-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК:021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Рукавички медичні латексні оглядові н/стер. припудрені р-р 6-7 ,7-8 ,8-9 (НК 024:2019: 47173 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні); Рукавички мед. оглядові нітрилові н/стерильні, неприпудрені р-р 6-7 ,7-8 (НК 024:2019: 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні); Рукавички мед. латексні хірургічні припудрені стерильні, р-р 6, 6,5, 7 , 7,5 , 8. 8,5 (НК 024:2019: 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні); Кетгут стерильний без голки метр. № 3 , № 4, № 5 (НК 024:2019: 45671 - Гладка синтетична нитка, кетгут); Відріз марлевий медичний н/стер.(5 м * 90 см) (НК 024:2019: 34655 Марля, неткана); Бинт марлевий медичн. н/ стерил. 7* 14 (НК 024:2019: 48126 Рулон марлевий, нестерильний); Вата н/ ст 100,0 (НК 024:2019: 58234 Стрічка ватяна); Хірургічна пов’язка, тип Прозорий (на поліуретановій основі) 10,0 * 10,0 см (НК 024:2019: 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна); Хірургічна пов’язка, тип Прозорий (на поліуретановій основі) 10,0 * 15,0 см (НК 024:2019: 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна); Шприц однор. ін’єкційний 02 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц однор. ін’єкційний 05 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц однор. ін’єкційний 10 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц однор. ін’єкційний 20 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); C2-1 Cинтіл USP ( розмір 5) 90 см колюча голка 45 мм 1/2 кола (НК 024:2019: 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона); С 0-0 Синтил № 0 (3,5 ) 1,5 м, без голки (НК 024:2019: 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона)
Завершена
1 302 275.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 512.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 512.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 14:21 - 06.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
1e76f36ab183498ca36439843fbd250f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-009084-b.a2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, Тел. (044) 594-64-12, 520-10-42
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
ФОП Марангоз В.М.
ІПН 3261917648
65063, Одеська обл., місто Одеса, вул. Зоопаркова, будинок 6, квартира 71
E-mail: vkst777@ukr.net
Тел. 380966586737
ЗАМОВНИК:
Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3»
код ЄДРПОУ: 04592434
місцезнаходження: вул. Космонавтів, 97, м. Миколаїв, 54028.
телефон, телефакс (0512) 44-49-92,
електронна адреса: hospital3@meta.ua
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-05-25-009084-b
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
на дії (рішення) Замовника
Комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3» було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-009084-b) щодо предмету закупівлі за кодом ДК:021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали на очікувану вартість 1 302 275,75 гривень з ПДВ та кінцевим строком подання тендерних пропозицій 10 червня 2021 року о 00 год. 00 хв.
10.06.2021 року відбувся аукціон, в якому приймали участь наступні учасники:
1. "МК МЕДГРУПП" ТОВ
2. ФОП Васьків Павло Любомирович
3. ТОВ "Альпіко"
4. ФОП Марангоз Вiкторiя Миколаївна
5. ТОВ "Фарм-Од"
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником були відхилені наступні тендерні пропозиції:
• ТОВ «МК МЕДГРУП»;
• ФОП Васьків Павло Любомирович
• ТОВ "Альпіко"
• ФОП Марангоз Вiкторiя Миколаївна (далі – Скаржник)
Протоколом тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 08 липня 2021 року, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі:
«п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ФОП Марангоз Вiкторiя Миколаївна категорично не погоджується із викладеними у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 08.07.2021 року обставинами та вважає всі наведені в ньому підстави необґрунтованими та такими, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), виходячи з наступного.
Стосовно першого твердження:
«…За результатами розгляду зазначеної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що пропозиція Фізична особа-підприємець Марангоз Вікторія Миколаївна не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогами щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі")», з наступних причин:
№ з/п Предмет закупівлі Вимоги Замовника Характеристики запропонованого
товару Учасником
1 Вата н/ст 100,0 Висота, мм: 280±15
Ширина, мм: 50±5 Висота, мм: 100±10
Ширина, мм: 78±10
Так, положеннями статті 23 Закону України (надалі - Закон) визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до п.6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Додатком 1.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлений вичерпний перелік документів для підтвердження учасниками відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі.
Так, пунктом 1 Додатку 1 Замовником вимагаються наступні документи від учасників:
«Сертифікати відповідності або декларації про відповідність положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів (надається у складі тендерної пропозиції).».
Таким чином, для підтвердження відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, останній зобов’язаний надати саме один із двох документів – сертифікат відповідності або декларацію про відповідність положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів.
У складі пропозиції Скаржника міститься файл «18.2 Документи вата», який містить в собі скановану копію Декларації про відповідність виробу «Вата медична гігроскопічна ТУ У 21.2-38935759-001:2014», введена в дію 13.05.2021 року.
Даною декларацією встановлено, що виріб «Вата медична гігроскопічна ТУ У 21.2-38935759-001:2014» виробника ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» відповідає положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 року №753.
Поміж того, до даної декларації скаржником наданий додаток №1 до Декларації про відповідність №1 Вата медична гігроскопічна ТУ У 21.2-38935759-001:2014, відповідно до якого наведений перелік видів даного виробу (двадцять одна одиниця).
Вироби за пунктами 4 - 7, 11-14, 18, 20-21, відповідно до даного Додатку №1 до Декларації про відповідність №1 Вата медична гігроскопічна ТУ У 21.2-38935759-001:2014 повністю відповідають технічним, якісним та іншим вимогам замовника до даного виду товару, що зазначені у Додатку №1 до тендерної документації, а саме: «Вата н/ ст 100,0, Вироби використовуються для різноманітних медичних маніпуляцій, пов'язаних з обробкою ран. Також вата придатна для зняття макіяжу, щоденного гігієнічного та косметичного догляду. Вироби застосовуються для одноразового використання. Вата медична повинна бути добре прочесана, зберігати зв'язок між волокнами і легко розшаровуватись на паралельні шари довільної товщини. Склад виробу: Бавовна. Фізико - механічні та хімічні показники: Відповідають вимогам НД. Маса вати, г: 100,0±5,0; Довжина, мм: 90±10; Висота, мм: 280±15; Ширина, мм:50±5; Маркування, пакування:Відповідає вимогам НД.»
Поміж тим, у складі пропозиції Скаржника також міститься паспорт якості №1 на ще один вид зазначеного вище товару, а саме: «Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна ТМ «Білосніжка»». Даний паспорт якості був наданий Скаржником додатково, що у відповідності до норм діючого законодавства в сфері публічних закупівель не заборонено.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлений вичерпний перелік документів для підтвердження учасниками відповідності технічним, якісним вимогам та іншим вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі. Пунктом 1 Додатку 1 Замовником вимагаються наступні якісні документи від учасників: сертифікати відповідності або декларації про відповідність положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів». Паспорт якості не передбачений Додатком №1 до тендерної документації та не може бути підставо для оцінки тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що даний паспорт якості не може бути віднесений до товару, що зазначений у Декларації про відповідність №1 Вата медична гігроскопічна ТУ У 21.2-38935759-001:2014, оскільки: дата введення декларації на відповідну партію товару в дію – 13.05.2021 року, а дата оформлення зазначеного вище паспорту якості – січень 2021 року.
Замовником протиправно не взято до уваги надану в складі пропозиції скаржника Декларацію відповідності №1 щодо виробу Вата медична гігроскопічна ТУ У 21.2-38935759-001:2014, та додаток до неї.
Скаржник вважає, що у складі пропозиції були надані усі запитувані Замовником документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, та у Замовника були відсутні обґрунтовані підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
Стосовно другого твердження:
«Також пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» на підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації на запропонований товар учасник мав надати» «у разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними та строками та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацією та тендерною пропозицією учасника торгів із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, назви товару, кількості (лист надається у складі тендерної пропозиції).» В гарантійному листі, який надала Фізична особа-підприємець Марангоз Вікторія Миколаївна від ТОВ «Укрмедтекстиль» назва предмету закупівлі зазначена не згідно оголошення, отже гарантійний лист оформлено всупереч вимогам тендерної документації.»
Скаржник категорично не погоджується із заявленою Замовником підставою для відхилення в зв’язку із наступним.
Відповідно до Оголошення про проведення процедури закупівлі, що було опубліковане Замовником у системі Prozorro, міститься наступна інформація:
Так, відповідно до оголошення перелік усіх товарів, що відносяться до предмету закупівлі зазначено Замовником у описі окремої частини або частин предмета закупівлі.
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до п.2 Розділу 2 Порядку, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Порядком не передбачено необхіднсоті зазначення у назві предмету закупівлі точного переліку (найменувань) усіх складових предмету закупівлі.
Вимога щодо назви предмета закупівлі передбачена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі - Порядок № 1082).
Так, згідно з пунктом 12 Порядку №1082 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі інформація щодо назви предмета закупівлі зазначається в окремих полях.
Таким чином, на думку Скаржника, виробник товару ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» правомірно та об’єктивно визначив у своєму гарантійному листі №777 від 25.05.2021 року наступний предмет закупівлі - ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали.
Крім того, зазначений вище гарантійний лист:
1) адресований виробником ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» саме до Замовника Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3»;
2) містить точний ідентифікатор закупівлі, відповідно до якої прийняте оскаржуване рішення - UA-2021-05-25-009084-b;
3) містить точну назву учасника (представника виробника) (Скаржника).
Це, в свою чергу, повністю виключає можливість встановлення невідповідності такого гарантійного листа до даної процедури закупівлі.
