-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю колісних транспортних засобів
Завершена
72 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 725.00 UAH
мін. крок: 1% або 725.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 11:14 - 31.05.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про скасування рішення Замовника про визначення переможцем
Номер:
9f5f172d0cb843688be81bf60deb703d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-001072-a.b1
Назва:
Про скасування рішення Замовника про визначення переможцем
Вимога:
Відповідно до абз. 5 п.13.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, затвердженого рішенням уповноваженої особи від 25.05.2021 № 56 (далі – Оголошення про проведення закупівлі) – Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - документи, що підтверджують правомочність представника(-ів) учасника на подання пропозиції, укладання договору (протокол загальних зборів засновників, наказ про призначення керівника підприємства, довіреність або інші документи);
Проте у документах, поданих Учасником, відсутній наказ директора про початок виконання посадових обов’язків. Тобто відсутній повний перелік документів, що підтверджують повноваження керівника на вчинення правочинів та, зокрема, підписання документів тендерної документації.
Відповідно до абз.7 п. 13.1. Оголошення про проведення закупівлі – Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - документ з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджує право власності на будівлю станції (пункту) технічного контролю учасника в м. Миколаєві (для власної станції (пункту) технічного контролю);
Проте, Учасником подано Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку було сформовано ним особисто за допомогою сервісу в мережі інтернет. В той час, відповідно до ч.1. ст.21 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав надаються в електронній та (за бажанням заявника) в паперовій формі. Витяг надається державним реєстратором.
Тобто, надану Учасником Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не можна вважати належним документом, що підтверджує право власності на будівлю станції (пункту) технічного контролю.
3. Відповідно до абз.9 п.13.1. Оголошення про проведення закупівлі - Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - атестат про акредитацію випробувальної лабораторії.
Учасником надано скан-копію лише першої сторінки Атестату про акредитацію. На даній сторінці міститься інформація, що сфера акредитації визначена додатком до атестату, додаток є невід’ємною частиною атестату та складається з 11 аркушів.
Сфера акредитації дозволяє зрозуміти, які роботи з технічного контролю може виконувати випробувальна лабораторія. Якщо лабораторія не має права здійснювати певний вид контролю, виданий нею протокол може бути визнаний недійсним відповідно до абз. 3 п.3 Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 р. № 512.
Таким чином, Атестат про акредитацію подано не в повному обсязі.
Отже тендерна пропозиція ТОВ «Техноцентр Миколаїв-Авто» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і, відповідно, підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.06.2021 17:10
Дата подачі:
10.06.2021 17:10
Вирішення:
Шановний учаснику! Ваша вимога підлягає відхиленню з огляду на наступне.
По-перше, відповідно до абз. 5 п.13.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, затвердженого рішенням уповноваженої особи від 25.05.2021 № 56 (далі – Оголошення) учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, що підтверджують правомочність представника(-ів) учасника на подання пропозиції, укладання договору (протокол загальних зборів засновників, наказ про призначення керівника підприємства, довіреність або інші документи). Звертаємо Вашу увагу на те, що при констроювані цієї вимоги замовник використано сполучник "або", а це означає згідно правил Українського правопису, шо учасник повинен надати або протокол загальних зборів, або наказ про призначення керівника, або довіреність на представника, або інші документи, а не всі одночасно. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МИКОЛАЇВ-АВТО" надав відповідні протоколи загальних зборів, витяг з ЄДР та Статут ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МИКОЛАЇВ-АВТО". При перевірці поданих документів згідно з даними ЄДР встановлено, що БУРКУН ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ є керівником ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МИКОЛАЇВ-АВТО", починаючи з 28.03.2014, обмеження у Буркуна В. В. вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори відсутні. Згідно з п. 9.23 Статуту ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МИКОЛАЇВ-АВТО" директор уповноважений вирішувати усі питання, що стосуються діяльності Товариства, які не є винятковою компетенцією Загальних зборів Учасників. Виняткова компетенція Загальних зборів визначена п. 9.5 Статуту ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МИКОЛАЇВ-АВТО", і до неї не входить як прийняття рішень про подання пропозицій, так і укладення договору у спрощеній закупівлі.
По-друге, відповідно до абз.7 п. 13.1. Оголошення учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документ з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджує право власності на будівлю станції (пункту) технічного контролю учасника в м. Миколаєві (для власної станції (пункту) технічного контролю). В оголошенні замовником не передбачено надання документу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно виключно у формі витягу. Згідно законодавства передбачено наступні документи Державного реєстру речових прав на нерухоме майно: інформаційна довідка, витяг, виписка, свідоцтво/дублікат свідоцтва. Учасником надано інформаційну довідку з вищезазначеного реєстру, що відповідає умовам Оголошення. Замовником перевірено факт видачі цієї інформаційної довідки.
По-третє, відповідно до абз.9 п.13.1. Оголошення учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції атестат про акредитацію випробувальної лабораторії. Умовами Оголошення встановлено надання лише атестату про акредитацію випробувальної лабораторії, а не атестату про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації. На відміну від договорів оренди та інших договорів в умовах Оголошення навпроти атестату про акредитацію випробувальної лабораторії відсутня позначка про те, що якщо атестат містить додатки, які є його невід’ємними частинами, такі додатки також мають бути надані. Учасником ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МИКОЛАЇВ-АВТО" виконано умову оголошення. За результатами перевірки встановлено, що ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МИКОЛАЇВ-АВТО" має атестат про акредитацію компетентності та внесений до Реєстру суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів Головного сервісного центру МВС України.
Звертаємо увагу Учасника на те, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" в рамках спрощеної закупівлі не подаються тендерні пропозиції., а подаються пропозиції учасників спрощеної закупівлі. Відповідно до роз'яснень Мінекономрозвитку відхилення за формальними підставми учасника, який за результатами аукціону запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, не відповідає принципам, викладеним у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно з абз. 2 ч. 20 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.06.2021 12:22