• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мобільні телефони (смартфони з аксесуарами)

Завершена

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2021 12:58 - 28.05.2021 13:03
Вимога
Відхилено

Щодо проведення оцінки пропозицій з урахування найнижчої ціни пропозиції з урахуванням наявності/відсутності ПДВ

Номер: 677810a587a14056a1f32bcafb61baf7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-006866-b.b3
Назва: Щодо проведення оцінки пропозицій з урахування найнижчої ціни пропозиції з урахуванням наявності/відсутності ПДВ
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до Вашого Оголошення про закупівлю, критерієм оцінки пропозицій є ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інші критерії оцінки ніж ціна не застосовуються. До участі в торгах подано пропозиції учасників платників ПДВ та учасників не платників ПДВ. Так, за результатами електронного аукціону, цінова пропозиція ФОП Волошин М.О. - 125 380,00 грн. (без ПДВ), ФОП Супрун О.В. – 125 479,79 грн. (без ПДВ) та ТОВ «Профтел» - 132 000,00 (у тому числі ПДВ – 22000,00 грн.). Тобто, загальна вартість предмету закупівлі без ПДВ ТОВ «ПРОФТЕЛ» становить 110 000,00 грн., що майже на 15000,000 нижче загальної вартості предмету закупівлі інших учасників – неплатників ПДВ. Як відомо, електронна система не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. При оцінці пропозиції, Замовник сам повинен здійснити оцінку пропозицій за критерієм найнижчої для нього ціни. Звертаємо вашу увагу, що цінові пропозиції учасників - платників єдиного податку перевищують орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ (яка максимально може становити 110 000,00 грн.). Тобто, пропозиція ФОП Волошина М.О. щоб бути більш економічно вигідною ніж пропозиція ТОВ «Профтел» має становити менше ніж 110 000,00 грн. без ПДВ. Згідно витягу № 2018154500020 від 01.05.2020 року, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» є платником податку на додану вартість (пп. 197.1.5 ПКУ). Якщо основним критерієм визначення переможця є ціна, як у даній закупівлі, то й обирати потрібно ту пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною для підприємства – платника ПДВ. Замовник фінансується з державного бюджету і повинен у своїй діяльності дотримуватися принципу максимальної економії бюджетних коштів, закріпленого у п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», обираючи найбільш вигідну для нього пропозицію. У даному випадку не відбувається дискримінації інших Учасників, адже їх пропозиції, при їх правильній оцінці на предмет відсутності чи наявності ПДВ, є вищими, ніж запланував Замовник (110 000 грн. без ПДВ). Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Внаслідок того, що ФОП Волошин М.О. не є платником податку на додану вартість, договір про закупівлю може бути укладено лише на суму 125 380,00 грн. без ПДВ. Замовник таким чином втратить право зареєструвати податковий кредит та втратить право на відшкодування ПДВ, що призведе до збитків у розмірі приблизно 15 000,00 грн., адже товар буде закуплений без ПДВ дорожче, ніж планував Замовник. Вимагаємо провести повторну оцінку пропозицій учасників за критерієм ціна пропозиції з урахуванням ПДВ та відхилити учасників, які пропонують більшу ціну без ПДВ. Рекомендуємо вам в подальшому залучати до оцінки тендерних пропозицій не лише інженера-програміста, але і людину з бухгалтерською освітою, яка може кваліфіковано здійснити оцінку тендерних пропозицій і правильно визначити переможця закупівлі за критерієм ціна пропозиції!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику спрощеної закупівлі! За результатами розгляду Вашої вимоги надаємо таке роз’яснення по суті: В електронній системі закупівель технічно реалізоване розміщення інформації (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) двома варіантами: «з ПДВ» та «без ПДВ». З огляду на наведене вище, слід зазначити, що в електронній системі закупівель не розрізняється поняття «очікуваної вартості» та «цінового критерію оцінки пропозицій» у частині включення/не включення податку на додану вартість, та всі учасники, незалежно від їх податкового статусу, мали взяти участь у цій спрощеній закупівлі. Тобто замовником дотримано приписи Закону, в тому числі положення статті 5 Закону, в якій визначено, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. Крім того, замовник не проводить самостійно електронний аукціон, оскільки цей порядок здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Замовник лише розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Ураховуючи вищевказане, Ваша вимога ґрунтується на ймовірних припущеннях та підлягає відхиленню. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Перегляд рішення по визначення переможця