На думку Скаржника, незазначення в своєму гарантійному листі окремим виробником відповідного товару (вата медична, бинт марлевий, відріз марлевий) інших складових предмету закупівлі, що не відносяться до нього та його проудкції, ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції ФОП Марангоз В.М., та не може бути підставою для відхилення даної пропозиції.
Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ФОП Марангоз В.М. про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів, згідно предмету закупівлі за кодом ДК:021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-009084-b).
2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, що проводиться Комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3» за предметом закупівлі за кодом ДК:021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-009084-b).
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Марангоз В.М. (код ЄДРПОУ: 3261917648), оформлене протоколом тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 08 липня 2021 року.
4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3» усунути порушення процедури закупівлі за предметом закупівлі за кодом ДК:021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-009084-b).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.docx 17.07.2021 16:28
- 21.1 Гарантійний лист 2 (2).pdf 17.07.2021 16:28
- Скарга до АМКУ.pdf 17.07.2021 16:28
- 18.2 Документы вата (2).pdf 17.07.2021 16:28
- receipt[39925].pdf 17.07.2021 18:00
- рішення від 21.07.2021 № 16631.pdf 21.07.2021 18:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 № 17428.pdf 30.07.2021 15:52
- рішення від 29.07.2021 № 17428.pdf 02.08.2021 19:09
- Пояснення на скаргу doc 22.07.2021 08:37
- Пояснення на скаргу pdf 22.07.2021 08:37
- Протокол ТК від 08.07.2021 doc 22.07.2021 08:37
- Протокол ТК від 08.07.2021 pdf 22.07.2021 08:37
- Витяг з Додатку 1 до ТД doc 22.07.2021 08:37
- Витяг з Додатку 1 до ТД pdf 22.07.2021 08:37
- Декларація з додатком та паспорт якості на вату 22.07.2021 08:37
- Гарантийний лист Укрмедтекстиль 22.07.2021 08:37
- Протокол 04.08.2021 13:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2021 21:06
Дата розгляду скарги:
29.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2021 19:09
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2021 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №17428-р/пк-пз від 29.07.2021 та оприлюднити протокол через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
2. З урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №17428-р/пк-пз від 29.07.2021 повернути пропозицію фізичної особи-підприємця Марангоз Вiкторiї Миколаївни на розгляд.
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення тендерного коммітету про дискваліфікацію
Номер:
a175757230864d4bbf934b0044b8530b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-009084-b.a1
Назва:
Вимога на рішення тендерного коммітету про дискваліфікацію
Вимога:
Вимога - оскарження рішення комісії
Шановний замовнику, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3».
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 02.07.2021 р. щодо закупівлі код ДК:021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Рукавички медичні латексні оглядові н/стер. припудрені р-р 6-7 ,7-8 ,8-9 (НК 024:2019: 47173 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні); Рукавички мед. оглядові нітрилові н/стерильні, неприпудрені р-р 6-7 ,7-8 (НК 024:2019: 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні); Рукавички мед. латексні хірургічні припудрені стерильні, р-р 6, 6,5, 7 , 7,5 , 8. 8,5 (НК 024:2019: 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні); Кетгут стерильний без голки метр. № 3 , № 4, № 5 (НК 024:2019: 45671 - Гладка синтетична нитка, кетгут); Відріз марлевий медичний н/стер.(5 м * 90 см) (НК 024:2019: 34655 Марля, неткана); Бинт марлевий медичн. н/ стерил. 7* 14 (НК 024:2019: 48126 Рулон марлевий, нестерильний); Вата н/ ст 100,0 (НК 024:2019: 58234 Стрічка ватяна); Хірургічна пов’язка, тип Прозорий (на поліуретановій основі) 10,0 * 10,0 см (НК 024:2019: 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна); Хірургічна пов’язка, тип Прозорий (на поліуретановій основі) 10,0 * 15,0 см (НК 024:2019: 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна); Шприц однор. ін’єкційний 02 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц однор. ін’єкційний 05 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц однор. ін’єкційний 10 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц однор. ін’єкційний 20 мл з голкою (НК 024:2019: 47017 Шприц загального призначення, разового застосування); C2-1 Cинтіл USP ( розмір 5) 90 см колюча голка 45 мм 1/2 кола (НК 024:2019: 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона); С 0-0 Синтил № 0 (3,5 ) 1,5 м, без голки (НК 024:2019: 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона).
ТОВ «АЛЬПІКО», вважає, що тендерну пропозиції, було відхилено неправомірно. Так як:
1. Відповідно до умов Тендерної документації Замовника, а саме п. 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати: лист-згоду (у довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
ТОВ «АЛЬПІКО» надав, таку згоду відповідно до вимог Тендерної документації, із зазначенням посадової особи, як це вимагалося замовником.
