• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» Послуги з фізичної охорони території підприємства ДП "Добропіллявугілля-видобуток"

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2021 13:51 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: e913ee4ce6a3479284f912fb88e4fa2f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-008205-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку 1 Тендерної документації (ТД) “Кваліфікаційні критерії...”, п. 1.4. міститься вимога про подання учасником в складі тендерної пропозиції копії Договору з відділом Управління поліції охорони (УПО) в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення. Вважаємо цю вимогу такою, що не відповідає законодавству з охоронної діяльності та окремим нормативним документам, що регламентують діяльність підрозділів поліції. Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (Затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960), розділ “Організаційні вимоги”, ст. 7, ч.5: “Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний: Надавати послуги з охорони власності та громадян на підставі письмових цивільно-правових договорів охорони, які укладаються за наявності в замовників охоронних послуг документів, що підтверджують їх повноваження на володіння (користування) об’єктом охорони на законних підставах, а також правомірність перебування майна, транспортного засобу чи особи у визначеному місці охорони.” Відносно договору, який вимагає Замовник, відділ УПО в Донецькій області є суб'єктом охоронної діяльності (“Виконавець”), який може укласти договір з “Замовником”, тобто Учасником — іншим недержавним суб'єктом охоронної діяльності при умові підтвердження Замовником документально своїх повноважень відносно об'єктів надання послуг, що в апріорі неможливо щодо об'єктів охорони,або іншими словами об'єктів ДП “Добропіллявугілля-видобуток”. Крім цього, зазначаємо, що відповідно наказу Національної поліції України від 07.11.2015 р. № 80 “Про взаємодію територіальних органів Національної поліції з підрозділами поліції охорони і недопущення порушень вимог Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” та розпорядчих документів щодо виконання цього наказу забороняється використання сил та засобів органів поліції для сприяння приватним суб’єктам охорони у здійсненні ними комерційної діяльності, що виключає можливість укладення з ними договорів на надання послуг, пов’язаних з забезпеченням охоронних заходів. В той же час слід відмітити, що суб'єкти охоронної діяльності мають право, без укладання жодних договорів, на взаємодію при необхідності з територіальними підрозділами поліції в межах чинного законодавства (Закону України “Про охоронну діяльність”, Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та інших) в частині інформування (повідомлення) про правопорушення виявлені на об’єктах, що охороняються, та спільних дій по затриманню правопорушників. Також необхідно зауважити, що у зв'язку з відсутністю у м. Добропілля структурного підрозділу Управління поліції охорони вимога Замовника щодо наявності в учасника договору з поліцією охорони є взагалі незрозумілою, оскільки відсутня необхідність та доцільність зазначеного договору. Виходячи з викладеного складається, небезпідставно, враження, що Замовник включив в тендерну документацію зазначену вище вимогу, щодо надання договору з відділом УПО з метою надання переваги конкретному учаснику, що вже має в наявності такий нелегітимний, укладений з порушенням вимог законодавства договір. Вимагаємо виключити з Тендерної документації зазначену вище умову, викладену в п.1.4 додатку 1 Тендерної документації, як дискримінаційну та таку, що не відповідає вимогам законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день до тендреної документації було внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено