• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (Послуги з перевезення пасажирів за маршрутом до закладу відпочинку та у зворотному напрямку)

Завершена

524 234.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 621.17 UAH
Період оскарження: 24.05.2021 14:31 - 28.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога про надання додаткової інформації

Номер: 7e6d72155d8e4102ac7422b6a6c748d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-009337-b.b2
Назва: вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
ВИМОГА про надання додаткової аргументації щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Горлівське АТП» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником було уважно розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Учасник – ТОВ "Горлівське АТП" у складі пропозиції не надав належного підтвердження умовам технічного завдання і не відповідає вимогам технічного завдання, Учасником порушено форму цінової пропозиції, не надано підтвердження встановленого тахографу, враховуючи вищезазначене було прийняте рішення відхилити пропозицію учасника. Умовами оголошення для проведення спрощеної закупівлі на закупівлю послуг за ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (Послуги з перевезення пасажирів за маршрутом до закладу відпочинку та у зворотному напрямку) (надалі - Оголошення) передбачено, що орієнтовна кількість пасажирів яких необхідно перевозити (як у прямому так і зворотному напрямку) становить 200 осіб. За умовами розділу ІІІ Додатку 2, який містить ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (Послуги з перевезення пасажирів за маршрутом до закладу відпочинку та у зворотному напрямку) (надалі – Додаток 2), для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, в тому числі, наступні інформацію та документи: - завірену копію реєстраційних документів на транспортний засіб; - фото транспортного засобу (ззовні, салону, місця водія, місця пасажиру), на якому буде здійснювати перевезення та який відповідає технічним характеристикам; - завірену копію договору обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті; - завірену копію договору або поліс (сертифікат) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу. На підтвердження відповідності зазначеним вимогам, учасник повідомляє про наявність у нього наступних транспортних засобів: 1) БАЗ А079.23 реєстраційний номер АН0731АА, кількість місць для сидіння з місцем водія – 32; 2) БАЗ А079.23 реєстраційний номер АН0733АА, кількість місць для сидіння з місцем водія – 32; 3) БАЗ А079.23 реєстраційний номер АН0734АА, кількість місць для сидіння з місцем водія – 32; 4) БАЗ А079.19 реєстраційний номер АН0787АА, кількість місць для сидіння з місцем водія – 26; 5) БАЗ А079.19 реєстраційний номер АН3190МС, кількість місць для сидіння з місцем водія – 26; 6) БАЗ А079.19 реєстраційний номер АН4655КТ, кількість місць для сидіння з місцем водія – 26; 7) SETRA S315HD реєстраційний номер АН8798ОН, кількість місць для сидіння з місцем водія – 57; 8) SETRA S315 реєстраційний номер АН1185ОВ, кількість місць для сидіння не відома. При цьому у складі тендерної пропозиції відносно транспортних засобів: БАЗ А079.19 реєстраційний номер АН4655КТ – не надано фото транспортного засобу (ззовні, салону, місця водія, місця пасажиру) та протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (у файлі «протокол тех. огляд 4655.pdf» міститься сканована копія свідоцтва про державну реєстрацію даного транспортного засобу); SETRA S315HD реєстраційний номер АН8798ОН – не надано фото транспортного засобу (ззовні, салону, місця водія, місця пасажиру), а надана копія полісу обов’язкового страхування (файл «Поліс 8798.pdf») містить нерозбірливе зображення, що складається з накладених один на другий кількох різних документів, що виключає можливість ознайомлення з документом. Згідно вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, встановленого Оголошенням: Учасник надає Замовнику документи (в електронному (сканованому) вигляді, яка містить розбірливі зображення); SETRA S315 реєстраційний номер АН1185ОВ – не надано документів, окрім полісу обов’язкового страхування, з якого, до того ж вбачається, що транспортний засіб належить іншому суб’єкту господарювання. Таким чином, учасник – ТОВ "Горлівське АТП", у складі пропозиції, не надав належного підтвердження відповідності умовам технічного завдання стосовно 3 (трьох) вищезазначених транспортних засобів. Вони не можуть бути погоджені та враховані для здійснення перевезень. Загальна пасажиромісткість решти 5 (п’яти) транспортних засобів, на яких планується здійснення перевезення, без урахування місця водія, складає – 143 (31+31+31+25+25). Враховуючи, що орієнтовна кількість пасажирів, яких необхідно перевозити (як у прямому так і зворотному напрямку) згідно технічного завдання до Оголошення, становить 200 осіб, – ТОВ "Горлівське АТП" не підтвердило свою відповідність встановленим вимогам, та наявність у учасника достатньої кількості транспортних засобів для виконання закупівлі. Відповідно до умов Оголошення, орієнтовна кількість пасажирів яких необхідно перевозити (як у прямому так і зворотному напрямку) становить 200 осіб. Враховуючи пасажиромісткість транспортних засобів, на яких учасник планує здійснення перевезень, для здійснення перевезення осіб у кількості 200 осіб, необхідно залучення щонайменше 6 (шести) автобусів. Загальна орієнтовна відстань у прямому та зворотному напрямку одного рейсу, відповідно до Оголошення, становить 504,8 км. Тобто, загальний пробіг автобусів залучених учасником до здійснення перевезення за одним рейсом складатиме щонайменше 3028,8 км (504,8 км * 6). Враховуючи заплановану кількість рейсів під час виконання закупівель – 10, загальний пробіг транспортних засобів учасника складатиме 30288 км (3028,8 км * 10). ТОВ "Горлівське АТП" у наданих ним документах, що містять розрахунки ціни пропозиції (файли «цінова пропозиція.pdf», «Додаток _9 до ТЗ-Розрахунок вартості.pdf»), при зазначені показника «запланований пробіг, км» («кількість кілометрів»), вказує 5048 км. Такі показники можливі виключно у разі застосування учасником при здійсненні перевезень транспортних засобів пасажиромісткістю 200 осіб! Відтак, зроблені ТОВ "Горлівське АТП" обрахунки ціни пропозиції до закупівлі є помилковими та не відповідають дійсності, що, відповідно, свідчити про неправильно визначену ціну пропозиції в цілому. Щодо невідповідності цінової пропозиції зазначаємо наступне. Відповідно до наведених в Оголошенні вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасники у складі тендерної пропозиції мають надати, зокрема: заповнену форму “цінової пропозиції” (додаток 1) на фірмовому бланку (у разі наявності). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, що не відповідає формі, наведеній в Оголошенні. Щодо не надання підтвердження встановленого тахографу. ТОВ "Горлівське АТП" у складі тендерної пропозиції надав інформацію для підтвердження відповідності вимогам технічного завдання, з наданням підтверджуючих документів. В тому числі документів, які взагалі не вимагались умовами Оголошення, зокрема: водійські посвідчення, документи про освіту та накази про працевлаштування працівників, договори страхування водіїв та пасажирів, медичні довідки та інші. Але учасником не було надано жодного документа з якого можна було встановити наявність встановленого тахографу на транспортних засобах, що будуть залучені для здійснення перевезень. З наданих у складі пропозиції фотографій транспортних засобів також не вбачається наявність встановлених тахографів. Довідка про наявність матеріально-технічної бази, виробничих потужностей та диспетчерської служби також містить інформацію щодо відповідності вимогам технічного завдання, як ту, що передбачена умовами Оголошення так і ту, що не передбачена. Проте, в цій довідці відсутня інформація відносно наявності тахографів на транспортних засобах учасника. У зв’язку з чим, замовник дійшов висновку про не надання підтвердження встановлених тахографів через їх відсутність, що є не відповідністю вимогам Оголошення. При цьому зазначаємо, що, навіть, фактична наявність встановленого тахографу на транспортних засобах Учасника, не виключає його невідповідність вимогам Додатку 2, переліченим вище. Відносно порушення загальної процедури проведення спрощеної закупівлі, зазначаємо. Пунктами 2-5 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «Усі звернення за роз'ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.» З огляду на наведені положенні чинного законодавства, строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за результатами розгляду звернень за роз’ясненнями та/або вимог учасників. Як вбачається з інформації розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, замовник самостійно (не за результатом розгляду звернень за роз’ясненнями та/або вимог учасників) вніс зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та розмістив їх в електронній системі закупівель 27 травня 2021 року о 16:44, тобто до початку строку подання пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції умовам ,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 9fb4656eb0e34266bd465f3ca9366648
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-009337-b.c1
Назва: Надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції умовам ,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
ТОВ «Добропілля-автотранс» 85000, Донецька область, місто Добропілля, вул. Залізнична, буд.1А код ЄДРПОУ 33984712 р/р UA26380808050000000026007118205 в АТ « Райффайзен Банк Аваль» №13 від «10» червня 2021 р. м. Добропілля Уповноваженій особі ДП «Добропіллявцгілля-видобуток» Ю.С.Стогнію На ваше рішення про відхилення нашої пропозиції по закупівлі UA-2021-05-24-009337-b код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (Послуги з перевезення пасажирів за маршрутом до закладу відпочинку та у зворотному напрямку) згідно протокола №09067 від 09.06.2021 р. ТОВ «Добропілля-автотранс» вимагає надати письмове пояснення по наявності підстав для відхилення пропозиції . 1. В протоколі зазначено ,що в результаті розгляду було встановлено, що відповідно до п. 1 ч. 13 ст.14 Закону пропозиція Учасника має бути відхилена, якщо не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОПІЛЛЯ-АВТОТРАНС" у складі пропозиції не надав належного підтвердження умовам технічного завдання і не відповідає вимогам технічного завдання, відсутні підтверджуючі документи встановленого тахографу. Згідно Додатка 2 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Розділ І. Вимоги до транспорту: наявність встановленого тахографу . Таким чином ,протоколи перевірки тахографів не вимагалися. До речі,вони були надані лише одним з чотирьох учасників торгів, пропозицію якого згодом визнали переможною. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОПІЛЛЯ-АВТОТРАНС" у складі пропозиції надало всі належні установчі документи .І якщо в протоколі зазначено ,що документи не надано,просимо вказати які саме документи Ви вважаєте відсутніми. 3. В Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі п.10 зазначено : Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”. Але згідно прийняття рішення про визначення переможця даної закупівлі ,складається враження ,що основним критерієм була саме наявність підтверджуючих документів встановленого тахографу. Пропозиція визначеного переможця закупівлі за результатом аукціону була лише третьою за ціною і значно вищою за ціни двох попередніх учасників. В ході аукціону даний учасник не знижував ціну вже після першого раунду,напевно знаючи про свою перемогу. І лише наявність підтверджуючих документів встановленого тахографу стала вирішальною в прийнятті рішення уповноваженою особою. Враховуючи все вище викладене,ТОВ «"ДОБРОПІЛЛЯ-АВТОТРАНС" не згодне з відхиленням нашої пропозиції. ДП«Добропіллявцгілля-видобуток» при визначенні переможця в тендерах ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» вже неодноразово порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»,надаючи перевагу одному й тому ж обраному перевізнику. Так як дана закупівля проводилася за спрощеною процедурою , немає можливості її оскарження в Антимонопольному комітеті, ТОВ "ДОБРОПІЛЛЯ-АВТОТРАНС" залишає за собою право довести дану ситуацію до відома громадських організацій та ЗМІ,щоб викрити корупцію на новоствореному державному підприємстві. Директор на ТОВ «Добропілля-автотранс» О.О. Самсонов
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону. Оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію та вимоги для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (уразі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно оголошення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (Послуги з перевезення пасажирів за маршрутом до закладу відпочинку та у зворотному напрямку) у складі пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОПІЛЛЯ-АВТОТРАНС" не надані наступні документи: 1.) У складі пропозиції необхідно було надати завірену копію договору обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті, Учасником було надано файл «[01-06-2021 09.38.00]Страхові поліси пасажирів» у якому міститься інформація про не дійсні договори страхування від нещасних випадків. 2.) У складі пропозиції необхідно було надати завірену копію договору або поліс (сертифікат) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, Учасником було надано файл «[01-06-2021 09.38.00]Страхові поліси на автомобілі» в яких міститься інформація про поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, але завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування файли Учасника містять зовсім не чіткий вигляд. При детальному вивченні цих файлів можна зазначити, що документи накладені один на одний, у деяких місцях цих документів при більш детальному розгляді можна побачити, що окремі цифри, номерні знаки накладені штучно, надані документи НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ тендерної пропозиції. 3.) У складі пропозиції необхідно було надати протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, Учасником було надано файл [01-06-2021 09.38.00]Протоколи тех.огляду» в якому міститься інформація про Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, але завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування файли Учасника містять зовсім не чіткий вигляд. При детальному вивченні цих файлів можна зазначити, що документи накладені один на одний, у деяких місцях цих документів при більш детальному розгляді можна побачити, що окремі цифри, номерні знаки накладені штучно, надані документи НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ тендерної пропозиції. 4.) Однією з вимог технічного завдання спрощеної закупівлі - це вимоги до транспорту, а саме: наявність встановленого тахографу; комфортність автобуса - середній клас; наявність ременів безпеки; наявність багажних відсіків, аптечки, вогнегасника; справний технічний стан; наявний резервний транспортний засіб. Учасник у складі пропозиції надав відомості автобусів, в яких не має підтвердження наявності встановленого тахографу та наявності ременів безпеки. Виходячи в вищевказаного, пропозиція Учасника відповідно до п. 1 ч. 13 ст.14 Закону не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОПІЛЛЯ-АВТОТРАНС" у складі пропозиції не надав належного підтвердження умовам технічного завдання і не відповідає вимогам технічного завдання, відсутні підтверджуючі документи встановленого тахографу, у складі пропозиції не надані належні установчі документи. Також можна зазначити, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОПІЛЛЯ-АВТОТРАНС" ставить під сумнів виконання правил, щодо надання послуг пасажирського автомобільного транспорту Розділу VI, частини 145, пунктів 1,2,3,7,8,14, зазначених у Постанові КМУ №176 від 18.02.1997 року «ПРАВИЛА надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», і не відповідає концепції діяльності ДП «Добропіллявугілля-видобуток», адже життя і безпека людей під час перевезення в державному підприємстві займає не останнє місце.
Статус вимоги: Відхилено