-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту електромережі у ДНЗ№42 і ЗДО№188 та з поточного ремонту із заміни вікон та дверей в ДНЗ№42 на вул. Сміливих, 26 у м. Львові (Код ДК 021-2015 (CPV): 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Категорія 1 органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) - у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації.
Завершена
287 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 395.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 395.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2021 16:13 - 05.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
5582219231774b4d8e7584b1afa187d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-003098-a.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Просимо звернути увагу на те, що учасник, якого визнано переможцем закупівлі «Послуги з поточного ремонту електромережі у ДНЗ№42 і ЗДО№188 та з поточного ремонту із заміни вікон та дверей в ДНЗ№42 на вул. Сміливих, 26 у м. Львові (Код ДК 021-2015 (CPV): 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» Лот 3: Послуги з поточного ремонту із заміни вікон та дверей в ДНЗ№42 на вул. Сміливих, 26 у м. Львові (Код ДК 021-2015 (CPV): 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-24-003098-a, ТОВ «ІНТЕГРА-ЛЬВІВ» не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- Учасник подав нечіткі та не якісні скан-копії документів в своїй пропозиції, а в тендерній документації Замовника була вимога : «У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником».
- Календарний графік виконання робіт підписаний та пропечатаний учасником не правильно.
- Учасник не має обслуговуючого персоналу на техніку, так як він надав договір оренди техніки, відповідно мав надати працівника на техніку.
- Учасник не надав дозвільні документи («Також учасник має надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці»-вимога тендерної документації»)
Враховуючи вищенаведене просимо відхилити тендерну пропозицію учасника.
Якщо Замовник відхиляє нашу скаргу на ТОВ «ІНТЕГРА-ЛЬВІВ», то ми будемо звертатись в АМК.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 16.06.2021 17:22
- протокол.pdf 18.06.2021 13:21
Дата подачі:
16.06.2021 17:22
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне.
Згідно з абзацом 2 пункту 1.3. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Подані ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ документи тендерної пропозиції, які визначені тендерною документацією, можливо розглянути та прочитати.
Згідно з пунктом 1.5. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, що набрав чинності від 14.08.2020 року формальною (несуттєвою) помилкою вважається зокрема, коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Поданий ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ календарний графік виконання робіт, який є додатком 2 до договору, пропечатаний учасником навпроти іншого підписанта. Проект договору, який поданий ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ у складі тендерної пропозиції, завірений підписом та печаткою учасника процедури закупівлі належним чином.
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника зазначено у Додатку 1 до тендерної документації. У Таблиці 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону зазначено, які саме документи необхідно подати учасникам у складі тендерної пропозиції. Замовник не вимагав у тендерній документації подання додаткових документів у зв’язку із орендою транспортних засобів чи іншої техніки.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 09.10.2020р. ( 7. Декларація.pdf)
Отже, пропозиція ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено