-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція ліній вуличного освітлення міста Умань Черкаської обл. 1-ша черга, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Завершена
4 318 423.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 25 910.54 UAH
мін. крок: 0.6% або 25 910.54 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 15:10 - 09.06.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
оскарження умов закупівлі
Номер:
51bbd257f3fb480eb6a0b40dab2a8724
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-010689-b.a1
Назва:
оскарження умов закупівлі
Скарга:
04210 м. Київ, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 34892518
проспект Героїв Сталінграда, 12 Г, офіс 1 п/р UA263052990000026004016700478 в ПАТ КБ «ПриватБанк»
тел/факс: +38 044 537 28 38 МФО 380775 ІПН 348925126546 св-во №100040919
№14 від 08.06.2021 р.
Антимонопольний комітет України,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ, 03035;
Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ДОРЕКС – БЕЗПЕКА РУХУ»,
ідентифікаційний код ЄДРПОУ 34892518,
місцезнаходження: проспект Героїв Сталінграда, будинок 12Г, офіс 1, місто Київ, 04210;
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства
Уманської міської ради,
ідентифікаційний код ЄДРПОУ 39358320,
20300, Черкаська обл., місто Умань, площа Соборності, будинок 1;
тел.: +380474431562, факс: +380474437002;
е-mail: tk39358320@ukr.net
Інформація про закупівлю: 1d5873815a3945cf9cbe45764ea2862c
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-010689-b
Плата за подання скарги: 19 956,00 грн., без ПДВ;
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері закупівель
та оскарження дій замовника
25 травня 2021 р. Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з закупівлі: Реконструкція ліній вуличного освітлення міста Умань Черкаської обл. 1-ша черга, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 - Електромонтажні роботи, очікувана вартість: 4 318 423,20 UAH, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-010689-b, інформація про закупівлю: 1d5873815a3945cf9cbe45764ea2862c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-25-010689-b.
П.п. 7.2.2. п. 7.2. розділу 7. «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» тендерної документації замовника встановлено, що «…учасник повинен надати: …7.2.2. Сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
У відповіді на вимогу, розміщеній замовником в електронній системі закупівель, щодо усунення вимоги про надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», замовник зазначив наступне:
«Відповідно до розділу І ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може вплинути. Надання учасниками Сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує дотримання учасником вимог стосовно захисту довкілля та вимог природоохоронного законодавства.
Дана вимога не є дискримінаційною, не звужує коло доброчесних учасників та не суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, не позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та не несе жодної ознаки дискримінації учасників, оскільки всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідний сертифікат….
…Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому внесення змін до тендерної документації є недоцільним».
Суб’єкт оскарження вважає, що зазначена вимога замовника про надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» є дискримінаційною, та такою що звужує коло учасників зазначеної закупівлі з наступних підстав:
1) з предмету закупівлі, тендерної документації Замовника, зокрема технічного завдання, не витікає, що для належного виконання умов договору на закупівлю необхідно застосування учасником – переможцем закупівлі особливих заходів із збереження довкілля, виконання яких не можуть бути підтверджені учасником закупівлі шляхом надання письмової довідки про застосування заходів із збереження довкілля при виконанні умов договору закупівлі, а відтак відсутня нагальна потреба в наявності в учасника закупівлі сертифікованої системи екологічного управління;
2) посилання замовника на ті обставини, що «всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідний сертифікат», є неналежними та такими, що не відповідають дійсності, оскільки отримання зазначеного сертифікату, підтримання дійсності сертифікату, утримання системи екологічного управління вимагає значних додаткових витрат грошових коштів замовника, які не враховані при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі, та вимагають для його отримання певного часу, що є більшим, ніж строк подання тендерних пропозицій;
З наведеного вбачається, що:
- зазначена вимога замовника є дискримінаційною, звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, а відтак підлягає скасуванню.
Ст. 19 Конституції України встановлено, що «правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія та ефективність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників;
5) об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі викладеного суб’єкт оскарження вважає що приймаючи рішення про затвердження тендерної документації на зазначену закупівлю замовник порушив приписи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників; ….
- максимальна економія та ефективність
На підставі викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника виключити п.п. 7.2.2. п. 7.2. розділу 7. «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» тендерної документації замовника закупівлі «Реконструкція ліній вуличного освітлення міста Умань Черкаської обл. 1-ша черга, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 - Електромонтажні роботи», очікувана вартість: 4 318 423,20 UAH, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-010689-b, інформація про закупівлю: 1d5873815a3945cf9cbe45764ea2862c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-25-010689-b, щодо зобов’язання надання учасником сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»
Директор Є. В. Скобченко
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_ТОВ_Д-БР_до АМКУ_8_6_21.doc 08.06.2021 15:27
- скарга_ТОВ_Д-БР_до АМКУ_8_6_21.pdf 08.06.2021 15:27
- рішення від 10.06.2021 №13042.pdf 10.06.2021 20:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.06.2021 15:58
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.06.2021 20:01