-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Стінка для навчального кабінету, стіл учнівський двомісний зі стільцями, стіл для вчителя, стіл учнівський зі стільцем
Стінка для навчального кабінету, стіл учнівський двомісний зі стільцями, стіл для вчителя, стіл учнівський зі стільцем
Завершена
896 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 483.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 483.50 UAH
Період оскарження:
25.05.2021 10:24 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
929b0e23a3a2443aa65fd5f29cff708c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-000685-a.c3
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику!
Проєкт договору (Додаток 6 до ТД) містить наступні умови: «2.2. Товар визнається таким, що не відповідає умовам цього договору та товаром не належної якості, у разі якщо він не відповідає вимогам діючого ГОСТ, ДСТУ та/або ТУ, та вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, про що складається відповідний акт з обов’язковим повідомленням про це представника Постачальника. Товар не належної якості разом із підтверджуючим відповідним актом, повертається Постачальнику, який повинен протягом 24 годин здійснити його заміну. Строк, в який Постачальник повинен замінити товар не належної якості, починає свій перебіг з моменту повідомлення Постачальника щодо складання даного акту».
Просимо надати роз’яснення, яким чином та у який спосіб уповноважена замовником особа на приймання товару буде встановлювати не відповідність поставлено товару (меблі) вимогам діючого ГОСТ, ДСТУ та/або ТУ, та вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, при наявності належно оформлених та поданих постачальником супровідних документів, передбачених пунктом 2.1. проєкту договору?
Також, зауважуємо, що наведені положення проєкту договору суперечать Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по якості (П-7), затвердженої Постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 (яка є чинною на теперішній час на території України).
Також, умова про заміну товару протягом 24 годин не передбачена жодним нормативним актом, не можлива для фактичного виконання та погодитись на таку умову може лише постачальник, який має попередні домовленості із замовником та який має впевненість в незастосуванні такої умови до нього. Вважаємо дану умову проєкту договору дискримінаційною та такою, що направлена на зменшення конкуренції в закупівлі.
З урахуванням викладеного, просимо замовника ознайомитись із положеннями чинного цивільного та господарського законодавства щодо порядку поставки товару та його прийняття за якість і вимагаємо виключити умову про заміну товару протягом 24 годин з проєкту договору, як таку що суперечить чинному законодавству. При цьому, звертаємо увагу на те, що захисти свої права, як покупця, замовник може шляхом встановлення інших належних заходів, передбачених законодавством (забезпечення виконання договору, визначений перелік гарантійних зобов’язань постачальника тощо).
Також, звертаємо увагу тендерного комітету замовника, що ст. 164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність за порушення законодавства про закупівлі, зокрема, коли тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону (проєкт договору є обов’язковою складовою тендерної документації).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2021 18:54
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник може встановити відповідність стандартам в частині як мінімум функціональних розмірів товару. Також, звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не передбачено обов’язкове застосування Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по якості (П-7), затвердженої Постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966.
Щодо строку заміни товару, будуть внесені відповідні зміни відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.06.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
e5e89520937749f5aebd710ec1303767
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-000685-a.c2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасниками підтердження наявності в учасника працівників, зазначених ним у Формі 1, для чого учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії їх трудових книжок, накази про прийняття на роботу або договори (трудові, цивільно –правові тощо).
Отже, замовник вимагає надати копію всієї трудової книжки щодо кожного вказаного учасником працівника. Разом із тим, трудова книжка працівника може мітити записи про його працевлаштування до різних підприємств, установ та організацій, підстави звільнення та іншу інформацію. Наші працівники не надають згоди на розміщення в електронній системі закупівель повної копії (всі сторінки) їх трудових книжок.
З урахуваням викладеного, керуючись ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо виключити дану вимогу щодо надання копії трудової книжки на працівника або уточнити дану вимогу та надати можливість учаснику подавати щодо вказаних у формі 1 працівників копії першої сторінки трудової книжки та сторінки із записом про працевлатування працівника до учасника.
