-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вода питна оброблена негазована бутильована
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Торги не відбулися
35 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2021 12:11 - 28.05.2021 12:16
Вимога
Вирішена
вимога щодо образливої відповіді замовника
Номер:
382c9d2712564ce885a65d65933e3b77
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-005783-b.b3
Назва:
вимога щодо образливої відповіді замовника
Вимога:
ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» не погоджується з Вашою відповіддю, хоча дуже приємно що Ви уважно ознайомились з нашою вимогою. Доводимо до Вашого відома, що ТОВ «ІДС АКВА СЕРВС» не є «фірмою-прокладкою», і це є голослівне твердження яке ображає нашу компанію. Товариство є офіційним торговим дистриб’ютором ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Торговий Дистриб'ютор це фірма або агент промислового підприємства, які здійснюють реалізацію продукції й виступають як торговці за договором на основі угоди про право на продаж в окремому регіоні, Тому Вами, як замовником нанесено образу ділової репутації нашої компанії. Ми поважаємо Ваше рішення, але просимо офіційно змінити образливий коментар, який Ви собі дозволили застосувати на адресу ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2021 11:36
Вирішення:
Комунальне підприємство “Дніпровські активи” не стверджувало що саме ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» є «фірмою-прокладкою». Але якщо Ви сприйняли опис гіпотетичної ситуації як особисту образу, то ми приносимо свої вибачення.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
оскарження рішення про діскваліфікацію
Номер:
8f9518dd240547068f0c5bf843598a80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-005783-b.b2
Назва:
оскарження рішення про діскваліфікацію
Вимога:
ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС" не погоджуеться з протоколом № 2 від 09.06.2020 року (що є повним абсурдом, так як торги відбулись в червні 2021 року) щодо рішення про його дискваліфікацію. В звязку з тим, що оголошення про проведення закупівлі було прописано під «свого» постачальника, який на жаль для замовника, на тендер не прийшов, тому замовник діскваліфікував усіх учасників (так як була прописана вимога про надання Протоколу випробувань конкретною лабораторією, а саме Державним підприємством «Дніпростандартметрологія», що являється діскрімінаційними діями, та порушує п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, так як в Україні крім даної лабораторії є ряд інших установ, які мають Атестати акредитації, видані Національним агенством з акредитації України які проводять випробування води).
Крім того в оголошені не було вказано що протокол випробувань повинен був бути заказаний постачальником. Ця вимога в оголошенні відсутня, також відсутня вимога участі в закупці тільки виробників води.Тому підстав для дискримінації ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» по цій причині не має. Також Товариством було надано гарантійного листа виробника ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод» про факт договірних відносин між заводом-виробником питної води «Аляска» та ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» (замовник чомусь цього листа не помітив, або не захотів помічати), що дає право товариству надавати усю документацію, яка стосується якості води.
Також замовник, бажаючи залучити тільки свого постачальника, навіть з наданим протоколом ознайомився неуважно. Прописуючи в протоколі про дискрімінацію причину невідповідності сухого залишку, замовник чомусь взяв до уваги сухий залишок питної води «Аква Лайф» (табл. 7), тоді як ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» пропонувало питну воду «Аляска» (табл. 6), сухий залишок якої становить 78 мг/дм³, що ніяк не перевищує максимальний показник, передбаченипй вимогами предмету закупівлі (а саме не більше 200мг/дм³). (в супровідному листі до Протоколу було вказано, що це з протоколу повного дослідження, тому там частково присутня інформація по іншій воді).
Виходячи з вищевикладеного просимо скасувати неправомірне рішення замовника про дискваліфікацію учасника ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» так як його пропозиція відповідає умовам, визначенипм в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У разі відмови товариство змушене звернутись зі скаргами на неправомірні дії замовника до Державної аудиторської служби України та Національного антикорупціцйного бюро України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 16:50
Вирішення:
Результати розгляду вимоги UA-2021-05-24-005783-b.b2
Зазначення у протоколі № 2 дати 09.06.2020 замість 09.06.2021 є виключно технічною помилкою від якої не застрахований ніхто. Наприклад у вимогі ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС" (UA-2021-05-24-005783-b.b2) містяться наступні слова: «не погоджуЕться», «дІскрімінаційними», «агенством», «передбачениПй», «визначениПм» та «антикорупціЦйного. Втім, неграмотне застосування цих слів замовник не вважає «абсурдом», а технічними (несуттєвими) помилками та не загострює на них увагу.