Номер: d5ac9e756bf54f46bd3b28a6d54ee6c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-006866-b.b2
Назва: Перегляд рішення по визначення переможця
Вимога:
Додатково хочемо зазначити, що ДАСУ (Державна аудиторська служба України) та інші фіскальні державні служби при перевірці даного договору на поставку радіоелектронних пристроїв, визнають цей договір не дійсним, як це було з рішенням ВАСУ(Вищого адміністративного суду України) від 18.05.2017 г. відповідно до справи № К/800/13843/16 та від 27.09.2016 г. відповідно до справи № К/800/12450/15*. В цих справах суди постановили, що відсутність у постачальника в ЄДР(Єдиний державний реєстр) виду діяльності по КВЕД, який він збирається виконати, свідчить про те, що він не має ніякого відношення до виконання цього виду діяльності, а значить, що не може виконувати взяті на себе зобов'язання. Виходячи з цього, укладання договорів з постачальником, у яких не має певного коду КВЕД в ЄДР, є недійсними. Шановний замовнику, просимо ВАС ретельно переглянути рішення по обранню переможцем ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", та запобігти попрання законів України. Ці дії також можуть призвести вас, як закупівельника, унеможливити встановити закуплений товар на затратну частину підприємства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику спрощеної закупівлі! За результатами розгляду Вашої вимоги надаємо таке роз’яснення: При формуванні та оприлюдненні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначення переможця пропозиції тощо (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-24-006866-b) замовник керувався винятково чинним законодавством України. Повторно звертаємо Вашу увагу на те, що Ваша позиція щодо невідповідності пропозиції переможця, визначеним умовам в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, є Вашим особистим припущенням та не має під собою законодавчого підґрунтя. Ураховуючи вищевказане, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 20:38
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, що до дискваліфікації.

Номер: 81817c6a228447f8931f679c3332d483
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-006866-b.b1
Назва: Вимога, що до дискваліфікації.
Вимога:
Ретельно розглянувши пропозицію ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у закупівлі згідно ідентифікатора № UA-2021-05-24-006866-b, наступним хочемо зазначити, що пропозиція учасника НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ВИПИСКИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий 31.07.2019 р. у п. дані про основні види економічної діяльності зазначено: КВЕД 46.49 оптова торгівля іншими товарами господарського призначення. Та згідно витягу з реєстру платників єдиного податку де є перелік видів господарської діяльності першої та другої груп згідно КВЕД немає жодного КВЕДу, що дозволяє торгівлю телекомунікаційним устаткованням. КВЕД 46.52 - Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього (http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/46/KVED10_46_52.html). Зважаючи на це, хочимо зауважити, що діяльність ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ніяким чином не відноситься до торгівлі телекомунікаційним устаткованням. Підсумовуючи усе вище вказане, хочемо звернути Вашу увагу, що пропозиція ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", не відповідає вимогам та умовам закупівлі замовника, а значить підлягає дискваліфікації за невідповідність. просимо: - Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та ДИСКВАЛІФІКУВАТИ, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. Також хочимо зазначити,що у переліку документі ФОП "ВОЛОШИН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надав сертифікат відповідності на данну модель радіотелефонного засобу, хоч вона і не вимагалась Замовником, але це є запорукою надійності, що постачальник співпрацює з офіційним представником компанії Xiaomi в Україні, та всі радіотелефонні засоби були офіційно ввезені на територію України(з них було вилучені всі податки), та маю офіційну гарантію від воробника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику спрощеної закупівлі! За результатами розгляду Вашої вимоги надаємо таке роз’яснення по суті: Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, встановлено замовником у документації, визначено замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини 4 статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Згідно з Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги», замовником визначено перелік документів, які вимагалися для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, зокрема копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ /витяг з реєстру платників ПДВ. Відповідно до вищезазначеної вимоги замовника, учасником – Фізичною особою-підприємцем «Волошиним Максимом Олександровичем» надано витяг з реєстру платників єдиного податку (копія додається). Інші вимоги у цій спрощеній закупівлі, зокрема надання будь-яких інших документів задля доведення права брати участь у цій спрощеній закупівлі, в тому числі щодо наявності відповідного кваліфікаційного виду економічної діяльності або сертифікатів відповідності до предмету закупівлі, не вимагалося. Тому, було прийнято рішення визначити Фізичну особу-підприємця «Волошина Максима Олександровича» переможцем спрощеної закупівлі, при цьому Центр керувався виключно тими вимогами, які чітко та однозначно встановлено документацією, діяв лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством, а не суб’єктивною оцінкою і припущеннями або, на власний розсуд трактуючи і доповнюючи вимоги до цієї спрощеної закупівлі. Ураховуючи вищевказане, Ваша вимога не має законодавчого підґрунтя та не підлягає задоволенню. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 20:38