-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки канцелярські металеві, мал.; Скріпки канцелярські металеві, великі; Скоби для степлера №24/6; Скоби для степлера № 10; Степлер канцелярський; Дірокол канцелярський; Олівець графітний; Гумка канцелярська для стирання; Коректор канцелярський у формі олівця; Фарба штемпельна; Подушка штемпельна; Обкладинка для брошування А4 50 шт. синя; Ручка кулькова синя; Ручка кулькова червона; Ручка кулькова чорна; Лінійка канцелярська пластикова, 30 см; Ніж канцелярський; Ножиці канцелярські; Тека-планшет канцелярська; Маркер перманентний чорний; Текстовиділяч канцелярський; Стрічка клейка канцелярська (скотч); Підставка для ручок металева, квадратна; Блок паперу для нотаток білий, склеєний; Блок для нотаток з клейким шаром; Закладки паперові з клейким шаром; Підставка для скріпок металева; Куб для паперу пластиковий. Червоний; Касова стрічка; Флеш; Мишка)
Оголошено тендер
3 132.00
UAH
Номер:
55d0f05b269840cbba68608c4309dbfc
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-24-001952-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42176435
-
Адреса:
90500, Україна, Закарпатська область, Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42176435
-
Адреса:
90500, Україна, Закарпатська область, Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 132.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки канцелярські металеві, мал.; Скріпки канцелярські металеві, великі; Скоби для степлера №24/6; Скоби для степлера № 10; Степлер канцелярський; Дірокол канцелярський; Олівець графітний; Гумка канцелярська для стирання; Коректор канцелярський у формі олівця; Фарба штемпельна; Подушка штемпельна; Обкладинка для брошування А4 50 шт. синя; Ручка кулькова синя; Ручка кулькова червона; Ручка кулькова чорна; Лінійка канцелярська пластикова, 30 см; Ніж канцелярський; Ножиці канцелярські; Тека-планшет канцелярська; Маркер перманентний чорний; Текстовиділяч канцелярський; Стрічка клейка канцелярська (скотч); Підставка для ручок металева, квадратна; Блок паперу для нотаток білий, склеєний; Блок для нотаток з клейким шаром; Закладки паперові з клейким шаром; Підставка для скріпок металева; Куб для паперу пластиковий. Червоний; Касова стрічка; Флеш; Мишка)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
24.12.2025 09:06
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Скріпки канцелярські металеві, мал
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Скріпки канцелярські металеві, великі
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Скоби для степлера №24/6
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Скоби для степлера № 10
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Степлер канцелярський
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Дірокол канцелярський
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Олівець графітний
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Гумка канцелярська для стирання
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Коректор канцелярський у формі олівця
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Фарба штемпельна
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Подушка штемпельна
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Обкладинка для брошування А4 50 шт. синя
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Ручка кулькова синя
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
Ручка кулькова червона
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Ручка кулькова чорна
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Лінійка канцелярська пластикова, 30 см
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Ніж канцелярський
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Ножиці канцелярські
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Тека-планшет канцелярська
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер перманентний чорний
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Текстовиділяч канцелярський
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Стрічка клейка канцелярська (скотч)
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Підставка для ручок металева, квадратна
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Блок паперу для нотаток білий, склеєний
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Блок для нотаток з клейким шаром
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Закладки паперові з клейким шаром
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Підставка для скріпок металева
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Куб для паперу пластиковий. червоний
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Касова стрічка
Кількість
14 штука
Період постачання
(не задано)
Флеш
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Мишка
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума3 132.00 UAH