-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – «09310000-5 Електрична енергія» (Електрична енергія (з урахуванням послуги з розподілу електричної енергії за регульованими тарифами через Постачальника) за адресою м. Київ, вул.. Гарматна, 10
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 10:36 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо Проекту Договору та ТД
Номер:
71b0bd20999f4407ac3681cb6ee20d76
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-003251-b.a1
Назва:
Щодо Проекту Договору та ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
1) Умовами тендерної документації та проекту договору передбачено постачання електричної енергії з 01.06.2021 року, що фактично є неможливим.
Зазначимо, що дата проведення аукціону 10.06.2021. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено строк кваліфікації переможця відкритих торгів 5 днів. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не раніше ніж через 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відтак, укласти договір за результатами даних відкритих торгів Замовник зможе не раніше 28.06.2021. Після підписання договору Постачальник проводить процедуру зміни Постачальника в строки, визначені главою 6.1., розділу VI ПРРЕЕ. Отже, просимо Замовника на основі вищенаведених даних переглянути строк поставки електричної енергії з 01.06.2021 .
2) Тендерною документацією вимагається надати : «довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території м. Київ постачальників з інших регіонів України. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії. Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів. У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії. Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими. Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Київ. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства). В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території м. Київ жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача. Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території м. Київ власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2021 09:28
Вирішення:
Шановний Учасник! Щодо першої частини вимоги, то члени тендерного комітету обговорили вимогу та вирішили внести зміни до тендерної документації.
Перелік змін додається.
Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2021-05-25-003251-b, а саме:
1) Тендерна документація
Зміна строку поставки товарів: з 01.06.2021 на 01.07.2021.
2) Додаток 5
Період поставки товару з 01.06.2021 – 31.12.2021 на 01.07.2021 – 31.12.2021.
Строк поставки Товару: 01.06.2021 – 31.12.2021 на 01.07.2021 – 31.12.2021.
3) Додаток 7
Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період:
01.06.2021 – 31.12.2021 змінюємо на 01.07.2021 – 31.12.2021
А, що стосується другої частини вимоги, то члени тендерного комітету не вбачають цю вимогу дискримінаційною та такою, що спрямована на недопущення до ринку електроенергії, оскільки в Додатку 6 графі 12 вказано: У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Задоволено