• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем

Торги відмінено

3 237 221.61 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 372.22 UAH
Період оскарження: 25.05.2021 14:35 - 06.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 67a71d336edf46838492273bb815f783
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-009426-b.b5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, код ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА», надалі – ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» або Скаржник, виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2021-05-25-009426-b, та Протоколу засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 65.65.9.2021 від 18 листопада 2021 року тендерну пропозицію ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» було відхилено з наступної підстави: ‘’Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону Відповідно до п.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону України « Про публічні закупівлі». Електронний майданчик надав можливість учаснику ТОВ "ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА", надати обгрунтування аномально низької ціни. Учасник не скористався можливістю та не надав обгрунтування аномально низької ціни шляхом завантаження на електронний майданчик. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА", підлягає відхиленню на підставі абз.7 ч.1 ст.31 Закону. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, викладеним в Протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2021-05-25-009426-b та в Протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 65.65.9.2021 від 18 листопада 2021 року та користуючись правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» повідомляє наступне. За результатами проведення аукціону, що був завершений 08.07.2021 року, в даній процедурі закупівлі тендерна пропозиція ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» була визначена як найбільш економічно вигідна та було визначено електронною системою, що запропонована ціна є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону та уже було розміщено вимогу щодо надання обґрунтування аномально низької ціни до 10 липня 2021 року 00:00. Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Етап оцінки тендерних пропозицій в даній процедурі закупівлі відбувся 08 липня 2021 року. Згідно із ч. 14 ст. 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 5 ст. 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» на виконання даної вимоги 08.07.2021 року розмістило в електронній системі закупівель Обґрунтування аномальної низької ціни за № 08-07/2021-01 від 08.07.2021 р., в якому зазначило, що погоджується надати послуги, що є предметом даної процедури закупівлі за запропонованою ціною та зазначило підстави, завдяки яким це є можливим. Серед них такі, як: наявність матеріально-технічної бази та обладнання, що є необхідними для даної процедури закупівлі; якісне планування; скорочення адміністративних витрат; зменшення запланованої суми прибутку; наявність досвіду виконання аналогічних договорів; тощо. Після виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 25354-р/пк-пз від 10 листопада 2021 року, тендерні пропозиції усіх учасників було повернуто на повторний розгляд та знову запропонована ціна ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» була визначена електронною системою закупівель як аномально низька та розміщена вимога щодо надання Обґрунтування аномально низької ціни до 18 листопада 2021 00:00. Зазначаємо, що Закон містить вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції, ціна якої була визначена електронною системою як аномально низька. Такими підставами є: - надання учасником неналежного обгрунтування вказаної ціни або вартості в аномально низькій тендерній пропозиції (абз. 2 ч. 14 ст. 29 Закону); - ненадання учасником обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (абз. 2 ч. 14 ст. 29 Закону та п. 1 ч. 1 ст. 29 Закону). Зазначаємо, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції в даній процедурі закупівлі відбулося 08 липня 2021 року. Повернення тендерних пропозицій на повторний розгляд ніяким чином не впливає на дану дату, так як розгляд тендерних пропозицій відповідно до ч. 9-10 ст. 29 Закону відбувається уже після оцінки тендерних пропозицій, що мала місце саме 08 липня 2021 року. Наголошуємо на тому, що в електронній системі закупівель уже наявне Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, надане в строк одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (08.07.2021 р.). Жодних змін запропонована ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» ціна тендерної пропозиції не зазнала та не існує жодних інших підстав, завдяки яким є можливим надання послуг, що закуповуються, окрім тих, що уже були зазначені в розміщеному Обґрунтуванні аномальної низької ціни за № 08-07/2021-01 від 08.07.2021 р. Та ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» не відмовляється від тих положень, що були ним викладені в Обґрунтуванні аномальної низької ціни за № 08-07/2021-01 від 08.07.2021 р. Враховуючи вище викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» є безпідставним, необґрунтованим та абз. 2 ч. 14 ст. 29 Закону та п. 1 ч. 1 ст. 29 Закону (ненадання учасником обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції) не може бути застосовано в даному випадку. Зважаючи на викладене вище, Замовник своїми протиправними діями, враховуючи незаконне відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує основоположні принципи здійснення публічних закупівель, викладені в ст. 5 Закону. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги) Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, код ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА», у процедурі закупівлі (відкриті торги) Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, код ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. Додаток: Документальне підтвердження положень викладених у Скарзі.
Дата розгляду скарги: 06.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2021 19:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.12.2021 09:58
Дата виконання рішення Замовником: 17.12.2021 14:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 27505-р/пк-пз від 13 грудня 2021 року, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» необхідно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА" за процедурою закупівлі Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, відповідний код ДК 021:2015 - 79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-009426-b
Автор: ТОВ "ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА", Бабич Світлана Миколаївна +380675842813 finance@delpak.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ОДС ПЛЮС"

Номер: 455a643fd545434d89478e9616205939
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-009426-b.c4
Назва: Скарга на незаконне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ОДС ПЛЮС"
Скарга:
Орган оскарження: Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» 04214, Україна, Київська обл., Київ, вул. Північна, 22 Код ЄДРПОУ: 39611267 Контактні особи: Бурлака Наталія Василівна - головний фахівець з публічних закупівель відділу з публічних закупівель, e-mail: kptender@ukr.net Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДС ПЛЮС» 03057, місто Київ, вулиця Довженка Олександра (Шевченківський р-н), будинок 18 Поштова адреса: 04159, м. Київ, вул. Кульженків Сім’ї, буд. 35 Код за ЄДРПОУ: 43900246 Тел. +380637269340 Ел. пошта: yurist3141@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9 СКАРГА на рішення Замовника - Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», викладеного у Протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 65.65.6.2021 від 21 жовтня 2021 року та Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-05-25-009426-b Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) код за ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків, Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, номер закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b • Ь811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9 Тендерні пропозиції до участі у закупівлі подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» 2. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕА ОДС» 3. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМФОРТ ОДС» ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДС ПЛЮС» - далі - Скаржник 14.09.2021 було відхилено пропозицію ТОВ «КОМФОРТ ОДС» та почалася оцінка пропозиції ТОВ «ОДС ПЛЮС». Протоколом засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» №65.65.4.2021 від 21.09.2021 розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ОДС ПЛЮС» (Скаржник) було продовжено до 20 робочих днів для підтвердження доступу до автоматизованої системи шляхом надсилання запиту до КП «ГІОЦ». Протоколом засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» №65.65.6.2021 від 21.10.2021 та Протоколом розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-05-25-009426-b, відхилено пропозицію ТОВ «ОДС ПЛЮС» (Скаржник) у зв’язку з тим, що вона «Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що є найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «ОДС ПЛЮС», код ЄДРПОУ 43900246. На виконання норм ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) потрібно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ОДС ПЛЮС" на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до доповнення до Технічних вимог (додатку 2 до тендерної документації) Учасник повинен був надати документальне підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи, а саме: надати копію договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському району міста Києва. В пропозиції учасника наявний договір від 13.05.2021 №3, укладений із КП «ГІОЦ» щодо надання доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва». Однак, доданий до пропозиції учасника договір від 13.05.2021 №3 укладений з організацією, яка не є власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» або суб’єктом уповноваженим власником на укладання відповідних договорів.» Скаржник не погоджується з рішенням Замовника оскільки: 1. Скаржник надав копію Договору №3 від 13.05.2021 про надання послуг (копія додається), предметом якого є надання послуг щодо доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва». 2. Відповідно до п. 2 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14 січня 2020 року №24 «Про введення в дослідну експлуатацію автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» КП ГІОЦ доручено забезпечення адміністрування автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» у встановленому порядку. 3. У зв’язку з відхиленням пропозиції Скаржник подав листа №23/2 від 23.10.2021 (копія додається) до КП «ГІОЦ» з проханням надати інформацію щодо повноважень КП «ГІОЦ» щодо укладання договорів про надання доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація». У відповідь отримано листа № 303-5097 від 27.10.2021 (копія додається), в якому КП «ГІОЦ» зазначає, що: «…на виконання Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2015 - 2018 роки на замовлення КП ГІОЦ відповідно до договорів про надання послуг №3898 від 09 листопада 2016 року, №4056 від 21 серпня 2017 року, №4420 від 01 серпня 2018 року та №4081 від 13 березня 2020 року була створена автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація». КП ГІОЦ належать майнові права інтелектуальної власності на автоматизовану систему «Нормативно-довідкова інформація», в тому числі на функціональний компонент «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» (розділи 6 вище вказаних договорів). Оскільки КП ГІОЦ є комунальним підприємством територіальної громади міста Києва, майно, в тому числі нематеріальні активи, закріплене за підприємством на праві повного господарського відання, правовий режим використання якого визначений статтею 136 Господарського кодексу України. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14 січня 2020 року №24 «Про введення в дослідну експлуатацію автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» КП ГІОЦ забезпечує адміністрування автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» у встановленому порядку. Надання доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація», в тому числі Вашому підприємству, КП ГІОЦ здійснює за погодженням з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до вимог Положення про забезпечення захисту інформації та інформаційно-телекомунікаційних системах структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, підприємствах, установах та організаціях, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва або передані до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 липня 2018 року №1135». Відповідно до ст. 424 Цивільного кодексу України, 1. Майновими правами інтелектуальної власності є: 1) право на використання об'єкта права інтелектуальної власності; 2) виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності; 3) виключне право перешкоджати неправомірному використанню об'єкта права інтелектуальної власності, в тому числі забороняти таке використання; 4) інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом. Відповідно до ст. 136 Господарського кодексу України, Право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами. Власник майна, закріпленого на праві господарського відання за суб'єктом підприємництва, здійснює контроль за використанням та збереженням належного йому майна безпосередньо або через уповноважений ним орган, не втручаючись в оперативно-господарську діяльність підприємства. Отже, саме КП «ГІОЦ» є суб’єктом, що уповноважений на укладання договорів про надання доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва». Таким чином, Скаржник підтвердив наявність доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» шляхом надання копії договору, як того вимагає тендерна документація. Однак, Замовник не врахував очевидні докази доступу до системи та прийняв незаконне рішення «про відхилення пропозиції ТОВ «ОДС ПЛЮС». Враховуючи вищенаведене, вважаємо що твердження та рішення Замовника, викладені у Протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» №65.65.6.2021 від 21.10.2021 та Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-05-25-009426-b порушують права Скаржника та основні принципи здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема права об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи зазначене вище та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги) Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, номер закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b (• b811 b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9). 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОДС ПЛЮС»
Дата розгляду скарги: 10.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2021 11:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.11.2021 13:39
Дата виконання рішення Замовником: 16.11.2021 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 25354-р/пк-пз від 10 листопада 2021 року, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» необхідно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОДС ПЛЮС», ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-009426-b за процедурою закупівлі Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, відповідний код ДК 021:2015 - 79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДС ПЛЮС", Константин Баранов 380637269340 yurist3141@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: ffbacc37573842488f8191eabfd68423
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-009426-b.c3
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», викладеного у Протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 65.65.3.2021 від 12 серпня 2021 року та Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-05-25-009426-b Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) код за ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків, Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, номер закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9 Тендерні пропозиції до участі у закупівлі подали наступні учасники: 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕА ОДС», надалі – Скаржник 3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМФОРТ ОДС» 4 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДС ПЛЮС» Згідно протоколу засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 65.65.3.2021 від 12 серпня 2021 року та протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-05-25-009426-b, зазначено, що пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації На виконання норм ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) потрібно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "СЕА ОДС" на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до доповнення до Технічних вимог (додатку 2 до тендерної документації) Учасник повинен був надати документальне підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи, а саме: надати копію договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідацїі адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському району міста Києва. В пропозиції учасника відсутній вищевказаний документ. Враховуюче викладене, тендерна пропозиція ТОВ «СЕА ОДС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації. Згідно з абз.2 п.2.ч.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СЕА ОДС» підлягає відхиленню на підставі абз.2. п.2. ч.1 ст.31 Закону. Заступник голови тендерного комітету Струк І.В. виніс на голосування питання щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «СЕА ОДС» процедури закупівлі № UA-2021-05-25-009426-b, Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, відповідний код ДК 021:2015 - 79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків на підставі абз.2 п.2. ч.1. ст.31 Закону, а саме: тендерна пропозиція ТОВ «СЕА ОДС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та повідомляє наступне: На виконання вимоги тендерної документації п. 13 Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) стосовно наявності доступу до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва та відносно надання документального підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи (Копія договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва), Скаржник надав: 1. Довідку № 15 від 03.06.2021 р. (Файл 1 у папці Техвимоги) про те, що надання послуг буде здійснюватись відповідно до технічних вимог, викладених у тендерній документації. 2. Довідку № 16.1 від 03.06.2021 р. (Файл 2 у папці Техвимоги), в якій повідомляє про проведення переговорiв вiдносно доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя» в частинi функцiонального компонента «Модуль консолiдації адрес об'єктiв нерухомостi мiста Києва» по Оболонському районi мiста Києва. Та повiдомляє про домовленостi мiж учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя» в частинi функцiонального компонента «Модуль консолiдації адрес об'єктiв нерухомостi мiста Києва» по Оболонському районi мiста Києва, якi лише у випадку визнання Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СЕА ОДС» переможцем процедури закупiвлi будуть вiдображенi в укладеному договорi з власником автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя» в частинi функцiонального компонента «Модуль консолiдації адрес об'єктiв нерухомостi мiста Києва» по Оболонському районi мiста Києва. Таким чином, Скаржник підтвердив, що має спроможність надати послуги відповідно до технічних вимог, викладених у тендерній документації. А також повідомив про те, що ним були проведені переговори вiдносно доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя» в частинi функцiонального компонента «Модуль консолiдації адрес об'єктiв нерухомостi мiста Києва» по Оболонському районi мiста Києва та в нього наявні домовленості стосовно надання доступу до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва. Відсутня жодна норма чинного законодавства України, яка б зобов’язувала організації, що є суб’єктами господарювання оформлювати домовленості між собою, з того чи іншого предмету саме у вигляді договорів та/або угод, контрактів тощо. Скаржник запевнив, що такий договір буде укладено та такі домовленості будуть вiдображенi в укладеному договорi з власником автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя» в частинi функцiонального компонента «Модуль консолiдації адрес об'єктiв нерухомостi мiста Києва» по Оболонському районi мiста Києва, а тому немає жодних підстав, що технічні вимоги під час надання послуг не будуть дотримані. А також, зазначаємо, суб’єкти господарювання є вільними в укладені договорів та Скаржник ніяким чином не може змусити сторонню організацію укласти договір з тих чи інших питань, а може лише ініціювати переговори стосовно такого укладення, що Скаржником і було здійснено. Враховуючи вищенаведене, вважаємо що твердження та рішення Замовника, викладені у Протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 65.65.3.2021 від 12 серпня 2021 року та Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-05-25-009426-b порушують права Скаржника та основні принципи здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги) код за ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків, Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, номер закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2021 11:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.09.2021 14:50
Автор: ТОВ СЕА ОДС, Морозова Марина Михайлівна +380673256188 finance@seaods.com.ua
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 92f0b3d7d76343dc92b868a65a12154e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-009426-b.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, код ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА», надалі – ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» або Скаржник, виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2021-05-25-009426-b, та Протоколу № 65.65.2.2021 від 15 липня 2021 року тендерну пропозицію ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» було відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації: ‘’ Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації На виконання норм ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) потрібно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА" на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до доповнення до Технічних вимог (додатку 2 до тендерної документації) Учасник повинен був надати документальне підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи, а саме: надати копію договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативнодовідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідацїі адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському району міста Києва. В пропозиції учасника відсутній вищевказаний документ. Враховуюче викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ДЕЛЬПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації.’’ Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, викладеним в Протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2021-05-25-009426-b та в Протоколі № 65.65.2.2021 від 15 липня 2021 року та користуючись правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» повідомляє наступне. ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення його тендерної пропозиції виходячи з наступного: Так, відповідно до п. 13 Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) Учасник повинен мати доступ до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва, що ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» підтвердило шляхом надання Довідки № 2-2 від 07.06.2021 р. про погодження з технічними вимогами Замовника, викладених в Додатку 2 до тендерної документації. Та відповідно до п. 3 доповнення до Технічного завдання у Додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати документальне підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи (Копія договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва). Скаржник на виконання даної вимоги надав Довідку № 2-2.1. від 07.06.2021 р. наступного змісту: ‘’На вимогу тендерної документації про надання документального підтвердження доступу до відповідної системи (Копії договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» зазначає про наявність усних домовленостей з власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва. У разі перемоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» у даній процедурі закупівлі вище вказаний договір буде укладено в письмовій формі.’’ Тобто, Скаржник підтвердив, що у нього наявний такий доступ до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва, та це означає, що ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» відповідає вимогам Технічного завдання та буде спроможним надавати послуги, що є предметом даної процедури закупівлі. А також підтвердив, що в нього наявні домовленості в усній формі стосовно надання доступу до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, а домовленості між суб’єктами господарювання в такій формі не заборонені чинним законодавством України та не існує жодної вказівки, що такі домовленості обов’язково повинні бути оформлені в письмовій формі та у Скаржника відсутня можливість змусити будь-яку організацію змусити оформити такі домовленості саме в письмовій формі. А також, наголошуємо, що Скаржник зазначив, що у разі перемоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» у даній процедурі закупівлі вище вказаний договір буде укладено в письмовій формі.’’ Зважаючи на викладене вище, Замовник своїми протиправними діями, враховуючи незаконне відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує основоположні принципи здійснення публічних закупівель, викладені в ст. 5 Закону. У статті 5 Закону наявні наступні принципи здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевказане, вважаємо, що з боку Замовника наявні: - дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції; - корупційні дії та зловживання з боку Замовника. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги) Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, код ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА», у процедурі закупівлі (відкриті торги) Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, код ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. Додаток: Документальне підтвердження положень викладених у Скарзі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.07.2021 10:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.08.2021 12:23
Автор: ТОВ "ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА", Бабич Світлана Миколаївна +380675842813 finance@delpak.com.ua
Скарга
Відхилено

Скарга на вимоги ТД

Номер: ad5e1ac3ca344267a252d9e3cf4e04a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-009426-b.a1
Назва: Скарга на вимоги ТД
Скарга:
СКАРГА на вимоги тендерної документації Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) код за ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Товариство з обмеженою відповідальністю «Барс Україна», (надалі – Скаржник або ТОВ «Барс Україна»), планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі. При детальному вивченні змін до тендерної документації, які опубліковані 02 червня 2021 року було виявлено ряд вимог, які суперечать принципам, викладеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі - Закон). Так, згідно внесених змін, учасники повинні надати: 1. Копії документів про взаємодію з ПрАТ «АК «Київводоканал» та/або іншими спеціалізованими організаціями м. Києва про обмін інформацією за допомогою програмних комплексів CRM з використанням протоколу «АРІ» та програмного забезпечення, що інтегроване в CRM системи з приводу аварійних ситуацій на мережах водопостачання та водовідведення з визначенням місця аварії і визначенням зони балансової належності. 2 Довідка в довільній формі про наявність доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді м. Києва. 3 Учасники мають надати документальне підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи (Копія договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва). ТОВ «Барс Україна вважає дані вимоги тендерної документації дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками виходячи з наступного: 1. Тендерна документація даними вимогами була доповнена (внесені зміни) 02 червня 2021 року, строк подання тендерних пропозицій – 10 червня 2021 року. Виходить, що строк на перемовини, та, в результаті досягнення домовленосте, на укладення відповідних договорів з ПрАТ «АК «Київводоканал» та/або іншими спеціалізованими організаціями м. Києва, власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, становить лише 5 робочих днів. Враховуючи ситуацію, що на даний час на території м. Києва діють карантинні обмеження і всі державні органи не приймають особисто, а спілкування з ними здійснюється виключно через листування, то і, зрозуміло, що за 5 робочі дня це просто неможливо зробити. І, як наслідок, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише учасники, які вже мають підписані договори з відповідними підприємствами. А тому, зазначені вимоги тендерної документації не дають можливості, як ТОВ «Барс Україна», так і іншим підприємствам, установам, організаціям, потенційним учасника, взяти участь у даній процедурі закупівлі, чим обмежують їх право на участь у даній процедурі закупівлі та порушують норми чинного законодавства України. За таких обставин, тендерна пропозиція Скаржника буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. 2. Замовник вимагає від учасників надати документальне підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи (Копія договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському району міста Києва). При цьому, навмисно не зазначаючи власника даної системи. У відкритих джерелах дана інформація не міститься. Строк для звернення за роз’ясненнями у Скаржника відсутній (в електронній системі зазначений строк - до 31 травня 2021 00:00, а зміни були внесені - 02 червня 2021), а тому скористатись законним правом на роз’яснення вимог тендерної пропозиції Скаржник не може. А тому, знову ж взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише учасники, які володіють даною інформацією та/або вже мають підписаний договорів з власником відповідної автоматизованої системи. 04 червня 2021 р. ТОВ «Барс Україна» направило запит до ПрАТ «АК «Київводоканал» з проханням укласти необхідний договорів, а також направило запити до підприємств, які гіпотетично можуть бути власниками автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському району міста Києва. Однак, чи будуть розглянуті надані лист не відомо. А тому, знову ж взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише учасники, які володіють даною інформацією та/або вже мають підписаний договорів з власником відповідної автоматизованої системи. Таким чином, маємо тверду впевненість, що згадані вимоги є дискримінаційними, штучно обмежують конкуренцію та були включені до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам. Закон України «Про публічні закупівлі» не дозволяє замовникам встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що ставляться самим Законом. Усвідомлюємо, що відповідно до п. 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством України та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але вимоги Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», визначеним в ст. 5 Закону. Відповідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Одним із принципів захисту конкуренції у процесі публічних закупівель, визначених ст.5 Закону є принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Європейський суд з прав людини надає визначення дискримінації: Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об`єктивного і розумного виправдання. Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує законної мети або ж відсутня розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети. Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, вимоги, що обмежують конкуренцію в технічній специфікації. Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі код за ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-009426-b ● b811b323cfef4643a3267c9d2a8a5cc9). 4. Зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимоги щодо надання: - Копії документів про взаємодію з ПрАТ «АК «Київводоканал» та/або іншими спеціалізованими організаціями м. Києва про обмін інформацією за допомогою програмних комплексів CRM з використанням протоколу «АРІ» та програмного забезпечення, що інтегроване в CRM системи з приводу аварійних ситуацій на мережах водопостачання та водовідведення з визначенням місця аварії і визначенням зони балансової належності. - Довідки в довільній формі про наявність доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді м. Києва. - Документального підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи (Копія договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва).
Дата розгляду скарги: 14.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2021 15:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.07.2021 19:34
Автор: ТОВ Барс Україна, Андрусенко Ольга Олександрівна +380673264563 finance@barsukraine.com.ua