• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 33190000-8

Завершена

511 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 116.60 UAH
Період оскарження: 14.06.2017 21:40 - 25.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

протокол розгляду тендерних пропозицій

Номер: 54302f4f2e724471b11944fad0494d99
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-14-001951-b.a2
Назва: протокол розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
Шановний Замовнику, маємо питання щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій від 05.07.2017р. Це оригінал чи чернетка? Протокол не підписаний жодним з членів тендерного комітету, на ньому відсутні печатка, номер. Як на підставі такого документу можна когось дискваліфіковувати? І ще, як було обране переможцем ТОВ "Днепр Фарма", якщо закупалися товари за кодом CРV за ДК 021:2015 – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», а згідно Протоколу розгляду член тендерного комітету Аверьянова Л. О., доповіла, що ТОВ «Дніпро фарма». було надано всі документи, які підтверджують відповідність товару кваліфікаційним та технічним вимогам до предмету Медичні матеріали (підгузники для дорослих, пов’язки ранові, калоприймачі). Тобто Ви плануєте закупити у ТОВ "Дніпро Фарма" підгузки чи калоприймачі? Зазвичай, при наявності такої кількості помилок, закупівлю відміняють.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні помилки у протоколі розгляду тендерних пропозицій були виправлені.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Корупція

Номер: 5df2b7613cd14dc098bb906ef2849f35
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-14-001951-b.b3
Назва: Корупція
Вимога:
Добрий день. Згідно Вашої відповіді "відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як платників єдиного внеску підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру". Де ж ця виписка?. А з приводу гарантійного листа "Допомоги-1": яка різниця, скільки позицій не прописані в гарант.листах? Чи Ви розглядаєте так - якщо подобається учасник, тоді можна закрити очі на недоліки? Бажаю вдалої закупки
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Звернення за роз'ясненнями до КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» ПВКП «Валлента» (ЄДРПОУ 23291827) від 07.07.2017, 09:22. ID: UA-2017-06-14-001951-b.b3 повідомляємо наступне. Відповідно до п. 9.2. Додатку 3 Тендерної документації до предмету закупівлі №UA-2017-06-14-001951-b за Кодом ДК «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» учасники повинні були надати «Копію свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування Учасника (за наявності). Так як ТОВ «ДНІПРО ФАРМА» не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку цей пункт до даного учасника не має відношення. Ваше підприємство, судячи з постійного наголошення на наданні свідоцтва платника єдиного внеску не бачить різниці між документами, які підтверджують, що Учасник провадить господарську діяльність (свідоцтво податку на додану вартість, свідоцтво платнику єдиного податку та платник єдиного внеску). З приводу гарантійного листа «Допомоги-1» то відповідно до п.2 Додатку 4 Тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника (статус офіційного представника повинно бути підтверджено листом від виробника виданим не раніше 2017 р), яким виробник або офіційний представник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Тому учасники закупівлі і оцінювалися по критеріям дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, що підтверджують надані гарантійні листи. Ще раз наголошуємо Вашому підприємству, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: cc1ca66b3b8b4a35ad0fd97b75197930
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-14-001951-b.c1
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Добрий день. Шановний Замовнику, Ви дуже скурпульозно розглянули тендерні пропозиції та дискваліфікували 3-х учасників і визнали переможцем ТОВ "Дніпро Фарма". Хотілось би поставити запитання, чому ж Ви так скурпульозно не вивчили документацію 4-го учасника. Після нашого, не такого ретельного перегляду, було виявлено ряд порушень у документації ТОВ "Днііпро Фарма". По-перше, гарантійний лист виробника Допомога-1 не містить назву предмету закупівлі згідно специфікації (нас на підставі цього було дискваліфіковано), по-друге ТОВ "Дніпро Фарма" взято на облік як платник єдиного внеску 22.02.2017р. №10000000856362 У ДПІ м.Дніпра. В складі ж тендерної пропозиції ТОВ "Дніпро Фарма" наявна довідка, про сплату підприємством податку на загальних підставах, але відсутній жоден документ з ДФС (тендерною документацією вимаголося надання копії Свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування). На підставі цього вимагаємо більш ретельно вивчити тендерну документацію ТОВ "Дніпро Фарма" та дискваліфікувати його. Тим більше, що різниця між ціною дискваліфікованих учасників та ціною переможця складає близько 60000грн. Тобто про економію бюджетних коштів мова зовсім не йде, а закрадається підозра, що з моменту виходу оголошення у Прозорро, переможець був Замовнику вже відомий. Іншого пояснення, чому дискваліфікували 3-х учасників та обрали переможцем учасника з наявними помилками в документації та захмарними цінами, ми не знаходимо. Ще раз вимагаємо Дискваліфікувати ТОВ "Днепр Фарма", бо ми будемо вимушені звернутися за допомогою в правоохоронні та антикорупційні органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Звернення за роз'ясненнями ПВКП «Валлента» (ЄДРПОУ 23291827) від 06.07.2017, 10:13. ID: UA-2017-06-14-001951-b.c1 КЗ «Комунальний заклад «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» повідомляє наступне. Згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної Документації: «…Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції». Члени тендерного комітету КЗ «Комунальний заклад «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8», які складали документацію Тендерної пропозиції, чітко визначили вимоги до документів та технічні специфікації (опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лотів) учасників. При розгляді наданих пропозицій учасників члени тендерного комітету спиралися на відповідність наданих документів учасників Тендерній Документації. Відповідно до Ваших зауважень стосовно документації четвертого учасника торгів ТОВ «ДНІПРО ФАРМА» ми звернулися за роз’ясненнями до учасника. По-перше, щодо наданого Гарантійного листа від виробника ТОВ «Допомога-1», ТОВ «ДНІПРО ФАРМА» повідомило про те, що Гарантійний лист, який не містить назву предмету закупівлі згідно специфікації, було надано лише на одну позицію п.1 «Маски медичні з гумовими петлями» Специфікації і цей Гарантійний лист було підтверджено Свідоцтвом про державну реєстрацію виробу та Сертифікатом якості. А те, що ПВКП «Валлента» (ЄДРПОУ 23291827) було дискваліфіковано через надання Гарантійних листів, які не містять назву предмету закупівлі згідно специфікації, цілком зрозуміло, так як в листах не зазначено 10 позицій Специфікації (п.2,3 та п.5-12). Крім цього підтверджуючі документи на п.5-12 Специфікації, які надано учасником від виробника ПАТ «Олександрійська фабрика діаграмних стрічок» прострочені (Сертифікат відповідності, втратив чинність з 08.06.2017р. Сертифікат СЕС втратив чинність 07.05.2017р.). По-друге, щодо зауваження про те, що ТОВ "Дніпро Фарма" взято на облік як платник єдиного внеску 22.02.2017р. №10000000856362 У ДПІ м.Дніпра. ТОВ «ДНІПРО ФАРМА» повідомило про те, що в складі документації наданої тендерної пропозиції ТОВ "Дніпро Фарма" наявна довідка в довільній формі про сплату підприємством податку на прибуток на загальних підставах. У платника податку на загальних підставах ТОВ «ДНІПРО ФАРМА» не має документу, який може це підтвердити. Відповідно до Пункту 1 розд. ІІ Порядку №1162 визначено, що взяття на облік платників єдиного внеску, на яких поширюється дія Закону №755-IV, здійснюється контролюючим органом за їх місцезнаходженням чи місцем проживання на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором у день отримання зазначених відомостей контролюючим органом. Відповідно до пп. 3, 4 розд. ІІ Порядку №1162 дані про взяття на облік платників єдиного внеску в порядку інформаційної взаємодії передаються державному реєстратору в день взяття їх на облік за місцезнаходженням чи місцем проживання із зазначенням: дати взяття на облік, найменування та коду за ЄДРПОУ контролюючого органу, в якому такого платника взято на облік, реєстраційного номера платника єдиного внеску. Взяття на облік юридичних осіб (їх відокремлених підрозділів), фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як платників єдиного внеску підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру, яка надсилається (видається) цим юридичним особам (відокремленим підрозділам), фізичним особам - підприємцям та громадським формуванням у порядку, встановленому Законом №755-IV. На підставі вище викладеного члени тендерного комітету КЗ «Комунальний заклад «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» ще раз ретельно переглянули документи наданої пропозиції до закупівлі ТОВ «ДНІПРО ФАРМА» та прийняли до відома надані пояснення щодо зауважень ПВКП «Валлента». Всі документи, які підтверджують відповідність товару кваліфікаційним та технічним вимогам та всі документи, які підтверджують кваліфікаційні вимоги до учасника до предмету закупівлі №UA-2017-06-14-001951-b за Кодом ДК «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» ТОВ «ДНІПРО ФАРМА» надано в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено