекту договору,додаток №1 до закупівлі. Щодо цієї (на Ваш погляд) невідповідності в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: згідно п.16 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався проект договору скріплений власноручним підписом та печаткою Уповноваженої особи учасника без Додатків до Договору. Даний пункт повністю виконаний переможцем.
3. Календарний графік виконання робіт, що є додатком №3 проекту договору предмета закупівлі складений з порушеннями. Щодо даної (на Ваш погляд невідповідності) в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: у графіку чітко вказано,що усі роботи проводитимуться на протязі червня 2021 року. Тобто ФОП Павлючик В.Ф., згідно календарного графіку, повністю вкладається у термін виконання робіт,який зазначено у вимогах до даної закупівлі, а саме 15 липня 2021 року.
4. Проект договору, який завантажено ФОП ПАвлючик В.Ф. поданий не на фірмовому бланку учасника. Щодо цієї (на Ваш погляд) невідповідності, в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: проект договору наданий учасником не може різнитися від проекту договору замовника,який оприлюднений в даній закупівлі.
5.Відсутня копія декларації учасника відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Щодо даної (на Ваш погляд) невідповідності, в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: переможець закупівлі ФОП Павлючик В.Ф. у складі своєї пропозиції надав Дозвіл №267.12.07-74.30.0 та Дозвіл №268.12.07-45.31.0, що рівнозначні декларації,яка вимагалася п.4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
6. Відсутня копія діючого дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника. Щодо даної (на Ваш погляд) невідповідності в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: відповідно до п.3 Дозволу №268.12.07-45.31.0 наданого учасником, ФОП Павлючик В.Ф. має дозвіл на експлуатацію автопідйомника.
В.о. уповноваженої особи Демидівської селищної ради ВИРІШИЛА: 1. У задоволенні Вимоги ФОП Колошва В.П., яка надійшла 09.06.2021 року щодо скасування рішення в.о. уповноваженої особи (Протокольне рішення №01 від 07 червня 2021 року) – ВІДМОВИТИ. 2. Згідно пункту 14 частини 2 статті 14 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на дану вимогу не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такої вимоги.