-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Взуття зимове,шльопки,туфлі,тапочки
Завершена
82 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 10:28 - 31.05.2021 12:00
Вимога
Відхилено
Незаконна дискваліфікація
Номер:
33f81690c66443cc95dbfc935e00a89e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-002991-b.a3
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
опис у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Піско-Радьківський взуття 14.06.21.pdf 15.06.2021 16:08
- Відповідь.pdf 17.06.2021 10:42
Дата подачі:
15.06.2021 16:08
Вирішення:
Доброго дня!!!надаємо вам відповідь.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
62835e04b0194271bbe2dbd7096f4586
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-002991-b.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Дійсно в проекті договору п. 4.1. міститься умова: Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товарів, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника та може дублюватися за телефоном.
Обсяги закупівлі і так невеликі, а включаючи умову поставки поетапно і дрібними партіями наявність документально підтвердженої наявності двох авто, і вісьмох працівників є дискримінаційною. Тендерна документація суперечить реальності поставки та чинному законодавству. Змініть умови закупівлі!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 31.05.2021 11:59
Дата подачі:
28.05.2021 12:17
Вирішення:
Доброго дня!!!надаємо вам відповідь на вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
1617619184c347b891eaac96a2c50d5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-002991-b.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
Розглянувши ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ було виявлено ряд порушень на дискримінуючих умов.
Ст.14 п.5 Закону “Про Публічні Закупівлі” передбачає : «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Ст. 5 ч. 4 Закону України “Про Публічні Закупівлі”: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
В тендерній документації містяться наступні вимоги щодо підтвердження кваліфікації учасника, а саме:
1. Наявність спеціалізованих транспортних засобів (не менше двох) в т.ч. свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та документи що підтверджують користування володіння
2. Наявність працівників (водії автотранспортних засобів, експедитори транспортні, вантажники, комірник) при цьому визначено: «Кількість водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі»
Також визначено що Учасник має надати: Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів) що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; Трудові книжки (договори);
Встановленням таких вузьких(конкретизуючих) вимог, Ви як Замовник штучно створили обмежене коло учасників. Для поставки навіть невеликими партіями чи повністю весь замовлений товар заявлена необхідна кількість авто і працівників є надуманою.
Дані умови призведуть до завдання збитків та нераціонального використання коштів.
Також хочемо звернути Вашу увагу що Антимонопольний Комітет України неодноразово визнавав такі умови тендерної документації недоцільними та дискримінуючими (до прикладу: UA-2019-08-23-000468-a; UA-2019-07-10-003224-b)
Ми розуміємо що замовник хочу впевнитись у компетентності Учасника, але виключати можливість співробітництва з учасником, до прикладу ФОПом який працює самостійно і не раз робив поставки на різні закупівлі є дискримінацією.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами (Ст. 5 Закону України “Про Публічні Закупівлі” ):
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник може установити один або декілька з таких критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Дана закупівля є «типовою» і «рядовою», є спрощеною закупівлею, а отже не повинна містити обмежуючих умов, а навпаки має бути простою та відкритою для багатьох учасників.
Також вимога надати: «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2020 рік, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку»
По перше, участь у закупівлі може брати і ФОП який працює самостійно (один), а отже згідно Закону України “Про Публічні Закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення закупівлі.
В свою чергу, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, звітом по формі 1 ДФ є податковий розрахунок - документ, який свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Вважаємо, що податковий розрахунок (інформація про розмір заробітної плати) ніяким чином не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників по даному предмету закупівлі, а ні фінансову спроможність Учасника., а також жодним чином не впливає на якість поставки.
Аналіз вказаної Вами вимоги дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними.
Наголошуємо, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з вимогою виключити з Тендерної документації «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2020 рік, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку
Просимо відредагувати Вашу тендерну документацію та прибрати вищезазначені пункти що спотворюють результати торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 28.05.2021 12:07
Дата подачі:
27.05.2021 13:28
Вирішення:
Доброго дня!!!надсилаємо відповідь на вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні