-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Завершена
1 015 627.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 078.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 078.14 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 14:07 - 31.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження результатів розгляду пропозиції
Номер:
5c7ab98c97704de1a9472bd5d850b9af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-008628-b.b2
Назва:
Оскарження результатів розгляду пропозиції
Вимога:
Протоколом № 55 від 07.06.2021 пропозицію ТОВ «БУД-МАРКА» щодо закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» було відхилено.
Відповідно до п.1. протоколу стверджується, що Учасник - ТОВ "БУД-МАРКА", не надав матерiалiв в повному обсязi, якi необхiднi для виконання робiт згiдно з предметом закупiвлi.
Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «БУД-МАРКА» повідомляємо, наступне:
Відповідно до п.3.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
По-перше, Замовником було надано Відомість об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», де зазначенко Найменування робіт та витрат, їхні одиниці виміру та кількість відповідно.
По-друге, Замовником не було надано Відомість ресурсів, таким чином Учасник самостійно визначає якими матеріалами та в якій кількості відповідно Відомості об’ємів робіт та розрахунку договірної ціни будуть здійснюватися роботи.
По-третє, Замовник не надав розгорнуту відповідь, яких саме матеріалів не було надано в повному обсязі.
Розрахунок договірної ціни ТОВ «БУД-МАРКА» було здійснено в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 (3.6.0) укр. з урахуванням усіх видів робіт, викладених в Відомості об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області». Програмним комплексом АВК-5 (3.6.0) укр. автоматично враховано усі матеріали, необхідні для виконання робіт щодо предмету в повному обсязі.
Таким чином, ТОВ «БУД-МАРКА» вважає безпідставним відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести змісти до рішення та визначити ТОВ «БУД-МАРКА» переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога капітальний ремонт покрівля Куяльник.PDF 08.06.2021 16:10
Дата подачі:
08.06.2021 16:10
Вирішення:
Уважно розглянувши вимогу, відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник), звертає Вашу увагу, що виконання робіт щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), здійснюється відповідно до будівельний норм України.
В будівельних нормативах чітко зазначені матеріали, які повинні застосовуватись при покрівельних роботах , тому Учасник ніяким чином на власний розсуд не визначає їх. Не застосування цих матеріалів – призведе до неякісного виконання робіт, а саме відсутні в улаштуванні покрівлі карнизної планки, конькової планки, снігозадержувачів; відсутні в водозливній системі кріплення для жолоба та труби водосточних, воронки, коліна.
Також звертаємо увагу, що Замовник використовував підстави, встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), для відхилення пропозиції учасника. Закон не вимагає розгорнутих відповідей щодо відхилення пропозиції учасника.
З огляду на зазначене, Замовник вважає, що зазначені недоліки в пропозиції Учасника – ТОВ "БУД-МАРКА", свідчать про невідповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2021 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо відміни акту огляду
Номер:
9d17d32b38c347098e8f59167b5a74e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-008628-b.c1
Назва:
вимога щодо відміни акту огляду
Вимога:
Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b
Позиція скаржника
Відповідно до тендерної документації учасники для відповідності кваліфікаційним критеріям повинні: «…обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника».
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Позиція замовника
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Позиція Органу оскарження
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Коментар
Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. Тому замовникам варто утриматися від встановлення таких вимог, тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, а учасникам в свою чергу варто не затягувати та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з метою внесення змін до тендерної документації з наведенням доцільної аргументації, у тому числі вищенаведених рішень Органу оскарження.
Вимагаємо відміни вимоги в наданні "Лист в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 17:06
Вирішення:
Уважно розглянувши вимогу, хочемо звернути Вашу увагу, що відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник), використовує для закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) – спрощену закупівлю.
Відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Виходячи з переліку процедур закупівель, визначених нормою статті 13 Закону, спрощена закупівля – це не процедура закупівлі. А всі аргументи, які наводяться в вимогі стосуються саме процедур закупівель.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-25-008628-b: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», а саме – Розділ І Інструкція з підготовки пропозиції, є вимога щодо надання Учасником листа в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу, а саме – Новосьолова Ігора Олексійовича.
Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.05.2021 10:26
Задовільнена:
Ні