-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення атестації робочих місць
Завершена
168 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 840.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2017 11:28 - 19.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Заступиком начальника служби локомотивного господарства Ковалець С.Я надано лист –відповідь від 06.07.2017 № Т-09/98 який не відповідає дійсності, у зв’язку з не належним оформленням, а також без поясненням своєї позиції.
Номер:
086f10abad6c437fab36f44de01ccaaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-07-000251-a.a2
Назва:
Заступиком начальника служби локомотивного господарства Ковалець С.Я надано лист –відповідь від 06.07.2017 № Т-09/98 який не відповідає дійсності, у зв’язку з не належним оформленням, а також без поясненням своєї позиції.
Вимога:
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Регіональний учбово-консультативний центр» просить Вас розглянути скаргу щодо визнання ТОВ «Науково дослідний інститут профілактичної медицини» переможцем тендеру на надання послуг з проведення атестації робочих місць (ДК 021: 2015 код 7163 – Послуги з технічного огляду та випробувань) в порушення вимог ст. 16. п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1, п.5 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої Рішенням Тендерного комітету від 06.06.2017, протокол №121, а саме:
1. Пунктом 1 передбачено завантаження файлів з інформацією та документами, що пітверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
2. Пунктом 5 передбачено надання у складі Тендерної документації документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Проте у наданих тендерних документах ТОВ «Науково дослідний інститут профілактичної медицини» відсутнє документальне підтвердження проведення зазначеним товариством виконання аналогічних договорів (Реєстр документів, що надається в складі пропозиції конкурсних торгів від 22.06.2017 р № 153/1), а саме відсутні копії аналогічних договорів, що дійсно підтверджують роботу товариства у даному напрямку, довідки, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів недостатньо, таким чином ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не надана в повному обсязі.
3. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.7 Тендерної документації передбачено відомості щодо тендерної пропозиції конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури, закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) Замовника такі відомості товариством не надані.
4. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.8 Тендерної документації передбачено відомості про учасника визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура такі відомості товариством не надані.
5. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.8 Тендерної документації передбачено відомості у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» такі відомості товариством не надані.
6. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10 Тендерної документації передбачено відомості. Що юридична особа, якає учасником не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень такі відомості товариством не надані.
Також відповідно до ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» №1700-VI від 14.10.2014 р товариством у складі своє пропозиції не подано:
- Антикорупційну програму;
- Наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорость на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивність та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зложиванням.
Вами надано перевагу товариству яке не в повному обсязі виконало ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктів тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету із закупівлі товарів і послуг по напрямку фінансування «ІНШІ» від 06.06.2017 р, протокол №121, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушено право і законні інтереси інших Виконавців (учасників), тому за результатами закупівлі не може бути укладено відповідний договір.
Заступиком начальника служби локомотивного господарства Ковалець С.Я надано лист –відповідь від 06.07.2017 № Т-09/98 який не відповідає дійсності, у зв’язку з не належним оформленням, а також без поясненням своєї позиції.
Отже ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Прокуратури м.Одеси, яка має повноваження як самостійно здійснювати перевірку документів у сфері закупівель, з метою виявлення у діях посадових та службових осіб ознак злочину.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу №2.doc 12.07.2017 16:40
Дата подачі:
07.07.2017 15:25
Вирішення:
Лист №09-101 від 11.07.2017 року
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Товариство з обмеженою відповідальністю «Регіональний учбово-консультативний центр» просить Вас розглянути скаргу щодо визнання ТОВ «Науково дослідний інститут профілактичної медицини» переможцем тендеру на надання послуг з проведення атестації робочих місць (ДК 021: 2015 код 7163 – Послуги з технічного огляду та випробувань) в порушення вимог ст. 16. п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1, п.5 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої Рішенням Тендерного комітету від 06.06.2017, протокол №121, а саме:
Номер:
edcc0d17603742dba527d04bc2412d19
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-07-000251-a.c1
Назва:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Регіональний учбово-консультативний центр» просить Вас розглянути скаргу щодо визнання ТОВ «Науково дослідний інститут профілактичної медицини» переможцем тендеру на надання послуг з проведення атестації робочих місць (ДК 021: 2015 код 7163 – Послуги з технічного огляду та випробувань) в порушення вимог ст. 16. п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1, п.5 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої Рішенням Тендерного комітету від 06.06.2017, протокол №121, а саме:
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Регіональний учбово-консультативний центр» просить Вас розглянути скаргу щодо визнання ТОВ «Науково дослідний інститут профілактичної медицини» переможцем тендеру на надання послуг з проведення атестації робочих місць (ДК 021: 2015 код 7163 – Послуги з технічного огляду та випробувань) в порушення вимог ст. 16. п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1, п.5 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої Рішенням Тендерного комітету від 06.06.2017, протокол №121, а саме:
1. Пунктом 1 передбачено завантаження файлів з інформацією та документами, що пітверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
2. Пунктом 5 передбачено надання у складі Тендерної документації документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Проте у наданих тендерних документах ТОВ «Науково дослідний інститут профілактичної медицини» відсутнє документальне підтвердження проведення зазначеним товариством виконання аналогічних договорів (Реєстр документів, що надається в складі пропозиції конкурсних торгів від 22.06.2017 р № 153/1), а саме відсутні копії аналогічних договорів, що дійсно підтверджують роботу товариства у даному напрямку, довідки, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів недостатньо, таким чином ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не надана в повному обсязі.
3. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.7 Тендерної документації передбачено відомості щодо тендерної пропозиції конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури, закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) Замовника такі відомості товариством не надані.
4. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.8 Тендерної документації передбачено відомості про учасника визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура такі відомості товариством не надані.
5. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.8 Тендерної документації передбачено відомості у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» такі відомості товариством не надані.
6. Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10 Тендерної документації передбачено відомості. Що юридична особа, якає учасником не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень такі відомості товариством не надані.
Також відповідно до ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» №1700-VI від 14.10.2014 р товариством у складі своє пропозиції не подано:
- Антикорупційну програму;
- Наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорость на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивність та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зложиванням.
Вами надано перевагу товариству яке не в повному обсязі виконало ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктів тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету із закупівлі товарів і послуг по напрямку фінансування «ІНШІ» від 06.06.2017 р, протокол №121, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушено право і законні інтереси інших Виконавців (учасників), тому за результатами закупівлі не може бути укладено відповідний договір.
Отже задля дотримання Замовником законодавства України та уникнення ризику зриву поставки послуги, та з метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінації учасників, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем тендера ТОВ «Науково дослідний інститут профілактичної медицини» та скасувати рішення щодо укладення відповідного договору. В іншому випадку, ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного Комітету України, та правоохоронних органів, які мають повноваження як самостійно здійснювати перевірку документів у сфері закупівель, з метою виявлення у діях посадових та службових осіб ознак злочину, так і порушувати кримінальні справи на підставі матеріалів перевірок (ревізій), які передаються до правоохоронних органів іншими контролюючими органами в цій сфері (зокрема, органами ДКРС, Рахункової палати, Антимонопольного комітету) при виявленні ними ознак злочину.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
04.07.2017 10:57
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 06.07.2017р.
Статус вимоги:
Задоволено