• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 ім. генерал-лейтенанта А.Морозова, м.Суми, Сумської області. Коригування

Завершена

391 572.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2021 16:37 - 28.05.2021 16:41
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників

Номер: dc2b268441bf4470b0c5dccc5dcee9c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-003297-a.a2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Проаналізувавши тендерну пропозицію переможця ТОВ «ІСКАНДЕР 2000» виявлено наступне: 1.У Комерційній пропозиції ТОВ «ІСКАНДЕР 2000» від 06.04.2021 чітко зазначено площу металопластикових конструкцій - 3,29 кв.м, а потрібно 9,828 кв.м саме внаслідок цього було відхилено пропозицію ТОВ «Будресурспостачання». 2.В кресленні №1 від 06.04.2021 р. чітко вказано одна конструкція, а повинно їх бути три. 3. Паспорт виробу датований 18.09.2020р. і тому є не дійсним на дату розкриття пропозицій. Також у паспорті виробу вказано профіль Openteck, а в комерційній пропозиції - WDS. Вважаємо надані документи, які вимагалися згідно Додатку 2 до Оголошення є повною не відповідністю до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і тому це є підставою для відхилення, а не визначення переможцем. 4. Лист згода на обробку персональних не містить дату. 5. Всі довідки, які складені переможцем датовані 06 квітням 2021 року, а Оголошення про проведення спрощеної закупівлі датовано протоколом №53 від 24 травня 2021 року. В оголошенні чітко прописано – «Усі документи повинні бути дійсними на момент подання пропозицій», тобто довідки повинні містити дату вже після 24 травня. 6. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.16 п.п.7 вимаголося надати копії документів, які підтверджують проходження навчання/перевірка знань з електробезпеки працівників. Працівники обов’язково повинні мати допуск до роботи з електроустановками – Переможцем надано Витяг з Протоколу №01/21/20 по ТОВ «М СЕРВІС», яке не має ніякого відношення до переможця - ТОВ «ІСКАНДЕР 2000». З огляду на вищезазначені порушення вважаємо, що тендерна пропозиція переможця - ТОВ «ІСКАНДЕР 2000» є такою, що не відповідає вимогам ч.15 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» і підлягає відхиленню. Враховуючи численні порушення Закону України «Про публічні закупівлі» прошу переглянути рішення стосовно переможця спрощеної закупівлі. Якщо рішення залишиться без зміни змушені будемо звернутися до Вищого органу оскарження, а саме до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2021-05-24-003297-a.a1) повідомляємо наступне: ТОВ «Іскандер 2000» у складі пропозиції надано креслення однієї із трьох металопластикових конструкцій, згідно якого загальна площа однієї конструкції складає 3,29 кв.м, що в перерахунку 3-х конструкцій становить 9,87 кв,м. Оскільки усі три металопластикові конструкції однакові, то і креслення конструкції надано в одному екземплярі. В оголошенні закупівлі не міститься вимоги надати учасником у складі пропозиції схеми та технічні характеристики запропонованих металопластикових конструкцій в розрізі кожної окремої конструкції, тим паче, якщо запропоновані конструкції однакові. Відмінність між марками профілю у паспорті вже готового виробу та проектному кресленні нової металопластикової конструкції не є порушенням, оскільки учасник самостійно визначає умови своєї пропозиції. Управлінням освіти і науки Сумської міської ради через електронну систему закупівлі Prozorro було тричі оголошено спрощену закупівлю за предметом Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 ім. генерал-лейтенанта А.Морозова, м.Суми, Сумської області. Коригування»: ідентифікатори закупівлі UA-2021-05-24-003297-a, UA-2021-05-07-002174-a, UA-2021-04-05-003065-b. ТОВ «ІСКАНДЕР 2000» приймав участь у кожній із закупівель та надавав свої пропозиції. Невідповідність дат на довідках, наданих ТОВ «ІСКАНДЕР 2000», у складі пропозиції та відсутність дати на листі згоді про обробку персональних даних не впливають на зміст наданої пропозиції. ТОВ «ІСКАНДЕР 2000» у складі пропозиції надано сканкопію договору від 01.04.2021 року №7 про надання електромонтажних робіт, укладеного з ТОВ «М СЕРВІС». Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборони учасникам закупівлі залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2021 16:28
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасника

Номер: b9668f3d8825439e857e35dbf39b8218
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-003297-a.a1
Назва: Дискримінація учасника
Вимога:
Управлінням освіти і науки Сумської міської ради (далі Замовник) проведено спрощену процедуру закупівлі (відкриті торги) «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 ім. генерал-лейтенанта А.Морозова, м. Суми, Сумської області. Коригування», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-24-003297-a. Сума закупівлі – 391572 грн. Товариство з обмеженою відповідальністю "Будресурспостачання" приймало участь у спрощеній закупівлі. За результатами розгляду пропозиції Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Будресурспостачання» (протокол № 62 від 09 червня 2021 року) з наступних умов: 1. Згідно наданої Учасником комерційної пропозиції на металопластикову конструкцію, загальна площа дверних блоків зовнішнього відкривання EKIPAZH ULTRA 6 розміром 1300х2220 в кількості 3-х шт. становить 8,6580 кв.м, тоді як Замовником визначена необхідність заповнення дверними прорізів готовими дверними блоками із металопластику у кам’яних стінах площею 9,828 кв.м: 2. Згідно наданого Учасником локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2, одна із складових робіт є прокладання проводу в гумовоподібних трубках, кількість проводів у трубці 2, переріз проводу до 6 мм2, тоді як згідно наданої Учасником підсумкової відомості ресурсів, зазначено використання кабелю ВВГнг в кількості 482,04 м. Товариство з обмеженою відповідальністю "Будресурспостачання" уважно розглянуло зауваження і повідомляє наступне: 1. Так, дійсно в комерційній пропозиції на металопластикову конструкцію зазначена площа 8,6580 м.кв, тоді як в локальному кошторисі відображено площу 9,828 м.кв. Комерційна пропозиція не є остаточною, а носить лише попередній розрахунок. Головним фактором повинна бути ціна та кількісно-якісні характеристики конструкцій. 2. Замовником було надано відомість обсягів робіт, в якій чітко вказано: «Прокладання проводу в гумовобiтумних трубках, кiлькiсть проводiв у трубцi 2, перерiз проводу до 6 мм2». По даній розцінці ресурс передбачає витрати на 100 м.п. кабеля – 206 м.п. Замовником не було надано ніякого уточнення по кількості проводів, а чітко вказано - саме 2 кабеля. 3. Зауваження складені некваліфікованими особами, що підтверджує про відсутність сертифікованого інженера-кошторисника тендерного комітету Замовника. 4. П. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Викладені в протоколі № 62 від 09.06.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зауваження не є суттєвими, і не дають права на відхилення нашої Пропозиції. 5. Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - {Абзац дванадцятий підпункту 1 пункту 7 розділу X в редакції Закону № 530-IX від 17.03.2020, з урахуванням змін, внесених Законом № 540-IX від 30.03.2020} тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З огляду на вищезазначене, прошу Вас розглянути зауваження та прийняти рішення відповідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2021-05-24-003297-a.a1) повідомляємо наступне: 1. На виконання вимог п.п. 2 п.16 Оголошення учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf. в складі своєї пропозиції протягом строку надання пропозицій (до початку аукціону) копії документів щодо інформації та/або документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток №2 до Оголошення) та які складені відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (із урахуванням змін та доповнень). Так, Додатком 2 до Оголошення, який є невід’ємною частиною Оголошення, визначено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції схеми та технічні характеристики запропонованих металопластикових конструкцій з обов’язковим зазначенням виробника, точного маркування моделі, їх розумного пристосування з урахуванням потреб маломобільних груп населення відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» та іншу інформацію, яка на думку учасників, стосується предмета закупівлі. Металопластикові конструкції повинні супроводжуватись паспортом відповідно до ДСТУ Б В 2.6-15:2011 від 01.07.2013. Пунктом 28 відомості обсягів робіт (Додаток №4 до Оголошення) передбачено заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками із металопластику у кам'яних стінах площею 9,828 м. кв. Учасником на виконання вищезазначених вимог надано комерційну пропозицію на металопластикову конструкцію, згідно якої загальна площа дверних блоків зовнішнього відкривання EKIPAZH ULTRA 6 розміром 1300х2220 в кількості 3-х шт. становить 8,6580 м.кв. Також загальна площа дверних блоків зовнішнього відкривання EKIPAZH ULTRA 6 в розмірі 8,6580 м.кв. підтверджується наданими у складі пропозиції технічними паспортами виробу. Виходячи із вищезазначеного, Учасником не надано у складі пропозиції схеми та технічні характеристики запропонованих металопластикових конструкцій відповідно до встановлених замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 2. Повторно розглянувши надану Вами пропозицію, погоджуємося, що розцінка ресурсу на прокладання проводу в гумовобiтумних трубках передбачає витрати на 100 м.п. кабеля – 206 м.п. Надані учасником копії документів на роботи з електроосвітлення відповідають вимогам замовника. 3. Стосовно вимоги щодо відсутності у складі тендерного комітету замовника сертифікованого інженера-кошторисника, повідомляємо, що жодним нормативно-правовим документом не визначена обов’язкова наявність у складі тендерного комітету замовника сертифікованого інженера-кошторисника. 4. Стосовно вимог застосування п.16 ст.29 Закону, а саме якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне. Згідно п.28 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Виходячи із вищезазначених норм Закону, закупівля за кодом ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 ім. генерал-лейтенанта А.Морозова, м.Суми, Сумської області. Коригування), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-24-003297-a з очікуваною вартістю закупівлі в розмірі 391572,00 грн є спрощеною закупівлею, п.16 ст.29 Закону регламентує порядок розгляду тендерних пропозицій та застосовується при проведені відкритих торгів. Ваше тлумачення та застосування термінів «відкриті торги», «тендерний комітет», «тендерна пропозиція», «тендерна документація» у спрощеній закупівлі не є правомірним. Згідно п.11 ст.14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Замовником не було порушено термінів розгляду пропозиції, наданої ТОВ «Будресурспостачання». 5. Стосовно притягнення до адміністративної відповідальності уповноважених осіб замовника згідно ст.164-14 Кодексу України про адміністративне правопорушення повідомляємо, що пункт 5, наданої Вами вимоги про усунення порушень, подано з порушенням ст. 62 Конституції України, тому на майбутнє, будьте обачними у своїх висловлюваннях.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.06.2021 15:46