Також, замовник вимагає надати копії наказів про прийняття на роботу. Проте, ми як учасник закупівлі, маємо працівників, які були прийняті на посади шляхом переведення. В такому випадку на працівників будуть відсутні наказти про прийняття на роботу. Просимо уточнити вимоги тендерної документації в цій частині та вказати, що учасники можуть надавати також копії наказів про переведення та ін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2021 18:53
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до п.2.2. Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника працівників, зазначених ним у Формі 1, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії їх трудових книжок, накази про прийняття на роботу або договори (трудові, цивільно –правові тощо). Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація в цій частині містить невичерпний перелік документів, якими може бути підтвердження наявність працівників, про що свідчить слово «тощо».
Ви також можете надати трудові договори або накази про переведення. Замовником будуть уточнені вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.06.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
379a9b709c344d79b43ac0545595c723
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-25-000685-a.c1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ми, як учасник закупівлі, плануємо взяти участь в дній процедурі закупівлі, разом із тим вимогам Замовника про надання документів: «сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 на виробництво меблів для спеціалізованих закладів та кабінетів та сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 на виробництво меблів для спеціалізованих закладів та кабінетів» є дискримінаційною щодо нас. Чинне законодавство не містить вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018. При цьому, ми як учасник та як виробник меблів, в тому числі шкільних, маємо діючий та чинний сертифікат на відповідність системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Також, звужена сфера діяльності згідно сертифікатів «на виробництво меблів для спеціалізованих закладів та кабінетів» є дискримінаційною та незаконною. Наведені вимоги тендерної документації протирічать принципам максимальної економії та ефективності, конкуренції та недискримінації учасників, а також не мають жодного законодавчого обґрунтування щодо необхідності їх встановлення. З урахуванням викладеного, вимагаємо Замовника усунути вказані дискримінаційні вимоги із Тендерної документації, а саме вимогу: «Учасник надає у складі пропозиції копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 на виробництво меблів для спеціалізованих закладів та кабінетів та копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 на виробництво меблів для спеціалізованих закладів та кабінетів». У разі залишення нашої вимоги без задоволення, ми будемо звертатись за захистом своїх прав, як учасника публічної закупівлі, до органу оскарження (АМКУ).
Також, звертаємо увагу тендерного комітету замовника, що ст. 164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність за порушення законодавства про закупівлі, зокрема, коли тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2021 18:52
Вирішення:
Шановний учаснику, відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи, що товар має бути придбаний для закладу освіти, де підтримання нормального фізичного стану дітей протягом усього часу навчання у школі актуально як ніколи, оскільки діти проводять по кілька годин на день за партами, необхідно, щоб усі деталі товару відповідали вимогам практичності та ергономічності, забезпечуючи комфорт.
Замовника цікавить можливість придбання якісного товару та поставка його у встановлений термін. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
В зв’язку з цим, висунута вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 на виробництво меблів для спеціалізованих закладів та кабінетів та сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 на виробництво меблів для спеціалізованих закладів та кабінетів.
Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 30.11.2018 № 454 на території України прийнятий, набрав чинності та застосовується національнийстандарти України, гармонізований з міжнародними нормативними документами: ДСТУ EN ISO 9001:2018. Системи управління якістю.
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 це гарантія спроможності учасника поставити товар належної якості. Отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до цього стандартів, а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якості товару. Враховуючи наведене, Замовник не бачить жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Для підтвердження того, що запропонований товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам збереження здоров’я дітей замовник керуючись наказом в Україні Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015 з 01.07.2016 діє ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015). Впроваджуючи систему екологічного управління, кожна організація визначає законодавчі та інші регламентувальні вимоги стосовно навколишнього середовища, які вона зобов’язана виконати, та які застосовані до екологічних аспектів її діяльності, продукції чи послуг. Враховуючи вищезазначене Замовник вимагає від учасників надати - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015.
Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами; нормами та настановами з охорони праці, охорони навколишнього середовища; заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи. Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Тому, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.06.2021 00:01