• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

мультимедійний комплект (з встановленням та налаштуванням) (32322000-6 - Мультимедійне обладнання)

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2021 11:45 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: c54f241b2ac54e488d6101a3c0207d81
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-005424-b.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник, ви вимагаєте лист від виробника ноутбуків, який підтверджує легальність програмного забезпечення (кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Professional 64bit. має бути попередньо встановленим виробником ноутбуків у заводських умовах. Звертаємо вашу увагу, що такими вимогами ви дискримінуєте учасників, які могли б вам запропонувати модель ноутбука, на якому примірник програмного забезпечення Windows 10 Professional 64bit. може бути встановлений додатково. На ринку України багато моделей ноутбуків, які поставляються без операційної системи, а встановити ліцензійну операційну систему на такий ноутбук можливо самостійно учасником. В своїй тендерній документації ви не довели необхідність встановлення операційної системи саме в умовах заводу виробника. Вимагаю видалити цю дискримінаційну вимогу, щоб більше учасників змогли прийняти участь в вашій закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, уважно розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги п.п. 31, 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до вимог ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Технічні та якісні вимоги до предмета цієї закупівлі визначають офіційно імпортовані в Україну пристрої із операційною системою та всіма необхідними ліцензіями для забезпечення функціональних вимог до предмета закупівлі та гарантійними зобов’язаннями безпосередньо від виробника на території України. З метою попередження поставки фальсифікатів та неякісного Товару, який не відповідає вказаним вимогам, уникнення ризику втрат через неотримання в повному обсязі всіх належних складових якості офіційно представленого виробниками в Україні Товару, Замовник вимагає в складі пропозицій Учасників надати підтвердження від виробників запропонованих Товарів або їх офіційних представників на території України факту належності запропонованого предмета закупівлі до легітимних каналів постачання та розповсюдження на предмет закупівлі гарантійних зобов’язань виробника в повному обсязі, в формі листів у довільній формі, що, в свою чергу, відповідає положенням частини 5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». В свою чергу Вами не доведено неможливість встановлення операційної системи саме в умовах заводу виробника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: a00dc01af35b482582d1c94c59a0c811
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-005424-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! у ТД Додаток 3 Розділ ІІ є вимога щоб Учасник для підтвердження технічних характеристик надав «Копії чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, як виробника мультимедійних комплектів» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, оскільки такі сертифікати є тільки у одного постачальника та його представників. Цей постачальник, як і всі інші постачальники інтерактивних та мультимедійних комплектів (комплексів), тільки комплектує інтерактивні (мультимедійні) комплекси з вже готових складових (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор та інше) різних виробників, тому об'єднуючи їх в інтерактивний (мультимедійний) комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу інтерактивного (мультимедійного) комплексу (мультимедійний проектор, інтерактивна дошка тощо) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб, тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторі, інтерактивних дошок і т.д, а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на кожен вид обладнання. Також, звертаємо увагу, що питання про сертифікацію ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015 регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того, Ви вимагаєте в Додатку 3 Розділ ІІ п.п. 4, 5 тендерної документації окремі сертифікати (у тому числі ті самі ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 ) та авторизаційні листи від виробника або офіційного представництва виробника в Україні на інтерактивну дошку та мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, тобто Ви припускаєте що в Україні не виробляють інтерактивних (мультимедійних) комплексів(?) Вимагаємо виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво мультимедійних комплексів, як таку, що є дискримінаційною щодо інших учасників ринку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, уважно розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги п.п. 31, 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до вимог ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до положень розділу 8.2.2 "Визначення вимог щодо продукції та послуг ДСТУ ISO 9001", визначаючи вимоги до продукції та послуг, що закуповуються замовником, підприємство повинно забезпечити, щоб вимоги до продукції та послуг були визначені, охоплюючи: будь-які застосовні законодавчі та регламенту вальні вимоги; підприємство мало швидко та ефективно задовольняти рекламації стосовно продукції та послуг, які вона пропонує та відповідно до положень розділу 8.5.2 підприємство повинно запровадити виготовлення продукції та надання послуг за контрольованих умов. Потрібно, щоб контрольовані умови охоплювали, зокрема: наявність задокументованої інформації, яка визначає характеристики продукції, яку виготовлятимуть, послуг, які надаватимуть; результати, які отримуватимуть; наявність і використання належних ресурсів для моніторингу та вимірювання; запровадження робіт з моніторингу та вимірювання на належних стадіях для перевірення того, що критерії контролю процесів або виходів, а також критерії приймання продукції та послуг задоволено; використання придатної інфраструктури та середовища для функціювання процесів; призначення компетентного персоналу, охоплюючи будь-яку необхідну кваліфікацію; затвердження та періодичне повторне затвердження здатності досягати запланованих результатів процесів виготовлення продукції та надання послуг у випадках; запровадження дій щодо запобігання помилкам, зумовленим людським чинником; запровадження робіт з випуску, постачання та дій після постачання тощо Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі. Постачання якісного та безпечного обладнання залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої систем управління якістю та екологічного менеджменту, які відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015, мають суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості та безпечності товарів, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження системи управління якістю та екологічного менеджменту відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-якакомпанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Наразі є достатня кількість рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в яких відмовлено скаржникам щодо внесення змін до умов тендерної документації в частини усунення вимог наявності ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015.
Статус вимоги: Відхилено