• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

141 050.40 UAH
Номер: fa1ddbf8d1494ff58259fb92b2876fb3
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-25-004280-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Замовник: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Очікувана вартість: 141 050.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025-2026 рр. 03.12.2025 року Комунальна корпорація «Київавтодор» оголошено закупівлю: Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за процедурою - відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором: UA-2025-12-03-015773-a. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: по 11-12-2025, 10:00. Через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення UA-2025-12-03-015773-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі: Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 25.12.2025 10:52

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума141 050.40 UAH