-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення технічної документації з нормативної-грошової оцінки земель міста Кодима Кодимської міської ради Подільського району Одеської області
Торги відмінено
182 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 820.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 820.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2021 13:16 - 28.05.2021 13:21
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи Ганущак В.П.
Номер:
c9535444c2e74812a97ff0f092264bb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-007228-b.c1
Назва:
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи Ганущак В.П.
Вимога:
Уповноваженою особою Кодимської міської ради Подільського району Ганущак В.П., відповідно до протоколу від 08.06.2021p. № 73, прийнято рішення, згідно яким визначено переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі - Розроблення технічної документації з нормативної-грошової оцінки земель міста Кодима Кодимської міської ради Подільського району Одеської області., ДК 021:2015 – 71300000-1 Інженерні послуги, ідентифікатор закупівлі : UA-2021-05-24-007228-b - ТОВ «Інститут землеустрою та земельно - правових відносин».
Прийняте рішення є необ’єктивним, упередженим та таким, що грубо порушує норми, вимоги та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема:
1) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
3) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, відповідно до частини другої ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до частини п’ятої ст.14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Закон (ст.44) передбачає відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону.
Зокрема частиною першою ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КупАП) передбачено відповідальність за порушення, у разі, якщо тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Замовником спрощеної закупівлі за предметом закупівлі - Розроблення технічної документації з нормативної-грошової оцінки земель міста Кодима Кодимської міської ради Подільського району Одеської області., ДК 021:2015 – 71300000-1 Інженерні послуги, ідентифікатор закупівлі : UA-2021-05-24-007228-b - Кодимською міською радою Подільського району (далі – Замовник), відповідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вимагається:
1. «Довідка про виконання десяти аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за минулий рік згідно нижченаведеної форми:» (таблиця 3 до Оголошення);
2. «лист-відгук від Замовника згідно виконаного аналогічного договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (якщо такий є), за підписом Замовника, містити інформацію про найменування послуг, що виконувались Учасником, а також загальну інформацію щодо виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору.»
Тобто, відповідно до оголошення, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, повинен надати копії 10 (ДЕСЯТИ) аналогічних виконаних договорів ЗА МИНУЛИЙ (2020) рік. Крім того, учасник повинен надати копії 10 (ДЕСЯТИ) відгуків згідно виконаних аналогічних договорів.
Учасником закупівлі - ТОВ «Інститут землеустрою та земельно - правових відносин», на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надано копії 7 (семи) аналогічних договорів і лише одна копія листа-відгуку за одним аналогічним договором. Отже, учасник закупівлі - ТОВ «Інститут землеустрою та земельно - правових відносин», не підтвердив відповідність критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до частини першої ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Отже, Замовник - Кодимською міською радою Подільського району, відповідно до зазначених вимог Закону, повинен відхилити пропозицію учасника закупівлі - ТОВ «Інститут землеустрою та земельно - правових відносин».
Крім того, у проекті договору про закупівлю, учасником закупівлі - ТОВ «Інститут землеустрою та земельно - правових відносин» заздалегідь зазначено загальну вартість послуг – 109000 гривень, вартість за якою пропозицію учасника визначено переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (вбачаються ознаки узгоджених дій).
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з частини третьої ст. 164-14 КУпАП адміністративний правопорушенням вважається невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених Законом або не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення). Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Необґрунтоване відхилення пропозиції, також є підставою для звернення до суду, та як наслідок відшкодування заподіяних збитків відповідно до кримінальної чи адміністративної відповідальності згідно з законодавством України.
Додатково інформуємо, що з приводу цього питання існує відповідна судова практика (рішення Приморського районного суду від 31.03.2021 року справі №522/1148/21, судове провадження №3/522/1382/21), яка підтверджує обґрунтованість наших вимог (https://reyestr.court.gov.ua/Review/96066367).
З метою завчасного попередження правопорушень ВИМАГАЄМО:
скасувати рішення прийняте уповноваженою особою Кодимської міської ради Подільського району Ганущак В.П., відповідно до протоколу від 08.06.2021p. № 73, про визначення переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі - Розроблення технічної документації з нормативної-грошової оцінки земель міста Кодима Кодимської міської ради Подільського району Одеської області., ДК 021:2015 – 71300000-1 Інженерні послуги, ідентифікатор закупівлі : UA-2021-05-24-007228-b - ТОВ «Інститут землеустрою та земельно - правових відносин».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 09.06.2021 16:51
- протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою 10.06.2021 15:48
Дата подачі:
09.06.2021 16:51
Вирішення:
ЗАТВЕРДЖЕНО
протокольним рішенням УО
від « 10 » червня 2021 року № 74
Ганущак В.П.
Відповідь на вимогу про скасування рішення уповноваженої особи Ганущак В.П. про визнання переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі – розроблення технічної документації з нормативної – грошової оцінки земель міста Кодима , ДК021-2015 – 71300000-1 Інженерні послуги ,ТОВ «Інститут землеустрою та земельно – правових відносин ».
Мною, уповноваженою особою , відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі /спрощених закупівель, враховуючи статті 11,14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням Кодимської міської ради Одеської області від 12.02.2021 р. №95/ОС за результатами розгляду пропозицій учасників визначено переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Інститут землеустрою та земельно – правових відносин » виходячи із наступного .
Відповідно до п.10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі послуг з розроблення технічної документації з нормативної-грошової оцінки земель міста Кодима Кодимської міської ради Подільського району Одеської області за кодом ДК 021:2015 –71300000 – 1 Інженерні послуги - єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%).
Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування , однак згідно з аб. 2 ч.3 ст.14 Закону « в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація ».
Згідно п.19 Оголошення « Інші документи , які подаються Учасником у складі пропозиції » замовник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагав надати :
Довідку про виконання десяти аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за минулий рік згідно нижченаведеної форми:
(№ з/п Замовник, адреса, телефон Предмет договору Сума договору, тис. грн. Сума виконання договору, тис.грн. Строк надання послуг (виконання робіт)
1 2 3 4 5 6
___________________________ ______________ ___________
(Посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (ПІБ)
М.П.
Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору надається:
1) аналогічний* не менше 7- ми в повному обсязі виконаних договорів (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод);
2) акт(и) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному договору;
3) лист-відгук від Замовника згідно виконаного аналогічного договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (якщо такий є), за підписом Замовника, містити інформацію про найменування послуг, що виконувались Учасником, а також загальну інформацію щодо виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору.
Примітки:* Аналогічним договором в розумінні цього оголошення вважається договір про надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної-грошової оцінки земель населених пунктів виконаних в період з 2019р. по 01.05.2021р.
В довідці ТОВ « Інститут землеустрою та земельно – правових відносин » №21-205 від 01.06.2021р. документально підтверджено досвід виконання семи аналогічних , за предметом закупівлі договорів . Зазначений вище абзац – «Довідка про виконання десяти аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за минулий рік згідно нижченаведеної форми» є лише назвою довідки , яка зазначена з технічною помилкою.
Відповідно до п.26 Оголошення «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок» до формальних (несуттєвих) помилок відносяться :
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок.
Отже дана описка відноситься до технічної помилки .
Крім того в п.3 ч.2 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» не вказано конкретна кількість наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також згідно п.19 Оголошення для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору учасниками надається:
1) аналогічний* не менше 7- ми в повному обсязі виконаних договорів (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод).
ТОВ « Інститут землеустрою та земельно – правових відносин » надано завірені копії (з усіма додатками ) аналогічних договорів :
- Батуринська міська рада , Чернігівської області ;
- Тиницька сільська рада Чернігівської області ;
- Новгород – Сіверська міська рада Чернігівської області ;
- Департамент агропромислового розвитку Рівненської облдержадміністрації ;
- Департамент комунальних ресурсів Івано- Франківської міської ради ;
- Виконавчий комітет Бердянської міської ради (розробка технічної документації з нормативно – грошової оцінки земель м. Бердянська );
- Виконавчий комітет Бердянської міської ради (розробка технічної документації з нормативно – грошової оцінки земель с. Азовське).
Згідно п.19 Оголошення для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору надається:
- лист-відгук від Замовника згідно виконаного аналогічного договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (якщо такий є), за підписом Замовника, містити інформацію про найменування послуг, що виконувались Учасником, а також загальну інформацію щодо виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору.
ТОВ « Інститут землеустрою та земельно – правових відносин » надано лист – відгук
Новгород – Сіверської міської ради Чернігівської області від 29.07.2020 р. №03 – 44/1637 .
Про надання десяти листів - відгуків в оголошенні не зазначено .
Стосовно ч.1 ст.31 Закону , де вказано , що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону , то дана норма стосується тільки процедур закупівель , а саме :
- відкритих торгів ;
- торгів з обмеженою участю ;
- конкурентного діалогу .
До спрощених закупівель , відповідно до статті 14 Закону дана норма не застосовується.
Згідно п. 18 Оголошення Замовником встановлено вимогу щодо надання підписаного та завіреного печаткою проекту договору про закупівлю за формою , зазначеною в Додатку 5 до оголошення з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та гарантією виконання умов (в довільній формі).
Учасником ,ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин», заповнено проект договору з вартістю, яка була подана пропозицією на участь у закупівлі. Оскільки під час проведення аукціону по даній закупівлі цінова пропозиція Учасника залишилася без змін та визнана найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами аукціону, уповноваженою особою Кодимської міської ради Подільського району Одеської області визначено переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» .
Крім того ч.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі » (із змінами та доповненнями ) передбачено , що «умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».
Цінова пропозиція ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» на всіх трьох етапах електронного аукціону по даній закупівлі складає – 109000 грн. , загальна вартість послуг , яка вказана в проекті договору – 109 000 грн.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи із вищезазначеного , пропозиція ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» розглядалася об’єктивно та неупереджено. Таким чином, пропозиція Переможця повністю відповідає вимогам Оголошення, а підстави для відхилення такої пропозиції – відсутні.
Крім цього, слід зазначити, що вказані ДП «Одеський науково- дослідний та проектний інститут землеустрою » безпідставні вимоги, можливо розцінювати як спробу вплинути на проведення спрощеної закупівлі, скасування прийнятого рішення та тиск на уповноважену особу (зазначення в вимозі статтей КупАП , по яким передбаченні адмінстягнення про порушення Закону України «Про публічні закупівлі») для визначення ДП «Одеський науково- дослідний та проектний інститут землеустрою» переможцем даної закупівлі, пропозиція якого є значно вищою, в чому вбачаються корисливі мотиви ДП «Одеський науково- дослідний та проектний інститут землеустрою».
Таким чином , розглянувши вимогу, про скасування рішення уповноваженої особи , щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71300000-1 – Інженерні послуги, учасника спрощеної закупівлі – ТОВ «Інститут землеустрою та земельно – правових відносин » , вирішив залишити її без задоволення .
Уповноважена особа Ганущак В.П.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.06.2021 15:52