• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя.

Оголошено тендер

1 163.00 UAH
Номер: 8caf48b41bb3497b879c571e19efd50d
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-25-015651-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Очікувана вартість: 1 163.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 25.12.2025 16:47

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Степлер Буромакс 4101
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
Степлер Буромакс 4258
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
Швидкозшивач А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання (не задано)
Папка - куток А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 штука
Період постачання (не задано)
Скотч 48*800
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
Скотч 48*500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 163.00 UAH