Зауваження щодо неправильного визначення сухого залишку питної води «Аква Лайф» замість питної води «Аляска» прийнято до уваги, однак не змінює рішення про дискваліфікацію ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС».
Щодо звернення ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» до Державної аудиторської служби України та Національного антикорупційного бюро України повідомляю наступне. Придбання питної води, яку виробляє ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод», не безпосередньо у виробника цієї води, а через «фірму-прокладку», як раз і свідчитиме про наявність корупційної складової у даній закупівлі та суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальної економії та запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Водночас, з метою недопущення в подальшому виникнення подібних ситуацій окремі вимоги щодо даного предмета закупівлі будуть прописані більш детально.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
умови оголошення
Номер:
acf905a422d64b9fabfb015f521d5ae3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-005783-b.b1
Назва:
умови оголошення
Вимога:
У Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі Води питної обробленої негазованої бутильованої (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-24-005783) для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі разом з ціновою пропозицією Учасник повинен надати протокол випробувань зразків (проб), виданий Державним підприємством «Дніпростандартметрологія» не пізніше 01 січня 2021 року, згідно з яким сухий залишок води питної обробленої повинен складати не більше 200 мг/дм3. Згідно Наказу МОЗУ № 400 від 12.05.2010р. «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10) в пункті 1.3. оговорено, що державний нагляд за виконанням вимог Санітарних норм здійснює державна санітарно-епідеміологічна служба згідно з санітарним законодавством. 29 березня 2017 р. урядом було прийнято рішення про ліквідацію Держсанепідслужби, оскільки її функції виконують МОЗ, Держпраці та Держпродспоживслужба, тому не зрозуміло, чому потрібно надати протокол саме Державного підприємства «Дніпростандартметрологія». Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло постачальників, а саме дозволяє приймати участь тільки місцевим підприємствам. (грубо порушується роздiл 1 стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також згідно п.4.16 ДСанПіН 2.2.4-171-10 повний виробничий контроль безпечності та якості питної води здійснюється за показниками згідно з додатками 1, 2 один раз на рік у найбільш несприятливий період року за результатами лабораторних досліджень якості вихідної води. При скороченому періодичному та скороченому виробничому
контролі безпечності та якості питної води виробник замовляє Сертифікат якості ( це документ виробника, який супроводжує, разом з накладною, кожну партію продукції). Сертифікат якості не видається органом сертифікації або будь-якої третьої стороною, цей документ не те ж саме, що і сертифікат відповідності, хоча обидва можуть підтверджувати відповідність продукції одним і тим же показникам. Чинні нормативно-правові акти України, що регулюють оборот харчової продукції (а вода відноситься до харчової продукції), не визначають сертифікат якості (декларацію виробника / якісне посвідчення, тощо) як обов'язковий документ. Однак, сертифікат якості - це фактичне підтвердження того, що на підприємстві функціонує система контролю виробництва безпечної продукції. І саме тому, на підприємствах харчової галузі, в яких реалізований ХАССП, до постачальників обов'язковою вимогою є надання сертифікату якості. Сертифікат якості - документ, який робить виробника захищеним і дає йому підставу для відстоювання свого Імені у випадках виявлення невідповідності продукції на будь-якому етапі в ланцюжку поставки товару споживачеві. Тому не зрозуміло, який саме документ потрібно надати замовнику виготовлений не пізніше 01 січня 2021 року (протокол повного дослідження, який проводиться 1 раз на рік, чи інші документи, підтверджуючи технічні та якісні характеристики товару).
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в Оголошення про проведення закупівлі води питної обробленої негазованої бутильованої, а саме в додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» щодо надання протоколу випробувань зразків (проб), виданий Державним підприємством «Дніпростандартметрологія» не пізніше 01 січня 2021 року, так як дана вимога є дискримінаційною та прописана під конкретного учасника. Вимагаємо змінити дану вимогу в цій частині та надати можливість більшості постачальників прийняти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 14:36
Вирішення:
Вимога щодо надання протоколу випробувань зразків (проб), виданий Державним підприємством «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» не може бути дискримінаційною та прописаною під конкретного учасника так як будь-який який суб’єкт господарювання без обмежень має можливість отримати даний документ (http://www.dgcsms.dp.ua). При цьому, дана вимога пов’язана з необхідністю забезпечення працівників підприємства питною водою, яка відповідає належним санітарним нормам та гігієнічним вимогам, які повинні бути підтверджені висновком, наданим державним підприємством, яке є одним з провідних підприємств Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, діяльність якого спрямована на забезпечення єдиної державної політики в сфері стандартизації, метрології, сертифікації та управління якістю.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні