• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.

Завершена

640 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 202.50 UAH
Період оскарження: 24.05.2021 16:44 - 18.07.2021 00:00
Скарга
Скасована

замовником прийняте суперечливе рішення щодо визначення переможця

Номер: f898315f0eb544df91023267b4e3c19a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-013892-b.c4
Назва: замовником прийняте суперечливе рішення щодо визначення переможця
Скарга:
замовником прийняте суперечливе рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 21.08.2021 00:02
Автор: ТОВ Славресурс, Особенко Руслан 380508806220 slavrr@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: e61c23b87eca49ceb6e670fb9f8063c6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-013892-b.c3
Назва: СКАРГА НА УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Тендерна документація, затверджена рішенням засідання тендерного комітету від 24 травня 2021 року містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 17.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2021 12:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.07.2021 16:11
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2021 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження виконано
Автор: ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" +380996713393 energo.vostok.antracit@gmail.com
Вимога
Відхилено

МАТЕРІАЛЬНА БАЗА

Номер: 1cf862b2052246aba4c496e3277e9529
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-013892-b.b2
Назва: МАТЕРІАЛЬНА БАЗА
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми, як учасник закупівлі маємо укладені договори про надання послуг зберігання, зважування, перевезення, навантаження вугілля кам'яного. Однак, виходячи зі змісту тендерної документації, учасник повинен мати матеріально-технічну базу на праві власності, або користуватися нею на умовах оренди. При цьому, можливість мати матеріально-технічну базу на умовах договору про надання послуг, не передбачено. У зв'язку з цим, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість мати матеріально-технічну базу за договорами про надання відповідних послуг. Така вимога є точно дискримінаційною та підлягає зміни, що підтверджується рішенням АМКУ No1260-р/пк-пз від 25.01.2021 (у тендері UA-2020-12-30-005465-c)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: b3ad18872c094c61aa0ca815d341c9f7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-013892-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог: в Додатку 2 до Документації п.1.3 Вами вимагається: Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених автомобільних ваг для зважування вугілля перед поставкою разом із паспортом на ваги, завіреним власником ваг. Повірка має бути чинною до кінцевої дати дії договору. Зважування має проводитись на вагах в присутності представника Замовника (про що у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист).На якій правовій підставі Ви вимагаєте надання учасниками інформації про повірку вагового обладнання, яка має бути чинною до кінцевої дати дії договору, тобто до 31 грудня 2021 року? Відповідно до пункту 15 розділу ІІ Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016 р., зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.02.2016р. за №278/28408 (з подальшими змінами), заявники зобов’язані подавати засоби вимірювальної техніки на періодичну повірку з дотриманням міжповірочних інтервалів, установлених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» від 13 жовтня 2016 року № 1747, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 листопада 2016 року за № 1417/29547, відповідно до якого для автоматичних зважувальних приладів міжповірочний інтервал встановлено 1 раз на рік. З викладеного вбачається, що вимога щодо дійсності повірки протягом строку дії договору, є такою, що суперечить чинному законодавству України, та є дискримінаційною, оскільки взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають вагове обладнання з повіркою до 31.12.2021 р. Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною. Згідно вимог Закону Замовник має право встановлювати вимоги у тендерній документації, що передбачені чинними нормативно-правовими актами. 2. Відповідно Додатку 2 до Документації Вами вимагається : 1.2. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника торгів (власних або орендованих) складських територій або приміщень для зберігання вугілля ; 1.3 Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених автомобільних ваг для зважування вугілля перед поставкою; 1.4 Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів навантажувача та вантажних автомобілів для поставки вугілля. Ми, як потенційний учасник, маємо догови надання послуг, але прийняти участь в процедурі закупівлі не можемо зважаючи на умову тендерної документації, Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону Замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі, матеріально- технічної бази та технологій. Але в Законі не прописано , що матеріально- технічна база та технології мають бути саме власні або орендовані. Виконати дані вимоги Замовника зможуть лише ті учасники, які мають в наявності власну, або ж орендовану матеріальну- технічну базу що є дискримінаційними по відношеню до інших суб’єктів господарювання, які мають чинний договір найму, або ж договір про надання послуг.Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.Згідно частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене просимо внести зміни в тендерну документацію. 3. Відповідно Додатку 2 до Документації п. надати : Декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану на учасника (якщо учасник користується технологічним транспортним засобом на підставі права власності або договору оренди/лізингу/найму) або на суб’єкта господарювання, з яким учасник має договірні відносини щодо надання відповідних послуг. Зазначена декларація має бути зареєстрована у територіальному органі Держпраці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п.1.1 цього розділу тендерної документації) відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 № 1107 Звертаємо увагу, що 10.03.2021 року вступила в дію нова редакція Постанови Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі - Постанова №1107). Відповідно до оновленого в Постанові №1107 переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу та переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в переліку робіт та/або механізмів, які виконуються на підставі декларації наразі відсутні експлуатація технологічних транспортних засобів. Відповідно до вимог п. 20 Додатку 2 Постанови №1107 зі змінами в нас, як в потенційного учасника наявний Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зокрема щодо Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Таким чином відповідно до діючого законодавства та нормативно-правових актів України, ми не можемо надати Декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану на учасника (якщо учасник користується технологічним транспортним засобом на підставі права власності або договору оренди/лізингу/найму) або на суб’єкта господарювання, з яким учасник має договірні відносини щодо надання відповідних послуг. Зазначена декларація має бути зареєстрована у територіальному органі Держпраці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п.1.1 цього розділу тендерної документації) відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 № 1107, адже така декларація не передбачена Постановою №1107. Зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом внесення змін та приведення даної вимоги у відповідність до Постанови №1107 та заміни вимоги : надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці АБО Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною. Згідно вимог Закону Замовник має право встановлювати вимоги у тендерній документації, що передбачені чинними нормативно-правовими актами. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства, що не дає належним чином оформити Пропозицію, що є дискримінаційним. Просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність. У випадку не задоволення нашої Вимоги, будемо звертатися до органу оскарження в порядку визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
Статус вимоги: Відхилено