-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Улаштування системи блискавкозахисту будівель КНП «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області (головний корпус, поліклінічне відділення, дитяче відділення, неврологічне відділення, інфекційне відділення, стоматологічне відділення та адміністративний корпус, харчоблок, котельня та пральня.)»
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2021 15:13 - 28.05.2021 15:13
Вимога
Відхилено
Відвідування об’єкту
Номер:
c8620a833e054deda9d8a67776dd75a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-010790-b.b1
Назва:
Відвідування об’єкту
Вимога:
Доброго дня!
Однією із вимог тендерної документації є:
"З метою отримання інформації необхідної для подачі пропозиції учасник повинен відвідати об’ект та у складі своєї тендерної пропозиції надати лист у довільній формі про відвідуванню з відміткою (підписом) посадової особи замовника."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про скасування відвідування об’єкту.txt 28.05.2021 11:46
- Відповідь.pdf 28.05.2021 15:33
Дата подачі:
28.05.2021 11:46
Вирішення:
Згідно пункту 2 Частини ІІ Наказу № 18 від 17.04.2020 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" під час оголошення закупівлі в ЄСЗ розміщується інформація про
технічні та інші характеристики предмету закупівлі. Тобто, під час проведення процедури закупівлі Замовник вимагає від Учасника інформацію яка, на його думку, є необхідною для проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено