-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари.
Перелік, опис, склад комплекту, кількість, одиниці виміру та технічні характеристики викладені в тендерній документації (Додаток 5 - "Інформація про обсяг, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі").
Завершена
202 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2017 11:51 - 11.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
переглянути рішення про визнання переможцем ТОВ "БРОК ОПТ"
Номер:
2ff5aaac018f471a9920e2cbcf7db8b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-31-000362-a.b1
Назва:
переглянути рішення про визнання переможцем ТОВ "БРОК ОПТ"
Вимога:
16.06.2017 року на площадці Zakupki.Prom.ua системи ProZorro, компанія ТОВ «Бумвест» брала участь в електронній закупівлі канцелярські товари, повідомлення UA-2017-05-31-000362-a, Замовник – Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва».
27.06.2017 року компанія ТОВ "БРОК ОПТ" була оголошена переможцем електронних закупівель. Уважно вивчивши документи ТОВ "БРОК ОПТ" хочемо зазначити, що технічні характеристики запропонованого товару компанією ТОВ "БРОК ОПТ" не відповідають вимогам, а саме:
- позиція №54 «Степлер №24/6» повинен скріпляти до 25арк., а запропонований степлер скріпляє до 20арк.;
- позиція №67 «Обкладинки прозорі А4 (100шт в упак.) повинні бути щільністю 200мкм, а запропоновані обкладинки щільністю 150 мкм.;
- позиція №109 «Скотч упаковочний» повинен бути 48мм*100м, а запропонований 48мм*100ярд.;
- позиція №111 «Серветки-вкладиші паперові» повинні бути 200 листків в упаковці, а запропоновані серветки 160 листків в упаковці.
А також відсутні документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії, а саме:
- копія документу на підтвердження повноваження особи, яка підписує договори (Статут або Довіреність або Протокол загальних зборів тощо);
- завірена Учасником копія чинної редакції Статуту (у разі його наявності) або іншого установчого документа. У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
- підтвердження статусу платника податків:
- - для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, (оригінал або копія завірена Учасником), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість завірену Учасником;
- - для не платників податку на додану вартість – оригінал листа Учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків.
- оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відкриття поточного рахунка та відсутність (наявність) в учасника заборгованості за кредитами, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Особливо хочемо звернути увагу на довідку компанії ТОВ "БРОК ОПТ" про відсутність заборгованості за кредитами. Довідка сфальсифікована з вирізаною печаткою банку, довідка не на фірмовому бланку банку, без вихідного номера та дати та відсутня інформація про посаду посадової особи банку, яка підписала цю довідку. Як приклад, надаємо форму довідки, виданої тим же банком, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Враховуючи вищезазначене просимо переглянути рішення про визнання переможцем ТОВ "БРОК ОПТ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист скарга 296 ТОВ Бумвест Інститут Генерального плану м. Києва.pdf 05.07.2017 16:48
- приклад довідки виданої АТ «Райффайзен Банк Аваль».pdf 05.07.2017 16:48
Дата подачі:
05.07.2017 16:48
Вирішення:
Наведені у вимозі недоліки не являються суттєвими при визначенні результатів процедури закупівлі, та, відповідно, не являються достатніми підставами для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Статус вимоги:
Відхилено