-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби (ХЛОРАТИН АКТИВ, ДЕРМАЛОНГ Е, ТЕРРАЦИД Преміум, ДАНОКСИН, САНАБРИЗ Е, ПЕРІГІДРОЛЬ 32,5 %)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2021 10:09 - 11.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
492f801a1d3645a28c99620dc3281d4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-002075-b.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
«щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у Тендерній документації за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015: 24455000-8 Дезінфекційні засоби»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 03.06.2021 11:25
- Інструкція Дермалонг Е.pdf 03.06.2021 11:25
- Реєстр деззасоби 2018 Санабриз Е.pdf 03.06.2021 11:25
- 2020_реєстр деззасобів 1-1006 ДЕРМАЛОНГ Е Террацид Преміум Сеф Дез екстра Терралін протект.pdf 03.06.2021 11:25
- 2020-реєстр деззасобів з 07.09.2020 1007-1248 IMED 3000.pdf 03.06.2021 11:25
- АХД 2000 експрес.pdf 14.06.2021 14:06
- БактеріоДез нью-1.pdf 14.06.2021 14:06
- Бланідас Актив.pdf 14.06.2021 14:06
- Блю лайн класік.pdf 14.06.2021 14:06
- Інструкція - Віпасепт 19.11.2020..pdf 14.06.2021 14:06
- Інцидін Про.pdf 14.06.2021 14:06
- КВІКЦИД-дана.pdf 14.06.2021 14:06
- Манорм експерт.pdf 14.06.2021 14:06
- надання інформації АМКУ ЛЮБОМЛЬСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ.pdf 14.06.2021 14:06
- Септофан ХД .pdf 14.06.2021 14:06
- рішення від 07.06.2021 №12684 (+лист Замовнику, +Скаржник).pdf 08.06.2021 10:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.06.2021 № 11348.pdf 17.06.2021 09:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 №14526.pdf 30.06.2021 17:49
- Рішення від 29.06.2021 №14526.pdf 02.07.2021 21:25
- Інструкція 1 сторДермалонг Е.PDF 10.06.2021 08:45
- інстркція 1 стор Скін ман софт.PDF 10.06.2021 08:45
- Витяг з держреєстр Скін ман софт.PDF 10.06.2021 08:45
- Увідповідь на скаргу текст.docx 10.06.2021 08:45
- Витяг держреєстрТерралін протект.PDF 10.06.2021 08:45
- Витяг з реєструТеррацид преміум.docx 10.06.2021 08:45
- Інструкція 1 ст Террацид Преміум.PDF 10.06.2021 08:45
- Витяг з держреєстру на Санабриз е, Дермалонг Е .docx 10.06.2021 08:45
- Інструкція 1 стор Санабриз Е.PDF 10.06.2021 08:45
- На скаргу. Відповідь в АМКУ.pdf 10.06.2021 10:05
- протокоя 331.pdf 07.07.2021 13:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2021 12:48
Дата розгляду скарги:
15.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.06.2021 10:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2021 21:25
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2021 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На основі рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №14526-р/пк-пз від 29.06.2021 року, ми внесли зміни до технічних вимог до дезінфікуючих засобів у тендерній документації та вилучили із закупівлі позицію №6 "Пергідроль 32,5%" як таку, що не відповідає коду закупівлі згідно ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфікційні засоби
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
2999cfa2d9ee49729c46babed8356042
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-002075-b.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
«щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у Тендерній документації за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015: 24455000-8 Дезінфекційні засоби»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 03.06.2021 11:10
- Оскарження публічних закупівель.pdf 03.06.2021 11:10
- Інструкція Дермалонг Е.pdf 03.06.2021 11:10
- 2020_реєстр деззасобів 1-1006 ДЕРМАЛОНГ Е Террацид Преміум Сеф Дез екстра Терралін протект.pdf 03.06.2021 11:10
- 2020-реєстр деззасобів з 07.09.2020 1007-1248 IMED 3000.pdf 03.06.2021 11:10
- Реєстр деззасоби 2018 Санабриз Е.pdf 03.06.2021 11:10
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.06.2021 11:20
Вимога
Вирішена
порушення закону
Номер:
511d3bab581b4850a4a53ac850dd16ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-24-002075-b.a1
Назва:
порушення закону
Вимога:
Шановний Замовнику, вимоги, що встановлені в Оголошенні про проведення відкритих торгів, Тендерній документації ,носять дискримінаційний характер. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,де передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Згідно ст.23 розд.4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тож ця стаття Закону Вами знову порушена.
Отже, Замовник має намір закупити засоби одного виробника , чи його представника, без розгляду будь яких еквівалентів, тому для уникнення непорозумінь вимагаємо внести зміни в документацію та додати вираз «або еквівалент». Крім того, вимагаємо внести зміни в технічному описі кожного засобу, а саме видалити конкретний склад , певні обмеження чи заборону діючих речовин , які відповідають лише заявленим засобам:
«Террацид Преміум»-1. .Рідкий концентрат на основі композиції феноксіетанол – не менше 5,0% з третинними амінами – не більше 2,0% та ЧАС 16,0-20%, вміщує хелатний комплекс, рН-регулятор, антикорозійний комплекс, мийний комплекс.
