Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Завершена
90 925.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 454.63 UAH
Період оскарження:24.05.2021 16:04 - 28.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про скасування дискримінаційних вимог
Номер:ad901ff523fc4fcfb49fd9ed56888903
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-24-012679-b.b1
Назва:Вимога про скасування дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовник. Просимо звернути увагу на те, що, вимагаючи мінеральну воду конкретної торгової марки, наприклад "Моршинська", ви дискримінуєте постачальників мінеральної води хорошої якості інших торгових марок, чим самим обмежуєте конкуренцію та порушуєте принципи публічних закупівель, адже, згідно ч. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Всі вимоги Замовника ніяким чином не повинні дискримінувати інших учасників. З огляду на вище наведене, вказувати вимогу до конкретної торгової марки предмету закупівлі Замовник може тільки, якщо не дискримінує цим інших учасників. У даному випадку, Ви дискримінуєте нас, як постачальника. Тому, порушуєте законодавство про публічні закупівлі. Просимо (вимагаємо) внести зміни в Оголошення цієї закупівлі, а саме: не дискримінувати нас, як виробника-постачальника якісної мінеральної води іншої торгової марки, ніж "Моршинська" і прописати в Оголошенні можливість надання мінеральної води іншої торгової марки в якості еквіваленту. А також, виділити мінеральну воду в окремий лот.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.05.2021 17:02
Вирішення:В технічній специфікації Замовника, присутня наступна фраза:
«До всіх посилань у технічній специфікації Замовника процедури на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, застосовувати вираз «або еквівалент».
А також, згідно пункту 11 вимог до Учасника технічної специфікації Замовника у випадку, якщо Учасник процедури запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції:
• опис товару;
• відомості про виробника або торгову марку товару;
• документальне підтвердження (завірена копія посвідчення про якість або завірена копія декларації виробника) відповідності характеристикам запропонованого товару з характеристиками замовленого товару, з обов’язковим відображенням у порівняльній таблиці.
Всі характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі.
Згідно з ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» - «Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).» Кількість до закупівлі визначено згідно річної заявки підрозділів порту.
Тому поділ предмета закупівлі на лоти є недоцільним.
Враховуючи вищевикладене, вимоги до предмету закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників.