• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний формату А4; папір перфорований (ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)

Завершена

145 003.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.02 UAH
Період оскарження: 24.05.2021 13:49 - 28.05.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 142ecbbc1b814ff58a239a58d3f296d9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-008068-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Просимо розглянути нашу вимогу щодо невідповідності пропозиції переможця умовам та вимогам до пердмета закупівлі згідно документації, та відхилити пропозицію ФОП Шакун.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.06.2021 14:08
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 226fcd8844fc4d0bad7aa635a8727b93
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-008068-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах № UA-2021-05-24-008068-b на закупівлю «Папір офісний формату А4; папір перфорований (ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)» де Замовником виступає ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2021-05-24-008068-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - білизна: 150%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: білизна – не менше 146% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, визначаються Замовником самостійно, згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Закон передбачає добросовісну конкуренцію серед учасників. Оскільки, технічна специфікація Замовника не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважаємо, що підстави для внесення змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі відсутні.
Статус вимоги: Відхилено