2.У складі засобу не повинно міститись альдегідів, галогенів, в т.ч. хлору, окисників.
«ДАНОКСИН»- Засіб у вигляді порошку (мілких гранул) на основі перкарбонату натрію не менше 50%, тетраацетилетилендіамін –не менше 18%.
Згідно Єдиного державного реєстру дезінфікуючих засобів за 2018-2021р. жодного іншого засобу , який би відповідав таким обмеженням не зареєстровано, отже еквіваленту за вказаним складом не існує, то ж це і є дискримінаційною вимогою.
Що стосується антисептичних засобів Дермалонг Е та Санабриз Е, то вимоги до них повинні відповідати наказам МОЗ №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) та Наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ” Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук.
Отже, наказами МОЗ регулюється кількість різних спиртів та дозволені інші діючі речовини, які ви ви забороняєте : 2. В складі засобу відсутні феноли і їх похідні, гуанідини та їх похідні, третинні аміни та діаміни, перекисні сполуки, гліцерин.
Вказана наявна кількість допоміжних речовин характерна лише для заявлених засобів Дермалонг Е та Санабриз Е, а саме: ЧАС – до 0,2%, похідна органічної кислоти чи органічна кислота - не більше 1,5%.
Згідно Єдиного державного реєстру дезінфікуючих засобів за 2018-2021р. жодного іншого засобу , який би відповідав таким обмеженням не зареєстровано, отже еквіваленту за вказаним складом не існує, то ж це і є дискримінаційною вимогою.
Ну і зовсім не зрозуміла вимога до засобу Пергідроль32,5% : 1. Готовий до застосування засіб, який використовують нерозведеним. На сухі руки нанести 3 мл засобу та втирати протягом 15 секунд. На невеликі поверхні наносять за допомогою розпилювача та серветки. Більш детальну інформацію дивись в методичних рекомендаціях або відскануй QR-код.
2. 72-77% спирт ізопропіловий, вода підготовлена, гліцерин, 0,15% алкілдиметилбензиламоній хлорид.
Що мали на увазі прописуючи назву засобу і вимоги вказані в п.1 та п.2????
Крім вище сказаного хотілось нагадати Замовнику, що якість засобів підтверджується цілим рядом документів, такими як Висновок СЕЕ, Сертифікат якості , Інструкція про застосування, ну і звісно засіб повинен бути зареєстрований та внесений до Єдиного реєстру дезінфікуючих засобів. Тож відсутність цих вимог говорить про те що Замовник дійсно не збирався розглядати еквіваленти чим саме і порушив Закон.
Отже , враховуючи вище наведені порушення Закону України "Про публічні закупівлі» Ваші Технічні, вимоги до предмету закупівлі згідно Додатку №3 порушують вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги щодо складу та обмеження діючих речовин.
2) Додати вираз «або еквівалент».
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України та АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2021 19:55
Вирішення:
Шановний учаснику!
В тендерній документації дійсно допущені помилки, які виправлені шляхом внесення змін. Тендерна документація з внесеними змінами буде опублікована у відповідності до чинного законодавства України.
Водночас, Замовник при складанні документації та проведенні процедури керувався виключно Законом України про публічні Закупівлі, а саме:
При формуванні предмету закупівлі згідно розділу 4, статті 22 та статті 23 Закону України про публічні закупівлі (далі по тексту Закону),в яких вказано що документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник в документації сформував технічні вимоги до дезінфікуючих засобів з посиланням на торгівельну марку, вніс необхідні зміни та зазначив вираз «або еквівалент», на підставі державного реєстру дезінфекційних засобів України, в якому містяться засоби (не менше двох), які відповідають зазначеним вимогам. При цьому, Замовник не обмежує склад діючих речовин конкретними цифрами, а вказує діапазон, зокрема із допуском «не більше»/»не менше». Засоби із перерахованим вмістом складових виробляються різними виробниками, а їх продаж за даними аналізу ринку є доступним і необмеженим. Замовником виконано вимоги Закону.
Технічне завдання на продукцію було сформовано виходячи з потреб нашої установи, в т.ч. із урахуванням заходів по профілактиці внутрішньо-лікарняних інфекцій та із огляду на індивідуальну чутливість персоналу закладу до хімічних речовин (дезінфекційних засобів) в даний період часу. Отже у розумінні Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме - «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до дезінфікуючих засобів», не містять ознак порушення принципів проведення закупівель, дискримінації, не обмежують участі у торгах.
Також звертаємо увагу, що формування вимог до предмету закупівлі виключне право Замовника згідно чинного законодавства України, а не учасників, тим більше нікому не надано право чинити тиск на Замовників з метою отримання умов документації на їх користь .
Статус вимоги:
Задоволено