Так, як в Тендерній документації була вимога із зазначеним формулюванням - «на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника», як би Замовник вказав в формулюванні надати «лист-згоду від посадової особи, що підписала документи пропозиції», то ми б надали в складі тендерної пропозиції таку згоду. Лист вимагався від учасника, із за значенням персональних даних посадової особи, а не від уповноваженої особи.
Так як, учасником процедури закупівлі являється юридична, а не фізична особа, то ТОВ «АЛЬПІКО» надав згоду саме в такій формі, а не в іншій.
2. Також, просимо, Вас врахувати, що відповідно до розділу V, пункту 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме передбачених абзацом 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Учасник ТОВ «АЛЬПІКО» на вимогу п. 9 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен надати листа в довільній формі з посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг), надав такий лист, але з помилково зазначеним кодом 2907213265555, разом с тим, цей же Код 290721326555 (але вірний), зазначений у «Описі документiв, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення ресстрацiйних дiй "Внесення змiн до вiдомостей про юридичну особу, шо не пов'язанi зi змінами в установчих документах", який був наданий у складі Тендерної пропозиції, та вважаємо, що дана помилка, являється не суттєвою помилкою і не впливає на Ціну пропозиції, а також не перешкоджає вільному доступу на портал електронних сервісів Міністерства юстиції України, так як такий код дублювався.
Це ж саме стосується помилки, в гарантійному листі, від ТОВ «СФ Медікал Продактс», яка була допущена в розмірі рукавичок, про що, надаємо лист від виробника, про допущення помилки. На підтвердження того, що це була помилка, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції, була надана декларація відповідності № 006, у якій вказується і розмір 6, що підтверджує можливість виготовлення та поставки даного товару.
Також просимо, врахувати, ТОВ «АЛЬПІКО» надав у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист, в якому гарантує можливість поставки предмета закупівлі у кількості, та строки та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією, та переглянути рішення комісії. Технічні помилки повинні сприйматися замовником, як формальні (несуттєві) в разі, якщо такі помилки не призводять до значного спотворення інформації, допущеної очевидно не навмисно і не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів (інформації) можливо встановити інформацію яка відповідає дійсності а також, що така помилка не навмисна.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пояснення CФ Медікал.pdf 09.07.2021 13:40
- Протокол 12.07.2021 16:30
Дата подачі:
09.07.2021 13:43
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Опрацювавши Вашу вимогу, тендерний комітет КНП ММР «МЛ №3» інформує Вас про наступне:
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерним комітетом КНП ММР «МЛ №3» було визначено за необхідне включити до тендерної документації вимогу про надання Учасником листа-згоди (у довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Відповідно до абз. 9 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», згода суб'єкта персональних даних — це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Тобто учасник ТОВ «АЛЬПІКО» мав надати листа-згоду на обробку персональних даних від Гудзь Володимира Єфремовича, директора ТОВ «АЛЬПІКО», та зазначити персональні данні на які надається згода на обробку. (Наприклад: Я, Гудзь Володимир Єфремович, директора ТОВ «АЛЬПІКО», надаю згоду на обробку персональних даних в т.ч. збирання, зберігання і поширення (в тому числі паспортні дані, ідентифікаційний код, номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація передбачена законодавством). Паспорті дані та ідентифікаційний код фізичної особи Гудзь Володимир Єфремович містились зокрема у Протоколі загальних зборів учасників від 24 грудня 2015р.
Додатково хочемо зазначити, що складаючи тендерну документацію, замовник самостійно визначає форму та зміст інформації, яку він бажає отримати від Учасника, керуючись ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». А на підставі ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Таким самим правом Учасник - ТОВ «АЛЬПІКО» міг скористатись під час вивчення тендерної документації Замовника та підготовці своєї тендерної пропозиції.
Щодо листа в довільній формі з посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг. Зазначення невірного коду доступу призводить до спотворення інформації. Серед формальних помилок відсутній опис, помилки, про інформацію яка може міститися в іншому документі.
Щодо гарантійного листа від ТОВ «СФ Медікал Продактс», то відсутність розміру «6» рукавичок мед. латексних хірургічних припудрених стерильних впливає на зміст гарантії, та розцінюється Замовником, як її відсутність. Щодо листа пояснення від 02.07.2021р. №2021/07/02-009 від ТОВ «СФ Медікал Продактс» то учасник процедури закупівлі мав право внести зміни до своєї тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку її подання - 10.06.2021 00:00. Даний лист не може розглядатися Замовником.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що тендерним комітетом КНП ММР «МЛ №3» об’єктивно та неупереджено розглянута пропозиція ТОВ "Альпіко" та радимо Учаснику, в подальшому оцінюючи можливість прийняти участь у закупівлі, об’єктивно оцінювати вимоги тендерної документації та користуватися свої законним правом звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або вимогою щодо усунення порушення на етапі подання пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено