-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари: текст-маркер 4Office зелений; папка Справа (обкладинка); скріпки Buromax нікельові 28мм, п’ятикутні; ножиці Axent Ultral 19см. Чорні; нитка канцелярська Buromax, поліефірна; клей ПВА 200мл Еталон; файл А4+, 30 мкм. No name; папір для ниток FRESH-UP 85*85мм 400 арк. Білий; закладки-стікери Economix 12х45 пластикові 5*25 Неон; гумка K-I-N комбінована 6541/60; олівець Axent HB; ручк Optima масляна; ручка Oil Pro, чорна; ручка Optima масляна; ручка Oil Pro червона; ручка Optima масляна; ручка Oil Pro синя; коректор стрічковий Axent, 6м зелений; калькулятор Citizen 444
Оголошено тендер
2 488.80
UAH
Номер:
5e9f565e0e5a4381b2e17666916c9d32
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-26-000445-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ГУ ДСНС України у Чернівецькій області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38595868
-
Адреса:
58018, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Скальда Сергія, 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ГУ ДСНС України у Чернівецькій області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38595868
-
Адреса:
58018, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Скальда Сергія, 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 488.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари: текст-маркер 4Office зелений; папка Справа (обкладинка); скріпки Buromax нікельові 28мм, п’ятикутні; ножиці Axent Ultral 19см. Чорні; нитка канцелярська Buromax, поліефірна; клей ПВА 200мл Еталон; файл А4+, 30 мкм. No name; папір для ниток FRESH-UP 85*85мм 400 арк. Білий; закладки-стікери Economix 12х45 пластикові 5*25 Неон; гумка K-I-N комбінована 6541/60; олівець Axent HB; ручк Optima масляна; ручка Oil Pro, чорна; ручка Optima масляна; ручка Oil Pro червона; ручка Optima масляна; ручка Oil Pro синя; коректор стрічковий Axent, 6м зелений; калькулятор Citizen 444
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
26.12.2025 08:31
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари: текст-маркер 4Office зелений; папка Справа (обкладинка); скріпки Buromax нікельові 28мм, п’ятикутні; ножиці Axent Ultral 19см. Чорні; нитка канцелярська Buromax, поліефірна; клей ПВА 200мл Еталон; файл А4+, 30 мкм. No name; папір для ниток FRESH-UP 85*85мм 400 арк. Білий; закладки-стікери Economix 12х45 пластикові 5*25 Неон; гумка K-I-N комбінована 6541/60; олівець Axent HB; ручк Optima масляна; ручка Oil Pro, чорна; ручка Optima масляна; ручка Oil Pro червона; ручка Optima масляна; ручка Oil Pro синя; коректор стрічковий Axent, 6м зелений; калькулятор Citizen 444
Кількість
187 штука
Період постачання
до 29.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:1006280 - Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій
Сума2 488.80 UAH